Dělá se pěkné počasí, tak se mi začínají "zapalovat lejtka" Musel jsem do města, tak při té příležitosti jsem plánoval aspoň povyjet s veteránky kousek z garáže a trochu je prohýbat a prohřát jak před měsícem. Očekával jsem před garážemi velké bláto, tak ani doklady jsem nebral. No a ejhle - ono to nebylo tak strašné tak se povedly první letošní vyjížďky Na Kostomlaty a zpět, tedy v rámci okresu Obě auta chytla na první dobrou (samozřejmě po nacupování) a vše šlapalo jak má
ale mne sa to tak dobre číta a hlavne na tie fotky pozerá, vyžaruje z nich taký pokoj a pohoda spokojných autíčok hneď je svet krajší
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA) Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired) Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané) Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná) Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Jednou jsem jel Bílým LADou, jen z garáže do garáže tady v obci. Kousíček (cca 250metrů) je to po hlavní silnici. Bez dokladů, bez telefonu, bez pásů, bez rozsvícených světel a v pantoflích. Měl jsem sebou jen koště na vymetení garáže. No divili se hodně čertí...
Tak jsem si letos poprvé pořádně zajezdil s veteránkem Potřeboval jsem někam nalít z kanystru posledních 6 litrů loňského benzínu tak jsem v rámci okresu jezdil.....bylo z toho 80km a akorát se benzín vešel po hrdlo Nyní mne čeká vyjet nádrže Při tom courání jsem zjistil, že už otevřeli novou spojnici Štěpánov - Kostomlaty. Sice na koncích jsou šikany ze zátarasů, ale zákaz žádný, tak hurá na novou silnici
Dnes mne při přejezdu okresů zastavila policejní hlídka. Po kontrole patřičných dokladů, jež byly na 120% v pořádku padla otázka = Jak Jste spokojen s Ladou ? A že má Kalinu a byl z toho příjemný rozhovor
Pustil jsem se do "opravy" PP dveří, něco tam chrastí/lo Na nic jsem nepřišel, ale všechny šrouby i na tapecu (a že jich tam je) šly dotáhnout, tak uvidím. Také jsem se pustil do přezouvání a při té příležitosti sundal buben (dnes jen pravý), vyčistil od prachu a provedl vizuální kontrolu - paráda
Tady na těch věcech je vidět, jak se to někde dělalo progresivněji. Myslím tím třeba konstrukci dveří s pomocným nosičem agregátů, jak to má už nějaké to čtvrt století koncern. Modulární konstrukce umožní připravit nosič přesně podle specifikace auta (okna manuální/elektrická, reproduktory takové či makové atd.). Na lince kompletace dveří se to tam dá a následně se už kompletní hotové dveře namontují na auto. Kromě nákladů to snižuje i hlučnost, protože tam nejsou prostupy do dveří a po demontáži toho nosiče je přístup do celých dveří, což se může hodit při klempířských pracech.
Teepee píše:Žádné tekoucí prasátko je až podezřelá nuda.
Radši nuda, než starosti Včera jsem dělal druhou stranu, také OK Také mne napadlo změřit Ø bubnu, má 200,2mm, tedy do povolených 201,5mm daleko Přední kotouče mám oba 19,4mm.