Kupa nova Lada Niva - hrdzava uz z obchodu
Moderátor: Moderátoři
Re: Kupa nova Lada Niva - hrdzava uz z obchodu
Tak iluze si nedělám, to je jasné. Expedice nejezdím, spíš lehký terén a do takové břečky, která je venku teď a vyjeté koleje po traktorech, kde už prostě osobák končí, to je ideální. UAZ496 ten z vojny znám moc dobře, je to nesmrtelné auto, ale Niva je civilnější a i ND jsou dostupnější než na UAZ. Navíc plátěná střecha UAZu, to do těchto podmínek moc není.
Chvilu jsem si pohrával s myšlenkou starší Dacie Duster, je uniformní a lepe bych "zapadl" ve městě, dizajnově samozřejmě , ale litrový tříválec zklamal a podvozek jak by smet.
jibnak pěkné video, kdo trochu rozumí ruštině
https://www.youtube.com/watch?v=4j83B_capFc
Chvilu jsem si pohrával s myšlenkou starší Dacie Duster, je uniformní a lepe bych "zapadl" ve městě, dizajnově samozřejmě , ale litrový tříválec zklamal a podvozek jak by smet.
jibnak pěkné video, kdo trochu rozumí ruštině
https://www.youtube.com/watch?v=4j83B_capFc
--
Lada Niva Travel 1.7i
Lada Niva Travel 1.7i
Re: Kupa nova Lada Niva - hrdzava uz z obchodu
Tak Duster trivalec neni 4x4 takze nema vzadu viceprvkovou napravu vzadu. Ten motor jede rozhodne lip nez v nive. Mel jsem ho na 2 dny pujceny a jel lepe nez 115 konova atmosfera 1,6 v Megane. Pokud bych se rozmyslel mezi Dusterem 4x4 1.3 za 440 nebo Nivou 3 dver za 380 a nemel pozadavky na extremni teren, asi bych si koupil ten Duster. Jednou si 4x4 Dustera jako ojetinu koupim, to auto se mi stejne jako Niva libi.
Re: Kupa nova Lada Niva - hrdzava uz z obchodu
o dastrovi jsem vážně uvažoval, než jsem viděl sundanej přední nárazník, dozvěděl se, že to nemá rozvodovku, ale jakejsi haldex no a celkově je niva prej trochu robustnější
Ale kdybych jezdil jen břečku na silnicích a občas zagrilovat k lesíku po dobrý polňače tak jdu do dastra. Nedělají teď náhodou normální čtyřválec v benzínu, protože komonrejl nikdy, spotřebu to nezachrání a až přijdou problémy, tak to bude finančně docela dost nákladný.
Ale kdybych jezdil jen břečku na silnicích a občas zagrilovat k lesíku po dobrý polňače tak jdu do dastra. Nedělají teď náhodou normální čtyřválec v benzínu, protože komonrejl nikdy, spotřebu to nezachrání a až přijdou problémy, tak to bude finančně docela dost nákladný.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Kupa nova Lada Niva - hrdzava uz z obchodu
https://www.youtube.com/watch?v=RifIoVHcWak&t
bez uprav s pneu a v stave zo skladu prejdu zhruba to iste
bez uprav s pneu a v stave zo skladu prejdu zhruba to iste
Re: Kupa nova Lada Niva - hrdzava uz z obchodu
přesně to jsem psal, na grilovačku k lesu po dobrý cestě dastr stačí
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Kupa nova Lada Niva - hrdzava uz z obchodu
videl som ze ako nivavody chodia na expedicie tak uz su aj duster partie chodia po tazkych terenoch. Maju to poprerabane, da sa na to kupit offroad tlmice ramena, lift kit, terenne pneu, kde co uz je v ponuke. Ale to uz cenovo vyjde do 30k a to uz radsej Mitsubishi L200 za tie peniaze ako upravit Duster.
Re: Kupa nova Lada Niva - hrdzava uz z obchodu
Drobná poznámka: polňačku k lesu (pokud není brutálně rozbahněná a koleje po traktoru) dá v klidu i Vesta se skoro 19 cm světlé výšky i s trochou blátíčka viz ruské video), přinejhorším Cross Na takové věci není 4x4 nezbytností, pokud je k dispozici sada slušných pneumatik, zajetý motor, který snese mírné podtočení a použitelná propojka mezi pedály a volantem
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Kupa nova Lada Niva - hrdzava uz z obchodu
ale nesmí se jezdit moc často k tomu lesu po těch horších cestách, jinak se dastr a podobné auta docela brzo opotřebovávávají a jezdit s dastrem na horší cesty-pro něj těžkej terén je jeho výhledová smrt i když ho upravíš
to transmise ani podvovozek nevydrží, nejsou na to dělaný, kdežto niva na to dělaná je, když se nedávají velký kola a nerasuje se
osobně bych s dastrem na kamení a do hlubšího bláta nejezdil, navíc se za chvíli přehřeje mezinápravová spojka a přestane jít zadek
to transmise ani podvovozek nevydrží, nejsou na to dělaný, kdežto niva na to dělaná je, když se nedávají velký kola a nerasuje se
osobně bych s dastrem na kamení a do hlubšího bláta nejezdil, navíc se za chvíli přehřeje mezinápravová spojka a přestane jít zadek
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Kupa nova Lada Niva - hrdzava uz z obchodu
Tak si kup travel, ma nieco pozinkovane uz
https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/auto-n ... acija.html
https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/auto-n ... acija.html
Re: Kupa nova Lada Niva - hrdzava uz z obchodu
A plastový nárazníky až k zemi. Plno elektriky navíc, ale pozor ta cena. Předpokládám, že když Niva Bronto Putin stojí půl miliónu, tak verze Felix Dzeržinskij se bude blížit k ceně nový tojoty. A aby taky ne, bude mít sedadla v kůži, automat a sundavací střechu. A je to opodstatněný, protože bude minimálně 2x spolehlivější než tojota.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Kupa nova Lada Niva - hrdzava uz z obchodu
A co říkáte na Suzuki Jimny? To je, i vzhledově, alternativa k Nivě a i cenově je to přijatelné. Už několik dní na to bádám a ve zkratce jsem to shrnul takto:
- rám Jimniho může být výhoda, oproti samonosné Nivě
- pevné obě nápravy Jimniho, nedokážu posoudit, podle mě horší křížení náprav v terénu kde je to vyžadováno
- celková robustnost podvozku více nahrává Nivě než Jimnimu (náboje kol, klasické poloosy a kulové čepy u Nivy vs. vložná poloosa v trubce nápravy a rejdové uchycení nábojů kol na ložiscích Jimniho )
- motor 1.3 s řemenovými rozvody vs. 1.7i s klasickým řetězovým rozvody, jimny více úspornější na palivo a o malinko vykonější - dražší údržba, Niva - snadnější a levnější opravy
- absence redukční převodovky, elektronické (podtlakové zap./vyp.) přední nápravy (zdroj problémů) u Jimniho, mechanické řazení redukce a závěrky u Nivy = menší náchylnost na poruchy
- koroze je vícemeně plus mínus stejná, méně tedy u Jimniho, nicméně z diskuze na Suzuki prý do toho rámu Jimniho občas taky zateče a pak to celkem dost i reziví, youtub se hemží videi s totálně sežranými Jimnimi (i Nivimi )
Toť moje stručné poznatky
- rám Jimniho může být výhoda, oproti samonosné Nivě
- pevné obě nápravy Jimniho, nedokážu posoudit, podle mě horší křížení náprav v terénu kde je to vyžadováno
- celková robustnost podvozku více nahrává Nivě než Jimnimu (náboje kol, klasické poloosy a kulové čepy u Nivy vs. vložná poloosa v trubce nápravy a rejdové uchycení nábojů kol na ložiscích Jimniho )
- motor 1.3 s řemenovými rozvody vs. 1.7i s klasickým řetězovým rozvody, jimny více úspornější na palivo a o malinko vykonější - dražší údržba, Niva - snadnější a levnější opravy
- absence redukční převodovky, elektronické (podtlakové zap./vyp.) přední nápravy (zdroj problémů) u Jimniho, mechanické řazení redukce a závěrky u Nivy = menší náchylnost na poruchy
- koroze je vícemeně plus mínus stejná, méně tedy u Jimniho, nicméně z diskuze na Suzuki prý do toho rámu Jimniho občas taky zateče a pak to celkem dost i reziví, youtub se hemží videi s totálně sežranými Jimnimi (i Nivimi )
Toť moje stručné poznatky
--
Lada Niva Travel 1.7i
Lada Niva Travel 1.7i
Re: Kupa nova Lada Niva - hrdzava uz z obchodu
Jimmi je pekne, neznam jej ale vice. Z doslechu je na silnici asi vice udrncany nez niva. O pevnem ramu jsem si myslel, ze je vyhoda, ale podle me se mozna lepe vyvaruje klasicka kastla nez ram a kastla. Taky tech ramu na ruznych autech uz docela dost prdlo. Treba pomerne zanovni Navara, co jsem nedavno videl. Jeepy taky nektere maji samonosnou, novy Defik taky. Obcas se na tom nejake mista daji zpevnit a jezdit a jezdit. Jimmi je ale taky mensi prostorem vnitrnim o neco. A v terenu bych to videl u obou aut nápodobně - těžba z mensi hmotnosti a mensich rozmeru nez jine megaoffy, projet vsechno stejne nejde Niva ma ale zajimave moznosti v doplncich pramenicich z ruznych generaci porad "stejneho" auta, takze se podvozek da poladit na dvourade mene udržbove loziska vredu a vzadu. Taky ruzna škála ruznych uzaverek a samosvorů v ne tak vysokych cenach jak na jine znacky. U nivy jsou znatelne rozdily mezi karbem, spi a mpi. Takze zadna jednoznacna odpoved..
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: Kupa nova Lada Niva - hrdzava uz z obchodu
Jel jsem v Jimny a do tý doby jsem si myslel, že je niva malá. Japonskej voják, pro kterýho to bylo projektovaný je evidentně menší než normální čecháček
Navíc ta spolehlivost mě taky docela odradila od koupě a ta koroze mě přímo překvapila. Pak jsem to zjišťoval cenu dílů. Navíc na nivu jsou nd na východě oproti suzuce mnohem lépe dostupnější, kromě dálnýho východu, ale jak často tam člověk s takovýmhle autem pojede. Tak mám nivu a snad jsem moc nechyboval.
Navíc ta spolehlivost mě taky docela odradila od koupě a ta koroze mě přímo překvapila. Pak jsem to zjišťoval cenu dílů. Navíc na nivu jsou nd na východě oproti suzuce mnohem lépe dostupnější, kromě dálnýho východu, ale jak často tam člověk s takovýmhle autem pojede. Tak mám nivu a snad jsem moc nechyboval.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Kupa nova Lada Niva - hrdzava uz z obchodu
Novy Jimy je velky hit ze maly mercedes G, ale je to prespikovane elektronikou a za zadne sedadla sa zmesti maximalne notebook navysku
Re: Kupa nova Lada Niva - hrdzava uz z obchodu
udělali z toho docela vošklivou krabici, mě se líbil ten s mechnickou uzávěrkou
elektroniku jsem tam ani neřešil, je to o dost složitější než niva ?
elektroniku jsem tam ani neřešil, je to o dost složitější než niva ?
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.