UAZ-452
Moderátor: Moderátoři
Re: UAZ-452
Křečíku,tvoje odpvědi jsopu opravdu fundované.
Nejdřív se začne clem, dph, marže je minimální a když se poukáže na to, že clo, ani dph nemohou způsobit takový nárust ceny, tak je odpovězeno, ať si tam tazatel zajede sám.
Debata na úrovni.
No tak jsem se ptal dovozce a bylo mi řečeno, že s autem defakto nic nedělají a ochrana podvozku proti korozi je za příplatek, docela velký příplatek. A ještě mi drze tvrdili, dalo by se to nazvat lhaním, že auto ani moc nerezne, že je spolehlivé, jezdí dlouhé roky bez problémů a že v interiéru koroze není, přitom ruský videa jasně dávají najevo, že uaz je králem koroze a poruchovej krám. A to i v interiéru.
A záruka dávají dva roky, no prostě jsem se zase jednou pobavil
Nejdřív se začne clem, dph, marže je minimální a když se poukáže na to, že clo, ani dph nemohou způsobit takový nárust ceny, tak je odpovězeno, ať si tam tazatel zajede sám.
Debata na úrovni.
No tak jsem se ptal dovozce a bylo mi řečeno, že s autem defakto nic nedělají a ochrana podvozku proti korozi je za příplatek, docela velký příplatek. A ještě mi drze tvrdili, dalo by se to nazvat lhaním, že auto ani moc nerezne, že je spolehlivé, jezdí dlouhé roky bez problémů a že v interiéru koroze není, přitom ruský videa jasně dávají najevo, že uaz je králem koroze a poruchovej krám. A to i v interiéru.
A záruka dávají dva roky, no prostě jsem se zase jednou pobavil
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: UAZ-452
Krecik diskutuje vzdy na urovni .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: UAZ-452
Tak pokud vím, tak clo je 30%, DPH je u nás 21 a ne 20 % (další procento nahoru). A pro vnitřní trh imho stále stačí Euro 5. A záruka jde víceméně za prodejcem, to je další ne úplně malá položka vedle dovozu a homologace ...
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: UAZ-452
a kolik bude doprava za jedno aut ?
homolace je stejná pro všechna auta, tam to snad nebude dělat bůchvíjakou položku, kolik to tak bude dělat ?
a záruka také nic nákladného, když jsou auta tak spolehlivá a reklamace téměř nejsou
takže ta marže bude nakonec docela vysoká
homolace je stejná pro všechna auta, tam to snad nebude dělat bůchvíjakou položku, kolik to tak bude dělat ?
a záruka také nic nákladného, když jsou auta tak spolehlivá a reklamace téměř nejsou
takže ta marže bude nakonec docela vysoká
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
- mušketýr
- Příspěvky: 1250
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Re: UAZ-452
Tak záruka je nemalá položka. Hm, to mě pobavilo. U buchanky to bude asi výrazná položka. Já myslel že záruka jde vždy za výrobcem.
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Pouze volat!
602132238
Re: UAZ-452
nové buchny a huntery jsou vraky už od výroby a patriot na tom není o moc lépe, na pár nových vozech jsem měl tu čest jezdit a je to horší než si u nás kdokoliv dovede představit, pořád se něco rozbíjí, a ta koroze, nový auta jsou orezlý už z výroby a když se strhne tapecírung, tak je to pod tím místy rezavý, někdy taky ne, ale to se časem a docela rychle spraví, hlavně jak se dostane voda na podlahu nebo do dveří, pak to jede :---)mušketýr píše:Tak záruka je nemalá položka. Hm, to mě pobavilo. U buchanky to bude asi výrazná položka. Já myslel že záruka jde vždy za výrobcem.
Ale jinak jsou uazy jsou spolehlivá auta, tak to tvrdí prodejce u nás a koroze není nikterak vážná muhehehe, takže náklady na záruku nebudou nikterak vysoké
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: UAZ-452
Mušketýr: pokud se nepletu, záruční závady v případě UAZu jdou za dovozcem. Už to, že UAZ velkoryse auta prodá do EU, je od Rusů velký ústupek, natož řešit závady v záruce.
Re: UAZ-452
A prodává ty auta fabrika do evropy oficiálně, to přece nemůžou, když nemají splněný euro a když tady není oficiální zastoupení ? Neprodá to náhodou jako koncovej odběr a ten překupník si to převeze na vlastní pěst a proto musí řešit ty papíry kolem sám ?
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
- mušketýr
- Příspěvky: 1250
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Re: UAZ-452
Za kym jde záruka nevim a je možný že jde za dovozcem. Je to sice na hlavu ale co dnes není. Jen nerozumim proč by UAZ měl velkoryse ustupovat a milostivě povolit dovoz do EU. To snad EU velkoryse povolí individuální dovoz a UAZ může bejt rád že jim to milostivě povolí. To je snad v zájmu každý automobilky co nejvíc vyvážet.Gallič píše:Mušketýr: pokud se nepletu, záruční závady v případě UAZu jdou za dovozcem. Už to, že UAZ velkoryse auta prodá do EU, je od Rusů velký ústupek, natož řešit závady v záruce.
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Pouze volat!
602132238
Re: UAZ-452
A proč by měl uaz nebo lada něco vyvážet do evropy, když se tady šaškuje s eurolimitama, který jsou na hlavu postavený. A když se k tomu připočte clo a dph, tak ty auta jsou tady neprodejný. My jsme pro ruskej trh hnidy. Myslím si, že za 240 tisíc bys se to auto tady prodávalo docela dobře i když je to poruchovej krám. Ale ná za 370. O buchně nebo huntrovi se nemá ani cenu vyjadřovat.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: UAZ-452
To by si sa čudoval ako germáni túžia po novej nive (mladší aj starší) je to ta teraz módna ikona bol tu článok, a nejaké nemecko má celú EU a jej embargá voči rusku niekde, viď nový plynovod a samostatné nakupovanie vakcín a iné veci o ktorých nikto nikdy vedieť nebude..
Pozri sa po nivách na nete v nemecku ..niečo zistíš, uvidíš sám.
Pozri sa po nivách na nete v nemecku ..niečo zistíš, uvidíš sám.
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Re: UAZ-452
No a proto němci prohráli válku, kupovat nivu za 22 tisíc euro, to se adolf v hrobě obrací
Měli zavčasu nakupovat t34 ky.
Unser Sonderkommando modell exklusiv in Deutschland
----------------------
dokoce to podávajíi pro sonderkommanda
Měli zavčasu nakupovat t34 ky.
Unser Sonderkommando modell exklusiv in Deutschland
----------------------
dokoce to podávajíi pro sonderkommanda
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: UAZ-452
Mušketýr: Je to tak, u Lady platilo vždy, že je třeba přesvědčit prodejce, aby ti auto prodal. UAZ pravděpodobně využívá podobnou strategii Individuální dovoz je čistě v režii dovozce, v Radíkovicích probíhají úpravy tak, aby vozidla splňovala EU homologaci. Ať to jsou světla, emise atd.........
Naposledy upravil(a) Gallič dne čtv led 28, 2021 19:02, celkem upraveno 1 x.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: UAZ-452
Pamatuji výrok, nevzpomenu si autora, zde na fóru, který napsal, že Lada je jediný prodejce, kterého musíš prosit, aby ti prodal auto.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: UAZ-452
To má někdo v podpisu, ale nepamatuji si kdo.radek mb píše:Pamatuji výrok, nevzpomenu si autora, zde na fóru, který napsal, že Lada je jediný prodejce, kterého musíš prosit, aby ti prodal auto.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012