Honzova 2103 a 2107
Moderátor: Moderátoři
Re: Honzova 2103 a 2107
Pěkné
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
Re: Honzova 2103 a 2107
Koukám, že to tu moc nežije, tak sem přidám pár foto a dalšího. Vloni jsme si v září na víkend vyrazili do Steyru, Salzburku atp. Selhal nám moderní vůz, tak jsme jeli vozem VAZ-LADA 2107. Vůz to dal s důstojností sobě vlastní, Rakušané jej hodnotili vysoko (i přes jeho vzhledový stav, zejména balakrylovou opravu prahů). Potkali jsme i několik českých a slovenských krajanů, kteří vůz chodili očichávat se vzpomínkou na domov...
- Přílohy
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Re: Honzova 2103 a 2107
Jinak osud béžové 2107 se vyvíjí poněkud krkolomně. Jak bylo v příspěvcích dříve, cíl byl auto po generálce v barvě pařížské modři. V létě 2019 jsem nechal opískovat kola, nechal jsem namontovat LPG pohon, dodal jsem nožovou pojistkovou a reléovou skříňku, elektronické zapalování, vyčistil interiér a tak. S autem jsem jezdil do práce a po známých, abych se s ním sžil a našel mouchy ještě před velkou opravou. Kolem Vánoc 2019 byl pak trochu čas na přípravy takže jsem začal shánět chybějící díly karoserie (chyběly mi přední blatníky + všechny dveře - vůz měl plastové podběhy, a malý nájezd, tak je jinak OK, řadu dílů mám z dřívějška - samozřejmě se musí udělat prahy atp.). Při inspirativním prohlížení aut na internetu jsem na jednu modrou 2107 v okolí narazil, byla k prodeji, řekl jsem si, že se dojedu podívat, zda je v modré opravdu tak pěkná - přistihnul jsem se, že bych ji snad i koupil a ušetřil si starosti s generálkou. Naštěstí však byla hodně utahaná, takže kup nepřipadal v úvahu, barva se mi ale líbila. Brousil jsem po netu dál, termín na opravu kastle béžové sedmy vyšel na 7/2020, takže času dost. Říkal jsem si, že to bude smutné léto bez Lady, sedma na generálce a na svatební 2103 byly nějaké starosti. V lednu jsem byl za sucha VAZem v práci, bohužel jsem jej nechal přes noc v Hostivaři. Tam mi nějaký dobrák s vozem červené barvy líznul blatník a urazil mi zrcátko. To mne dojalo, policie samozřejmě nebyla schopna dohledat na kamerách nic. Neodpustím si poznámku o tom, že jakmile stojíte deset minut na parkomatu bez lístku, tak váz hned nakamerují a opokutují, ovšem, když vám někdo nabourá do auta, tak je systém naprosto bezradný. Ani není ochota vůbec dohledávat na záznamech potenciální vinné vozy... Zkrátka vůz se dostal do stavu, kdy jsem se rozhodnul, že vyčká do léta do generálky již s minimálním pohybem.
No a pak se to stalo. Na netu se objevila parádní modrá sedma s nádherným šedým interiérem a začalo peklo. Cena nebyla nejnižší, tak jsem začal počítat (stále tak, aby se mi to jasně vyplatilo ). Doma jsem se o tom zmínil, tak samozřejmě byly poznámky. Probral jsem to s kamarádem s volhou a nakonec jsem se na vůz jel podívat. No a bylo to. Těsně před koronakrizí jsem novou tmavě modrou 07 vezl domu.
No a pak se to stalo. Na netu se objevila parádní modrá sedma s nádherným šedým interiérem a začalo peklo. Cena nebyla nejnižší, tak jsem začal počítat (stále tak, aby se mi to jasně vyplatilo ). Doma jsem se o tom zmínil, tak samozřejmě byly poznámky. Probral jsem to s kamarádem s volhou a nakonec jsem se na vůz jel podívat. No a bylo to. Těsně před koronakrizí jsem novou tmavě modrou 07 vezl domu.
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Re: Honzova 2103 a 2107
Pořízený vůz možná někteří z vás znají ze srazů. S původním majitelem byla dohoda perfektní, navíc to byla celkem legrace - víc takových lidí. Dopravní servis při nepárových jízdách mi provedl Vodis, takže to byl naprosto pohodový průběh prohlídky a převzetí vozu, za což mu veřejně děkuji. Děkuji i za trpělivost jeho ženě Zdeně a zbytku rodiny (oni jsou trpěliví celkově díky čemuž může mít jejich tatínek v garáži takové skvosty a ještě k tomu může vyrábět naprosto lahodný mok = reklama na Launovar).
Musím říci, že první jízda vozem - od prodeje domů - byla príma, je to první osahání si vozu, což je pro motoristu obvykle velmi intimní chvíle. Nadšen jsem dojel a samozřejmě jsem se hned vozu začal věnovat. Jedná se o stroj, který dost času strávil na výstavách a srazech, jinak stál ve stodole v suchu. Má za sebou nějakou výměnu blatníků a dalšího - původní provoz byl style důchodce. Takže je zachovalý.
V první řadě opět dostal elektronické zapalování. Dále jsem mu ihned dal plastové podběhy, aby nestrádal v deštíku a nemusely se neustále čistit rožky. Dostal jiné rádio, opískované stříbrné disky (vyhodil jsem zmuchlané nerezové středy). Vůz jsem vyčistil a celkově naladil (seřízení a výměna prvků na karburátoru, nějaké drobnosti na elektrice) - jedná se o vůz, který moc nejezdil, tak potřeboval rozhýbat.
Celkově dělá radost. Je to pětikvalt, jede velmi tiše a parádně. Samozřejmě potřebuje péči - ošetřit spodek, udělat geometrii, sáhnout do brzd atp., ale to jsou "drobnosti", které se nevyhnou žádné Ladě v letech, pokud ji chcete dostat do postvýrobního stavu...
Musím říci, že první jízda vozem - od prodeje domů - byla príma, je to první osahání si vozu, což je pro motoristu obvykle velmi intimní chvíle. Nadšen jsem dojel a samozřejmě jsem se hned vozu začal věnovat. Jedná se o stroj, který dost času strávil na výstavách a srazech, jinak stál ve stodole v suchu. Má za sebou nějakou výměnu blatníků a dalšího - původní provoz byl style důchodce. Takže je zachovalý.
V první řadě opět dostal elektronické zapalování. Dále jsem mu ihned dal plastové podběhy, aby nestrádal v deštíku a nemusely se neustále čistit rožky. Dostal jiné rádio, opískované stříbrné disky (vyhodil jsem zmuchlané nerezové středy). Vůz jsem vyčistil a celkově naladil (seřízení a výměna prvků na karburátoru, nějaké drobnosti na elektrice) - jedná se o vůz, který moc nejezdil, tak potřeboval rozhýbat.
Celkově dělá radost. Je to pětikvalt, jede velmi tiše a parádně. Samozřejmě potřebuje péči - ošetřit spodek, udělat geometrii, sáhnout do brzd atp., ale to jsou "drobnosti", které se nevyhnou žádné Ladě v letech, pokud ji chcete dostat do postvýrobního stavu...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzova 2103 a 2107
NTVL
L.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Honzova 2103 a 2107
Gratulace ke krásnému kousku
Potěšila mne reklama na Launovar
Potěšila mne reklama na Launovar
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Honzova 2103 a 2107
Launovar podávaný v malých dávkách... i ve velkých dávkách... neškodí...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Re: Honzova 2103 a 2107
Tak já jej měl jen v malých dávkách A samozřejmě neuškodil, dyť je to velmi zdravý nápojHonza854 píše:Launovar podávaný v malých dávkách... i ve velkých dávkách... neškodí...
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Honzova 2103 a 2107
Honzo, díky za reklamu. Zrovna dneska jsem vařil vánoční ejlík, povedla se třináctka.
No a na koupi Tvojí 2107 nezapomenu, původní majitel Jindra Kabourek je fakt svéráz. Auto je fakt nádherný, tmavomodrá je elegantní a šedý interier k tomu krásně pasuje. Navíc auto je teď v dobrých rukách.
No a na koupi Tvojí 2107 nezapomenu, původní majitel Jindra Kabourek je fakt svéráz. Auto je fakt nádherný, tmavomodrá je elegantní a šedý interier k tomu krásně pasuje. Navíc auto je teď v dobrých rukách.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Re: Honzova 2103 a 2107
Moc pěknej vůz, jen bacha na vystředění disků 05/07 bez těch chromových krytek.
Re: Honzova 2103 a 2107
Diky za info s tim stredenim. Vyznate se v tom nekdo? Byly dva typy rafku, nebo jak? Videl jsem radu sedem bez stredu, tak nevim jak to je...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzova 2103 a 2107
Vono to s tím středěním disků není tak žhavý, jen je k tomu potřeba přistoupit s rozumem.
Na rozdíl od např. Schade my máme středící trny.
A druhá věc: při utahování šroubů je potřeba napřed zlehounka dotáhnout pouze rukou a následně s tím diskem trochu "zakvedlat", aby si konusy sedly na sebe a znovu dotáhnout prsty šrouby. Tohleto zatočení tam/zpět mnohdy udělá 1/6 otáčky na šroubech.
L.
Na rozdíl od např. Schade my máme středící trny.
A druhá věc: při utahování šroubů je potřeba napřed zlehounka dotáhnout pouze rukou a následně s tím diskem trochu "zakvedlat", aby si konusy sedly na sebe a znovu dotáhnout prsty šrouby. Tohleto zatočení tam/zpět mnohdy udělá 1/6 otáčky na šroubech.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzova 2103 a 2107
Jak píše Luděk. Není to zas takový problém. Na 2104kách taky chromové pokličky nemám a díky trnům kola v zásadě nejdou dát špatně. Ale jinak, ano byly tři typy ráfků pro hranatou řadu. Jedny mají pět obdélníkových děr (klasika 2105), další mají díry kulaté (21073), ale na rozdíl od starých ráfků nemají držáky pro chromové poklice a za třetí, byly ráfky s šesti otvory (jako měla samara) (dávané na poslední verze 2107 + 2104 v Iževsku)Honza854 píše:Diky za info s tim stredenim. Vyznate se v tom nekdo? Byly dva typy rafku, nebo jak? Videl jsem radu sedem bez stredu, tak nevim jak to je...
P.S. To auto bylo vyvařováno? Přijde mi, že má lišty, které mi ukrajinec dodal jako druhovýrobu na dveře, danou na prahy místo originálních černých gumových.
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: Honzova 2103 a 2107
krasne auto, preju mnoho stastnych kilometru!
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Honzova 2103 a 2107
Hezké auto, hezká značka a šedý interiér, který asi moc nevybledne na rozdíl od hnědé. A jaký osud bude mít původní sedma? Honza