Opět zdravím ,
řekl jsem si, že než dodělávat kliku radši žigula dám do cajku. Začal jsem karburátorem a to byl kámen úrazu. Směs šla nastavit v pohodě ale volnoběh byla katastrofa. Auto nechtělo držet a rafička se na otáčkoměru pohybovala pod a nebo kolem číslice nula a potom vždycky zdechl. Když jsem se koukal na návody jak seřídit základně karbec a tam klučinovi nádherně držel volnoběh na 1000 bez sytiče. Myslíte, že mám něco s karburátorem nebo za to může nějaký jiný faktor?
Děkuju za odpovědi a rady
2107 - nastavení karbecu
Moderátor: Moderátoři
Re: 2107 - nastavení karbecu
Napiš odkud jsi, třeba máš v okolí někoho, kdo tomu rozumí
Tady na fóru se to neseřídí, může být jen rada
Tady na fóru se to neseřídí, může být jen rada
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: 2107 - nastavení karbecu
Zle si začal. Začni napnutím reťaze, potom ventile, odtrh, predstih. Otvor karb, vyčisti, nastav hladinu v plaváku, v prípade potreby pomeň membrány. Až potom začni točiť šroubkami.
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Re: 2107 - nastavení karbecu
Ten odtrh, radsej daj rovno novy kontakt, alebo stavajuci upiluj novym pilnikom alebo oplachnuty v acetone, kontakt musi byt max v rovine aby doliehal na seba celou plochou, potom mozes nastavit pomocou mierky.
Najlepsie je pouzit merak na to urceny.
Najlepsie je pouzit merak na to urceny.