Když my máme v garáži relativně rovinuVašátor píše:Na ventily? Proč? Postavíš auto čumákem z kopce, zařadíš 5ku,..

Moderátor: Moderátoři
Když my máme v garáži relativně rovinuVašátor píše:Na ventily? Proč? Postavíš auto čumákem z kopce, zařadíš 5ku,..
Ano, dáš si to na značku, nastavíš 8 a 6 a potom laboruješ s tým, že ďalšia poloha je tretí zub za druhým rebrom... NasratVašátor píše:Na ventily? Proč? Postavíš auto čumákem z kopce, zařadíš 5ku, sedneš dovnitř a lehce si to dožďucháš na značku - přes čelní sklo je na ni pěkně vidět. I na rovince to jde, ale není to pro slečinky, že Viktore
A mě chytá jen teplej.Dusan píše:Hlavne nezabudni, ze nastartovat karburatorovy teply motor klukou je takmer nemozne. Studeny zvecsa bez problemov.
Ale prd, je to jednoduché jako facka, rozvodové kolo ma 6 žeber, což je celý žebro, pak jeden a půl, celý, jeden a půl. A kdo neumí ani toto, nechť si na kolo ťukne další 3 značky a je vyřešeno. Rozhodně je to stokrát jednodušší, než dělat díru do čela a měnit chladič.Viko píše:Ano, dáš si to na značku, nastavíš 8 a 6 a potom laboruješ s tým, že ďalšia poloha je tretí zub za druhým rebrom... NasratVašátor píše:Na ventily? Proč? Postavíš auto čumákem z kopce, zařadíš 5ku, sedneš dovnitř a lehce si to dožďucháš na značku - přes čelní sklo je na ni pěkně vidět. I na rovince to jde, ale není to pro slečinky, že Viktore