Čtu pozdě, ale přece, jak jinak - Berušce jsem zase trošku zabojoval s korozí, úplně se to nepovedlo, blatníky jsem nastavil ocelí a laminátem
Nicméně nepálil jeden válec, zlí jazykové velili vyměnit zapalovací kabely, ale jelikož to dělá už dlouho a občas, kabely jsem proměřil, nic jsem nezjistil, pozdezříval jsem různá čidla nebo řj ... vyměnil lambdy, vyměnil čidlo detonací, a nic. No, nakonec jsem objednal kabely NGK a hádejte co - první válec, ten nejdelší svině kabel, tam měl "nahodilej" studeňák. Když si vezmu, že jsem to řešil už asi před 10 lety, tehdy koupil nové kabely, ale druhý den v noci je roztrhala kuna, tak jsem tam dal zpátky původní a asi 5 let to nijak nezlobilo. A pak sem tam, zvlášť v zimě.
Posranej první kabel, kterej je nejdelší, takže se ze syslátů nedá zkusit žádný jiný
Jinak hází mi děsně ta spodní řemenice (a řemen k altíku jede přes kladku ze šikma, takže to děsně hvízdá), ale jezdí to zase 200 a dneska jsem týral nějaké Subaru, co se chtělo honit
V květnu musím na STK, tak držte palce ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).