Vibrující 2106

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Pajas
Příspěvky: 144
Registrován: čtv kvě 04, 2006 10:18
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Vibrující 2106

Příspěvek od Pajas »

Mám problém u mojí 2106, r.v. 1978, najeto 170 000km. Při rychlostech nad 90km/h mi auto začína nepříjemně rachotit a jemně vibrovat, myslel jsem si že problém bude v uložení hnací hřídele, v servise mi ale řekli že hřídel je v pořádku a vůle je jen nepatrná. Nejhorší na tom je, že rychlost při které vibrace a hluk začínají, se pořád snižuje. Před 5ti lety to začínalo vibrovat až při 120km/h... Ještě dodám že pokud při těch 90km/h vyřadím (motor přestane být v tahu) tak to začne vibrovat ještě daleko víc. Poradí mi někdo v čem může být problém? Díky za radu
Naposledy upravil(a) Pajas dne stř kvě 24, 2006 17:59, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
gogo
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvek od gogo »

diferak, prevodovka, kolesa...... :(
niecim ale zacat treba, skus nieco vylucit, odkial presne to vyraza?.................
Rafan
Příspěvky: 151
Registrován: stř čer 29, 2005 08:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rafan »

A dela to jen v zaberu ? Pak by to mohl byt krizek na kardanu...
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Re: 2106

Příspěvek od Wolf »

Pajas píše:... Při rychlostech nad 90km/h mi auto začína nepříjemně rachotit a jemně vibrovat...
Ja jsem mel kdysi tento problem na jednom ze svych predchozich vozu. Delalo to uvolnene ulozeni loziska na kardanu ("oddelena" guma od domecku). Prisel jsem na to az po demontazi kardanu, na voze se to tvarilo, jako by bylo vse v poradku. W.
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Mě to dělala špatná převodovka,ale to šlo o 5q,takže nic...zkontroloval bych šrouby u hardy spojky a třeba ji zkusil o jednu pozici přesadit co to udělá... :roll:
Uživatelský avatar
gogo
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvek od gogo »

ja by som to ulozenie hardyspojky neotacal, predpokladam, ze to prtedtym nebolo rozoberane.
Taktiez mi to robilo a bolo to tym "gumovym loziskom" co drzi kardan o kasnu, ale ako bolo v uvode pisane, toto majstri v servise vylucili. Ale doveruj, no preveruj, isto by som aj ja pozrej dotiahnutie vsetkych spojov na kardane a okoli:)
Co silentbloky, neni nejaka vola v mot.priestore? Neopiera sa tam nieco o nieco????
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

hardy spoja..by to mohla být,ale to už by to dělalo i při 90km/h...ale viděl bych to na špatně vyváženej kardan...
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

gogo píše:Co silentbloky
Tyvado to by byl fór kdyby byl jen v pytli silentblok převodovky... :idea: :!: :axe: Jako taky se mi rozpadnul u čtyřkvaltu a to byl docela nářez...to když jsem jel na trojku tak převodovka úplně úpěla,no volala o pomoc chudinka jak byla vyosená,jenže jsem potřeboval dojet :oops: ...a to jsem tam pak měl několik desítek km jen nacpanej molitan místo toho a taky to jelo,ale vibrace to teda byly...
Uživatelský avatar
gogo
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvek od gogo »

ta hardy sa da poznat aj podla toho, ked pri jazde vyradis neutral a vsetko vnutri sa neprirodzene chveje, na spatnom zrkadle to zbadas hned....
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9393
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Pokud je uložení kardanu a převodovky v pořádku, zkusil bych převážit kardan. Nevyváženost kardanu udělá svoje...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
tek
Příspěvky: 96
Registrován: úte srp 16, 2005 11:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tek »

gogo píše:ta hardy sa da poznat aj podla toho, ked pri jazde vyradis neutral a vsetko vnutri sa neprirodzene chveje, na spatnom zrkadle to zbadas hned....
Tak mě když se rozpadla hardyspojka, tak naopak při neutrálu se to chvělo minimálně. Naopak, v záběru jsem myslel, že kardan každou chvilku upadne, na opravu (výměnu) jsem se radši nechal dotáhnout :-) Je pravda, že z hardyspojky zbyly jenom ty železa, guma tam nebyla žádná. Tohle jsem absolvoval třikrát, než jsem nechal zamontovat nějakou jetou, která funguje dál :-)
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
Uživatelský avatar
Pajas
Příspěvky: 144
Registrován: čtv kvě 04, 2006 10:18
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajas »

Rafan píše:A dela to jen v zaberu ? Pak by to mohl byt krizek na kardanu...
Právě že nejvíc to dělá když vyhodím kvalt, v záběru to není tak hrozné...
Uživatelský avatar
Pajas
Příspěvky: 144
Registrován: čtv kvě 04, 2006 10:18
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajas »

gogo píše:ked pri jazde vyradis neutral a vsetko vnutri sa neprirodzene chveje, na spatnom zrkadle to zbadas hned....
Jo tak to je přesně můj problém. Stupidní otázka (jsem začátečník), co to jsou hardy...? :?:
Uživatelský avatar
Pajas
Příspěvky: 144
Registrován: čtv kvě 04, 2006 10:18
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajas »

gogo píše:diferak, prevodovka, kolesa...... :(
niecim ale zacat treba, skus nieco vylucit, odkial presne to vyraza?.................
Přijde mi že hluk vychází z převodovky, ale nejsem si jistej, ono se to špatně zjišťuje.
Uživatelský avatar
gogo
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvek od gogo »

hardy, to je ta guma, taka sestuholnikova co spaja kardan s prevodovkou
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“