Bez výměny štítů naprosto nepoužitelné.Dusan píše:Kup pakne z 03 co ma samostavyna celustiach, trie odbrtas alebo povolis matky. A excentre mozes nechat.
Zadné brzdy
Moderátor: Moderátoři
Re: Zadné brzdy
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Zadné brzdy
Člověk si pořád myslí, že má dost velké zásoby a pak se ukazuje, že ne. Takže jak jsem psal v jiném příspěvku, budu donucen na 06 udělat brzdy, primárně dostane poprvé nové zadní bubny a pokud bude třeba možná i předek. Ohledně předku mám ještě zásobu, takže asi řešit nebudu, případně, pokud bych se rozhodl pro osvědčenou kvalitu, tak koupím ATE kotouče i desky, tam je obecně nabídka slušná. Zadek je již horší. Buď koupím v Otrokovicích za ca 1300,- ruské, nebo jsem někde koukal na zaplatitelná Bremba, pokud budou skladem. Bubny za 3000,-/Ks fakt ne . A teď k jádru pudla. Pokud seženu za stejnou cenu jako ruské ta Bremba, má s nimi někdo zkušenost? Mám strach z těch ruských, jaká je to kvalita. Co si o tom myslíte, případně jaké máte zkušenosti s těmi z Otrokovic, nebo, kde jinde se k nim dostat. Díky Honza
Re: Zadné brzdy
Nevím jak zadní bubny, ale kotouče montujeme Brembo + destičky Brembo a zatím u všech spokojenost.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Zadné brzdy
V tech otrokach pisou jen rusko, nebo rusko/polsko?
U nich bohuzel nikdy nevis, co to bude zac. Jezdim si tam proto radeji pro veci osobne.
Btw abc lada dily nic? Pripadne www.lada.shop?
U nich bohuzel nikdy nevis, co to bude zac. Jezdim si tam proto radeji pro veci osobne.
Btw abc lada dily nic? Pripadne www.lada.shop?
VAZ 2104 1.3 1989
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Zadné brzdy
To je skvele si objednavat z Nizozemi kdyz v CR sidli podpurce zivotniho cyklu pro celou Evropu .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Zadné brzdy
Chlapi, díky za reakci! Upřímně ještě jsem v novodobé historii (posledních 25let) na brzdy nic nekupoval, vše mám buď z vlastních zásob, nebo bazar . A vyřešil bych i tentokrát z vlastního skladu, ale je nutno sklad průběžně doplňovat , holka je do Lady zamilovaná, takže ji je potřeba udržet při životě i nadále . Takže bubny jsem vzal ze skladu, obložení taky. Co mě zaujalo je, že vlevo vzadu jedna pakna brzdila komplet, druhá tak z půlky. Na druhé straně jedna z půlky a druhá tak ze čtvrtky. Oba válečky funkční (silikonová kapalina), zkoušel jsem vzduch a bez vzduchu. Pakny jsem dával před poslední TK 18, takže najeto ca 2000km. Takže uvidíme nyní. Je znát, že to brzdí podstatně plynuleji, nicméně se ukázalo, že trochu kopou i přední kotouče. Tam mám bohužel obavu, že to je zimním skladováním auta, najeto nějakých 5tis.km, byly nové a desky jsem dával nějaké "kapitalistické", ty teda strašně špiní, v podstatě co výjižďka, to černé disky. Takže tam jsem se nakonec praštil přes kapsu a i když mám ještě 2 sady nových kotoučů a dvojnásobek desek, tak jsem objednal kotouče i desky ATE. Mám s nimi výborné zkušenosti z plasťáků. Brembo bylo v té sadě jen asi o 200levnější, takže jsem neřešil, ATE jsou navíc lakované a ze zkušeností tolik nereznou.
Bubny objednám do rezervy, ty ABC díly nejsou špatné, takže asi koupím tady, případně jsem ještě objevil shop v Německu, tak se rozhodnu, až zase bude švagr jezdit každý den do práce do DE, protože to i s portem vycházelo lépe než v Otrokovicích a doufám, že tam nemají úplný humus.
Ještě jedna věc, která sice patří k motoru, ale … . CHLADIČ. Pokud jedu absolutně klidnou jízdou a není extra hic, tak se teplota drží na 90°C dle budíku. Když to ženu za tepla (90+ km/h), teplota zůstane na nějakých 95°C. Pokud ale přijde větší zátěž zpravidla stoupání, pomalá jízda v koloně, popojíždění v koloně, teplotu odhaduji na 100-105°C, po opětovném rozjetí klesne na těch 95°C téměř ihned. Pumpa je nové a spára kol řádně nastavena (přehřívání jsem řešil před pár lety, to ale bylo daleko masivnější 110-120°C), zátka chladiče nová, ventilátor spíná na 95°C motor ca 2000km po kompletní GO. Trochu si říkám, v jakém stavu je asi origo chladič. Samozřejmě několikrát přelakovaný … . Již 2x jsem koupil chladič nový, nepoužitý, bohužel ale vždy byl problém, že se nevhodným skladováním rozpadly lamely. Uvažuji o koupi novodobá AL náhrady. Co si o tom myslíte?
Ještě tedy provedu měření teploty profi bezkontaktním teploměrem, abych se nehonil za něčím, co třeba ani není,jen jsem si ho blb nepůjčil před dovolenou z práce. Pravda, ještě přemýšlím o termostatu, koukal jsem, že se dají koupit i takové, které otvírají při 80°C. Těžko říct, jaký tam mám - když se mi to tehdy přehřívalo, tak jsem vyzkoušel 2ks a když to bylo stejné, tak tam tem poslední zůstal, jen už si nepamatuji, jestli je to stále ten, kterým bylo auto osazeno ještě z výroby. Honza
Bubny objednám do rezervy, ty ABC díly nejsou špatné, takže asi koupím tady, případně jsem ještě objevil shop v Německu, tak se rozhodnu, až zase bude švagr jezdit každý den do práce do DE, protože to i s portem vycházelo lépe než v Otrokovicích a doufám, že tam nemají úplný humus.
Ještě jedna věc, která sice patří k motoru, ale … . CHLADIČ. Pokud jedu absolutně klidnou jízdou a není extra hic, tak se teplota drží na 90°C dle budíku. Když to ženu za tepla (90+ km/h), teplota zůstane na nějakých 95°C. Pokud ale přijde větší zátěž zpravidla stoupání, pomalá jízda v koloně, popojíždění v koloně, teplotu odhaduji na 100-105°C, po opětovném rozjetí klesne na těch 95°C téměř ihned. Pumpa je nové a spára kol řádně nastavena (přehřívání jsem řešil před pár lety, to ale bylo daleko masivnější 110-120°C), zátka chladiče nová, ventilátor spíná na 95°C motor ca 2000km po kompletní GO. Trochu si říkám, v jakém stavu je asi origo chladič. Samozřejmě několikrát přelakovaný … . Již 2x jsem koupil chladič nový, nepoužitý, bohužel ale vždy byl problém, že se nevhodným skladováním rozpadly lamely. Uvažuji o koupi novodobá AL náhrady. Co si o tom myslíte?
Ještě tedy provedu měření teploty profi bezkontaktním teploměrem, abych se nehonil za něčím, co třeba ani není,jen jsem si ho blb nepůjčil před dovolenou z práce. Pravda, ještě přemýšlím o termostatu, koukal jsem, že se dají koupit i takové, které otvírají při 80°C. Těžko říct, jaký tam mám - když se mi to tehdy přehřívalo, tak jsem vyzkoušel 2ks a když to bylo stejné, tak tam tem poslední zůstal, jen už si nepamatuji, jestli je to stále ten, kterým bylo auto osazeno ještě z výroby. Honza
Re: Zadné brzdy
Mně na 01 ta teplota kolísala také, jezdit "sólo" se s tím dalo a dlouho. Když jsem se na to "vyspal", tak jsem ale vyměnil chladič + termostat + kapalinu, takže co bylo příčinou nevím.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Zadné brzdy
Tak jestli je zamilovaná do Lady, tak bych se za její život taky přimlouvalJan Vaníček píše:holka je do Lady zamilovaná, takže ji je potřeba udržet při životě i nadále
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Zadné brzdy
Vicko chladice dokaze pozlobit.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Zadné brzdy
Ad vicko chladice - kdysi jsi mi daval vicko chladice, ktere vypadalo fakt v pohode. Bohuzel se v jeho gumove casti letos objevila prasklina, takze v lete na dalnici taky teplota nic moc. Tim chci jen rict, ze jestli mas vicko ze stejne "serie", tak ho zkontroluj. Jinak nechci naznacovat nic
Ad chladic - ja i kolega aljosa mame uz dlouho hlinikovy chladic od master sportu a svete div se, on funguje. Urcite ne hur jak ten puvodni. Pozor jen na to, ze jsou k nemu jine hadice. Horni je delsi, lze protahnout vlozenim trubky, dolni je jinak zatocena. Napr. v tom lada.shop je meli, v otrokach jak kdy, opet nutno se ujistovat telefonem. A taky je zajimave, ze uchyty na vrtuli mam ja ok, aljosovi pasovaly tusim 2 ze 3, ale kus pasoviny to poresil. A pozor na to, ze ram chladice je plast..
Ad chladic - ja i kolega aljosa mame uz dlouho hlinikovy chladic od master sportu a svete div se, on funguje. Urcite ne hur jak ten puvodni. Pozor jen na to, ze jsou k nemu jine hadice. Horni je delsi, lze protahnout vlozenim trubky, dolni je jinak zatocena. Napr. v tom lada.shop je meli, v otrokach jak kdy, opet nutno se ujistovat telefonem. A taky je zajimave, ze uchyty na vrtuli mam ja ok, aljosovi pasovaly tusim 2 ze 3, ale kus pasoviny to poresil. A pozor na to, ze ram chladice je plast..
VAZ 2104 1.3 1989
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Zadné brzdy
Hlinikobe chladice i montovane ve fabrice vyzadovali techto dvou jinych hadic. Zacalo to tusim axtecovymi modely.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Zadné brzdy
Kolik kilometrů s tím motorem po GO mas najetych? Nezabehnuty motor se hřeje podstatně víc, třeba s tím počítat.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Zadné brzdy
Díky za reakce a připomínky a upozornění. Na víčko jsem se nedíval, to provedu, pravda, asi to s ním bude jako se všemi "novými" věcmi. Motor má najeto ca 2000km po GO, takže se určitě hřeje více, než řádně zajetý motor. Na výměnu hadic při výměně chladiče jsem zapomněl, takže pokud ho koupím, tak i s hadicemi. Honza
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Zadné brzdy
Včera mi přišly kotouče a desky ATE, tak jsem je hned večer namontoval. Dnes jsem potřeboval něco objezdit, tak jsem najel ca 70km. Na to, že brzdy ještě nejsou zajeté (zajíždím dle návodu pozvolna), tak teda musím říct, že to teda brzdí jak šlak. a hlavně to konečně nikam netáhne, byť na válcích to bylo vždy OK. Co mě nakonec překvapilo, že jsem si myslel, že tam mám nějaké kapitalistické desky a ony to byly podle barvy originály.
Ještě jedna potěšující věc. Mám tu jeden táhlý kopec, asi 3km, kde testuju auta. Dnes jsem na motoru kromě předstihu seřídil vše, co šlo a a konstalace na zkušební dráze byla, že nikdo nebrzdil a na kopci na 4° krásných 125. Takže bych předjel i Berlingo, to dělá max.120 ( já vím, že bedna, ale 81kW). Takže dvojnásobná spokojenost. Ale asi mi odchází buď spojkové ložisko, nebo nějaké ložisko v převodovce 5q, jel jsem asi 50 na 4 a najednou strašný hvízdot, jako, když bouchne guma a naráz uteče vzduch, ale pokračovalo to, Vyšlápl jsem spojku, hluk se snížil, ale zůstal, zpomalil jsem, hluk zůstal. Zastavil jsem, na volnoběh nebylo nic slyšet. Rozjel jsem se a zvuk tam už nebylo. A už zbytek cesty (50km) včetně testu do kopce nic. Takže asi budu řešit převodovku … . Honza
Ještě jedna potěšující věc. Mám tu jeden táhlý kopec, asi 3km, kde testuju auta. Dnes jsem na motoru kromě předstihu seřídil vše, co šlo a a konstalace na zkušební dráze byla, že nikdo nebrzdil a na kopci na 4° krásných 125. Takže bych předjel i Berlingo, to dělá max.120 ( já vím, že bedna, ale 81kW). Takže dvojnásobná spokojenost. Ale asi mi odchází buď spojkové ložisko, nebo nějaké ložisko v převodovce 5q, jel jsem asi 50 na 4 a najednou strašný hvízdot, jako, když bouchne guma a naráz uteče vzduch, ale pokračovalo to, Vyšlápl jsem spojku, hluk se snížil, ale zůstal, zpomalil jsem, hluk zůstal. Zastavil jsem, na volnoběh nebylo nic slyšet. Rozjel jsem se a zvuk tam už nebylo. A už zbytek cesty (50km) včetně testu do kopce nic. Takže asi budu řešit převodovku … . Honza