Obsluha sa poteší nealku pivku a už to frčí v dobrej debate a dokonca občas prednostne, samozrejme obozretnejšie a poctivejšie
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired) Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná) Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Skodovke sa dari, co model to nepodarok, snad po FL to uz bude vsetko ok.
.......novou ovci IV a chyby po softwarové stránce jsou past za pastí a přibývají stále nové a nové.
Výbava combi Ambition plus nejčastější chyby:
• po nastartování nedostupný tempomat (vždy nutné znovu nastartovat)
• během jízdy vypadávají jízdní asistenti (lane assist, front assist, tempomat)
• detekce pásu, auto hlásí že nejsem během jízdy připoutaný a přitom jsem (nutné vypnutí motoru a zamknutí vozu na nějakou dobu aby chyba zmizla)
• při vyvolání nabídky asistentů přes tlačítko na volantu jenom problikne (zjistil jsem, že když vypnu rádio tak už to funguje, jakmile ho opět zapnu tak opět jenom problikne)
• hlášení o tom, že nesvítí jedno přední denní svícení a přitom svítí bez problému
• při couvání nedostupný park assist
• vypadávání ovládání klimatizace, nutno vždy restartovat rádio
• rozsvícení zadního osvětlení interiéru samo od sebe když jedu po tmě
a vůbec nejčastější je vypadávaní ovládaní rádia přes volant.
Jako vím, že nová verze vozu nese své chyby, ale tohle jsem nečekal. V servisu se k tomu staví hodně laxně bez půjčení náhradního vozu. Jsme zvědavý jaký bude update softwaru a jestli nebudou naskakovat další chyby.
Myslim si ze degradace Skodovky a problemy se software spolu nesouvisy. Ten software je pro platformy a resi to cely koncern, i VW kvuli tomu odstavuje tisice aut na parkoviste kolem fabriky. Taky kvuli tomu softwareu uz byla provedena reorganizace a i ve vedeni VW doslo k perzonalnim zmenam.
Nechcem byť za zlého proroka ale už minulý rok mal koncern problém so software hlavne pri svojom ťažnom segmente áut Golf 8 ktorý nie je doteraz dolepený. Skice videá a Potemkinove dediny stavali a stavajú aj okolo elektromobilov a jediné viac menej použiteľné je VW/Škoda UP/CItigo.
Do elektrického repasu som odvážal poslednú dobu stále viac a viac áut a bolo to stále na dlhšie a na dlhšie, a to nehovorím o kvalite spracovania keď mne osobne a asi trom kolegom ostali v rukách diely z automobilu pri odvoze/predaji - madla dverí, radiaca páka a pod Cena 20%+ Kvalita 20% - No nekúp to..
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired) Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná) Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Bacha na skodovky, drzte sa radsej dalej, lebo neviete dna ani hodiny kedy si auto dupne nabrzdy.
Z skoda fora:
Vcera som zazil nachlp presne rovnaku situaciu ako je na videu - stal som prvy na semafore,predomnou ziadne auto ani chodci a na tych kolajniciach auto zaduplo brzdy a cez cely virtual cockpit svietil cerveny znak front assist. Auto za mnou nastastie bocilo do prava. Ide o novy superb 3. Preberal som ho pred tyzdnom. Po tom zazitku som zacal deaktivovat front assist spolu so start-stop. Rozmyslam ako dalej postupovat, rozhodne nechcem jazdit s takouto casovanou bombou.
Samozrejme predvidaveho vodica to nezaskoci, pac stym ma pocitat ze mu tam moze skocit clovek a ten pred vami dupne na brzdy.
Odnaučilo lidi bejt řidičem, že už neni štelování předstihu na volantu?
Já si myslim, že odmítat pokrok neni dobrý. Slepý uličky a nepovedený pokusy taky píšou cestu vpřed, co se jednou nepovede, povede se příště.
Nás baví jezdit starýma autama, většinu jiných lidí ale ne. Nevztahoval bych to osobně a už vůbec z toho nedělal závěry
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Súdruhova doprd*le boli nadčasový na Warťáskovi to radenie vedľa volantu ako amerika. Inak postrehol som, že automobilky a novinárske pravdosračky sa vracajú od displejov ku klasickému analalógovému ovládaniu, rádia a iných vecí na vozidlách, veru stisnúť jeden mikrospínač alebo plácať a čumákovať na displej v ostrom svetle za sto bodov.
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired) Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná) Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná