Lada 2103 bez papírů
Moderátor: Moderátoři
Lada 2103 bez papírů
Zdravím, dostal jsem nabídku na ladu 2103 bohužel bez papírů, a chtěl bych ji kompletně zrenovovat . A pak bych chtěl dát na ni papíry z jiné lady . A otázka zní jestli někdo stím má zkušenosti, jak přerazit winka, popřípadě na co si dát pozory atd. Díky moc
Re: Lada 2103 bez papírů
Pokud by Ti nevadilo to potom mít na Véčkách, tak to lze naprosto legálně. Stačí nějaká kupní smlouva a je dobré původní VIN prolustrovat, nejezdí-li na něm jiné auto.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Lada 2103 bez papírů
Jenže chlap který mi to nabídl to už koupil bez papírů a auto stálo asi 20 let? A když bych původní vin prolustroval a třeba by se něco našlo tak by to šlo úředně nějak dostat zpět ?valda1971 píše:Pokud by Ti nevadilo to potom mít na Véčkách, tak to lze naprosto legálně. Stačí nějaká kupní smlouva a je dobré původní VIN prolustrovat, nejezdí-li na něm jiné auto.
Re: Lada 2103 bez papírů
To že to stálo 20 let někde je jedno. Co by nastalo kdyby se na tom čísle VIN našlo jiné provozované auto jsem se našeho komisaře nezeptal.....
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Lada 2103 bez papírů
A na véčka to úplně dávat nechci protože bych chtěl sním normálně jezditvalda1971 píše:To že to stálo 20 let někde je jedno. Co by nastalo kdyby se na tom čísle VIN našlo jiné provozované auto jsem se našeho komisaře nezeptal.....
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Re: Lada 2103 bez papírů
Legálně to jinak nejde.
Re: Lada 2103 bez papírů
A co ti v tom brání?Dominik97 píše: A na véčka to úplně dávat nechci protože bych chtěl sním normálně jezdit
Re: Lada 2103 bez papírů
Na veteránských značkách se jezdí úplně normálně, stejně jako na normálních značkách. Akorát je třeba se jednou za dva roky dostavit na krajskou testaci historického vozidla, kde vozidlo prohlédnou na historickou původnost a zkontrolují po technické stránce.
Ptát se na veřejném foru na přeražení čísla VIN, nezlob se na mě, je opravdu naprostá hovadina. Je to trestný čin
Ptát se na veřejném foru na přeražení čísla VIN, nezlob se na mě, je opravdu naprostá hovadina. Je to trestný čin
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Lada 2103 bez papírů
Blbá otázka, veterána jsem nikdy neměl, ale vždycky jsem žil v tom, že veterán
a) by neměl být užíván k denímu ježdění (což nikdo nezkontroluje)
b) by neměl mít roční nájezd víc než X km
a) by neměl být užíván k denímu ježdění (což nikdo nezkontroluje)
b) by neměl mít roční nájezd víc než X km
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Lada 2103 bez papírů
Co to je "denní ježdění" ?
Momentálně se historickým vozidlem rozumí vozidlo, které je starší 30ti let, je v dobovém stavu (ve stavu takovém, v jakém bylo vyrobené, s dobovými prvky), v odpovídajícím technickém stavu pro provoz na veřejné komunikaci. Aby to nevyznělo lehkovážně, vůz musí být v perfektním dobovém stavu, jak vzhledově, tak technicky, dle kodexu FIVA. Jednou za dva roky se testuje, zda-li stále odpovídá pravidlům FIVA. Jeho provoz nijak omezen není, nicméně každému normálnímu veteránistovi je jasné, že provozovat veterána v zimě, jej zničí natolik, že následně veteránskou testaci neudělá.
Momentálně se historickým vozidlem rozumí vozidlo, které je starší 30ti let, je v dobovém stavu (ve stavu takovém, v jakém bylo vyrobené, s dobovými prvky), v odpovídajícím technickém stavu pro provoz na veřejné komunikaci. Aby to nevyznělo lehkovážně, vůz musí být v perfektním dobovém stavu, jak vzhledově, tak technicky, dle kodexu FIVA. Jednou za dva roky se testuje, zda-li stále odpovídá pravidlům FIVA. Jeho provoz nijak omezen není, nicméně každému normálnímu veteránistovi je jasné, že provozovat veterána v zimě, jej zničí natolik, že následně veteránskou testaci neudělá.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Lada 2103 bez papírů
Jediná podmínka/vyjímečnost auta na "V", že nesmí být použito k podnikání - nesmí být zapsáno u podnikatele jako "výrobní/dopravní" prostředek (někdo by to definoval lépe) To dělá starosti těm, co s nimi třeba ve velkém jezdí svatby jako kšeft. Já když pojedu kamarádovi/dce, tak nemám problém. Jinak s veteránkama jezdím běžně dle potřeby - projetí. Nyní vyjíždím loňský benzín v 2103, tak jsem s ní byl v Mostě u doktorky, v Žatci u mámy ( i jí nakoupit)....prostě jezdím
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012