Napisali o LADE
Moderátor: Moderátoři
Re: Napisali o LADE
Ako myslis ze im tam budu posielat 2 akost, diely co neprejdu otk.
Re: Napisali o LADE
Ano, tak nějak.
Jenom bych to trošku rozdělil. Díl 2. jakosti a díl, který neprojde OTK nemusí být ten samý. Ve výrobě se většinou součástky (díly) třídí do více kategorií. Pro ilustraci uvedu třídění součástek (polovodiče, elektronky, obrazovky, pasivní součástky) ve Philipsu, když ještě vyráběl elektroniku. Níže uvedený systém fungoval od počátku 30. let. Postupně začal být rušen ve 2. polovině 90. let.
- 1 špičkové - téměř nulové tolerance
- 2 výborné - tolerance v úzkém pásmu nepřesahující 20% povolené normy
- 3 dobré - tolerance nepřesahující 50-60% povolené normy
- 4 použitelné - v rozsahu povolených tolerancí
- 5 nepoužitelné - tolerance mimo povolený limit
Jiným výrobcům byly většinou dodávány součástky z kategorií 3 a 4. Pro vlastní výrobu se používaly kategorie 1-3. Kategorie 1 šla potom pouze do špičkových řad, jako třeba TV a VCR Matchline, příp. top verze CD přehrávačů. Poznat to bylo zejména na obrazovkách, kdy ty opravdu podařené a dobře konvergující byly u TV Philips v podstatě normou, (v řadě Matchline naprostým pravidlem), kdežto u jiných výrobců, kteří od Philipse brali součástky, to už bylo spíš o náhodě. To samé platilo o D/A a A/D převodnících. Ty z kategorie 1 byly dokonce značeny i královskou korunkou. Občas se daly najít i v přístrojích jiných značek (Revox, Sony), ale to bylo spíš výjimkou a daní výrobci za to museli adekvátně připlatit.
Díky tomuto systému používání vlastních špičkových součástek se Philips na přelomu 20. a 30. let stal v oblasti radiopřijímačů naprostou špičkou a světovým pojmem, protože pouze ve svých výrobcích používal vlastní elektronky s nejvyšší strmostí, což se pozitivně odráželo na vysoké citlivosti a selektivitě.
U jiných výrobců a jiných oborů to určitě funguje obdobně.
Jenom bych to trošku rozdělil. Díl 2. jakosti a díl, který neprojde OTK nemusí být ten samý. Ve výrobě se většinou součástky (díly) třídí do více kategorií. Pro ilustraci uvedu třídění součástek (polovodiče, elektronky, obrazovky, pasivní součástky) ve Philipsu, když ještě vyráběl elektroniku. Níže uvedený systém fungoval od počátku 30. let. Postupně začal být rušen ve 2. polovině 90. let.
- 1 špičkové - téměř nulové tolerance
- 2 výborné - tolerance v úzkém pásmu nepřesahující 20% povolené normy
- 3 dobré - tolerance nepřesahující 50-60% povolené normy
- 4 použitelné - v rozsahu povolených tolerancí
- 5 nepoužitelné - tolerance mimo povolený limit
Jiným výrobcům byly většinou dodávány součástky z kategorií 3 a 4. Pro vlastní výrobu se používaly kategorie 1-3. Kategorie 1 šla potom pouze do špičkových řad, jako třeba TV a VCR Matchline, příp. top verze CD přehrávačů. Poznat to bylo zejména na obrazovkách, kdy ty opravdu podařené a dobře konvergující byly u TV Philips v podstatě normou, (v řadě Matchline naprostým pravidlem), kdežto u jiných výrobců, kteří od Philipse brali součástky, to už bylo spíš o náhodě. To samé platilo o D/A a A/D převodnících. Ty z kategorie 1 byly dokonce značeny i královskou korunkou. Občas se daly najít i v přístrojích jiných značek (Revox, Sony), ale to bylo spíš výjimkou a daní výrobci za to museli adekvátně připlatit.
Díky tomuto systému používání vlastních špičkových součástek se Philips na přelomu 20. a 30. let stal v oblasti radiopřijímačů naprostou špičkou a světovým pojmem, protože pouze ve svých výrobcích používal vlastní elektronky s nejvyšší strmostí, což se pozitivně odráželo na vysoké citlivosti a selektivitě.
U jiných výrobců a jiných oborů to určitě funguje obdobně.
Re: Napisali o LADE
Lada stále vyrábí ....tak snad to vydrží
https://www.auto.cz/lada-pokracuje-ve-v ... paign=null
https://www.auto.cz/lada-pokracuje-ve-v ... paign=null
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napisali o LADE
Kolega zase vytvořil nějaký článek https://www.garaz.cz/clanek/lada-4x4-po ... u-21003685 zase mě baví debata v diskuzi pseudoodborníku a deme... kteří o tom autě ví hov.., jen že když je to Ruský tak to musí být špatný
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
- nespor.jenda
- Příspěvky: 275
- Registrován: sob srp 18, 2018 15:12
- Bydliště: Třebívlice
Re: Napisali o LADE
Aspoň toho zbyde víc na nás.Tommel píše:
Prodal jsem Forda a koupil si VAZ, auto co vyrábí Sovětský svaz.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napisali o LADE
Náhodou jsem ten článek zachytil a přečetl hned ten den. Standardní a konstruktivní hodnocení bez emocí či předpojatosti.Tommel píše:Kolega zase vytvořil nějaký článek ...
Asi se tam budu muset podívat na ty výživný kecy . L.
Edit: že já tam vůbec lez´
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napisali o LADE
Lada Lancer, Mitsu Vesta, alebo žeby 1. apríl? https://auto.pravda.sk/novinky/clanok/5 ... hi-lancer/
Re: Napisali o LADE
1. Apríl a k tomu reckylát z pred troch rokov
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Re: Napisali o LADE
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
Re: Napisali o LADE
Ta 21011 je kousek ode mne - z Oseka
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napisali o LADE
V té 1300 je volant z 1200. To se taky tak nějak vyskytovalo?
Volant 1300: http://www.retro-auta.cz/fotky37129/fot ... terier.jpg
Modrý LADA byl 1300, 21011, ovšem vzadu štítek 1200S a v dokladech 2101, přestavba někdy v osmdesátých letech.
Blok 1300 byl zbaven barvy a nikdo na první pohled nic nepoznal.
Volant 1300: http://www.retro-auta.cz/fotky37129/fot ... terier.jpg
Modrý LADA byl 1300, 21011, ovšem vzadu štítek 1200S a v dokladech 2101, přestavba někdy v osmdesátých letech.
Blok 1300 byl zbaven barvy a nikdo na první pohled nic nepoznal.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Napisali o LADE
presne tak, taky si myslim ze volant u Lady 1300 nikdy vnitrni obruc klaksonu nemel.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napisali o LADE
Dobová úprava , možná tuning .
Ale bandasky na ostřikovač s elektromotorem (místo pytlíku) jste si nevšimli .
Jinak moc pěkný kousek . L.
Ale bandasky na ostřikovač s elektromotorem (místo pytlíku) jste si nevšimli .
Jinak moc pěkný kousek . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Napisali o LADE
ten volant se da povazovat za dobovou upravu, zadny katastrofalni veteranisticky prohresek to neni
bandasky jsem si vsiml, v danem pripade by mel byt ostrikovac ovladany packou pod volantem? ale timto si jisty nejsem. v textu pise ze se ostrikuje cudlikem na podlaze.
taky ty kulate vetraky s kridelkama na pristrojovce bych u Lady1300 necekal, ale jestli je to jedna z prvnich trinactistovek, mozna ze je fakt mela…
a kdybych byl uplny pedant, ani disky kol myslim nejsou z 21011 a prave zpetne zrcatko to taky nemelo, atd, atd.. ale vsechny upravy jsou dobove a citlive. a mozna se v necem pletu, ja znam spis jen VAZ2101 a 2103.
kazdopadne pekne auto.
bandasky jsem si vsiml, v danem pripade by mel byt ostrikovac ovladany packou pod volantem? ale timto si jisty nejsem. v textu pise ze se ostrikuje cudlikem na podlaze.
taky ty kulate vetraky s kridelkama na pristrojovce bych u Lady1300 necekal, ale jestli je to jedna z prvnich trinactistovek, mozna ze je fakt mela…
a kdybych byl uplny pedant, ani disky kol myslim nejsou z 21011 a prave zpetne zrcatko to taky nemelo, atd, atd.. ale vsechny upravy jsou dobove a citlive. a mozna se v necem pletu, ja znam spis jen VAZ2101 a 2103.
kazdopadne pekne auto.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
Re: Napisali o LADE
Ano, disky jsou z 2101, auto je po renovaci, takže ne vše je origo. Zrcátka vpravo nebyla, ale dost lidí je tam dává. Celkově bych auto bral za vydařené, jak píše Uha - vše nepůvodní se dá brát za dobové úpravy
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012