Samozřejmě že kvalita benzínu vliv má - to se Ti nezdáJajo píše:... na ťah má vplyv aj benzín. Tankujem stále obyčajnú 95-ku, a na jednej pumpe trhá asfalta na inej pumpe sa ledva rozbehne.

Moderátor: Moderátoři
Samozřejmě že kvalita benzínu vliv má - to se Ti nezdáJajo píše:... na ťah má vplyv aj benzín. Tankujem stále obyčajnú 95-ku, a na jednej pumpe trhá asfalta na inej pumpe sa ledva rozbehne.
Nemáš pravdu aspoň podľa toho, čo vidím ja v TP sedana. Sedan má základné rozmery 185/65/15 a alternatívy 195/55/16 alebo 205/60/16. Crosska má 205/50/17. Ak to dáš do kalkulačky, tak víde rozdiel na obvode 15mm, čo je zanedbateľné viď kalkulačku: https://www.no1pneu.sk/sk/informacie%20 ... a-rozmerov. A môžeš počítať. Podľa tohto mi vychádza, že pes bude zakopaný v prevodovom pomere.Jajo píše:S tymi gumami je to cele divne... Ale ja sa pri akomkolvek aute vzdy drzim toho, ze s akymi gumami kupim auto, tak radsej pouzivam len taky isty rozmer.... Proste to auto je na ne uz nastavene z vyroby a vsetko slape ako ma... No a alternativne su fakt len alternativne a niektore sa musia menit aj v RJ. Napr. Sedan ma origos 195/55 R16, no a v tp ma pisane 205/60 R16, co je chyba, lebo ked chces mat obvod cca rovnaky, tak musis so stupajucou sirkou uberat na percentach vysky, a nie pridavat. No a na crosske prave tie gumy robia to ze je vyssia. Lebo niekde som videl, ze na sedan by mohli ist 17-tky 205/40 alebo 45, az ti zostane zachovany cca obvod, no a na crosske su na 50, takze automaticky musi byt auto vyssie a musi mat mensie otacky. Dufam ze som ti to dostatocne vysvetlil... A inac v tp ma crosska pisane ako alternativu aj tie rozmery co ma aj sedan, ale to by uz asi trebalo aj prestavit v RJ, a samozrejme by si si znizil aj auto.
Tak, podľa všetkého je pes zakopaný práve tu! Ja to mám rovnako. V sedane je francúzska hlučná prevodovka a v crosske je tichučká ruská s ťažším prevodom. Zaujímalo by ma aké prevodovky dávajú do sedanov 2019.Jajo píše:Dnes som polovil v mojej pamäti(a hlavne tu na fóre) a našiel som článok o rozdiele Renault prevodovky a Ruskej prevodovky. No a tam sa píše toto: "Prevodový pomer hlavného páru so zmenou prevodovky je mierne zvýšený: z 3,87 na 3,94. Podľa pasu sa Vesta stala dynamickejšou: čas zrýchlenia na 100 km / h klesol z 11,2 na 10,2 s a maximálna rýchlosť sa zvýšila zo 175 na 188 km / h. Spotreba paliva však vzrástla: zo 6,9 na 7,5 l / 100 km v kombinovanom cykle." Takže podľa tohto by na tie otáčky mohla mať vplyv aj prevodovka spolu s väčšími pneumatikami. Čiže ja mám na sedane Renault prevodovku a na crosske zasa Rusku prevodovku. Čiže mne to asi preto robí tých 300-400 otáčok rozdiel. Ak má niekto možnosť odtestovať aj sedan aj SW cross, ktoré majú obe Rusku prevodovku, tak dajte vedieť keď je rovnaká prevodovka, koľko otáčok spravia samotné pneumatiky. Ako Duko písal, podľa pneumatík by rozdiel nemal byť veľký.
Chyba je v tom, že vypínáš rádioDusan píše:Vy mate tiche ruske pre odovky? Mne 2 a 3 medzi 20 az 45km troska spieva, hlavne pri vypnutom radiu.
Tak si sadni do sedana a budeš počuť Jazz a v kaline heavy metalDusan píše:Vy mate tiche ruske pre odovky? Mne 2 a 3 medzi 20 az 45km troska spieva, hlavne pri vypnutom radiu.