Takže aktualizace a shrnutí pravděpodobně již definitivního výsledku:
Toyota Aygo: Hezký design (líbí se), výbava "v balíčkách" (=nevýhoda, když chcete zadní dělená sedadla musíte vzít zatmavená skla i když je nechcete), vstřícný prodejce, "Japonec". Při předváděcí jízdě docela OK, ale překvapivě blbě se s tím manévruje na parkovišti, posaz přeci jen takový japonsko-tvrdý. Překvapivě slušné chování na dírách atd. Zvuk jako přerostlý skútr, prostě tříválec. Prostě nepřesvědčil.
Peugot 108: subjektivně nejhorší co se týče stylu, prostě o ničem.
Citroen C1: vypadá lépe než 108ka, ale člověk musí vzít pruhovaná sedadla, proti Toyce se sice dá lépe vybrat výbava, ale vzhled není tak sexy.
Fiat 500: nelíbí se (někdo má rád holky, někdo zase vdolky)
Škoda Citigo: kromě toho, že má image rozvážeče pizzy není pořádně vidět přes kapličku, pokud jste gracilní žena. Seat se už prý doprodal, WV bude mít na 99% stejnou kapličku a vyšší cenu, neprolezeno.
Lada Urban:
Fiat Panda: zajímavá volba, spousta místa uvnitř i vzadu, ale je to krabice ještě o kousek nevzhlednější ne byla Panda II. Barvy co jsou na výběr taky moc neoslní. Sympatická stará 1,2l 8V technika.
i10: Tříválec a ještě ne od Toyoty, nová generace má být ještě větší, velikostně si hraje na Bčkový segment. Stačilo zvenku.
Opel Adam: překvapení celé akce. V únoru ho přestali vyrábět, prodejcové mají poslední kousky se zajímavými slevami. Existuje ve dvou atmosférických motorizacích (viz
moje diskuze o motorech) a jedním turbu za nekřesťanskou cenu (ne, půl mega za auto do města mi fakt nepřijde jako dobrá nabídka) a zhruba dvou až třech barvách (vyrábělo se to ve víc barvách, ale v ČR se doprodává žlutá, modrá a pak nějaká bílo-červená sportovní s turbem). Svezli jsme se se slabší atmosférou, ve dvou lidech výkonově tak akorát, manévrování překvapivě dobré, ale výkonnější verze má i hezčí barvu

, takže v kombinaci rozumu a citu to vypadá na 100k (84 kW) verzi. Obě verze čtrnáctistovky se dávaly do Corsy i Astry, takže stran dynamiky v kapesním voze nemám obavu. Navíc to nemá start/stop

. A zavedený dle prodejce slušný servis pár kiláků od baráku.
Takže jestli se neobjeví nějaká vyloženě zásadní negativní informace, tak podpoříme General Motors

a v autě bude o dvě generace modernější motor než se dával do Lady 21106

.