Membrána AC pumpy - upozornění

Moderátor: Moderátoři

honza 3011
Příspěvky: 54
Registrován: čtv kvě 29, 2014 14:34

Membrána AC pumpy - upozornění

Příspěvek od honza 3011 »

Zdravím všechny,

chtěl bych upozornit na poruchovou membránku AC pumpy, u 2 aut jsem ji vyměnil a u obou se mi po čase povolil šroubek, respektive matička držící samotnou membránku a samozřejmě to přestane jet :D u jednoho auta jsem to zkusil pojistit pérovkou, u druhého zkusím asi samozajišťovačku, doporučuji to udělat ještě před montáží, protože není příjemné rozdělávat AC pumpu někde na silnici... ta konkrétní co mi dělá problémy má vždy hnědou membránku (3 kusy už).
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Membrána AC pumpy - upozornění

Příspěvek od Vašátor »

Je to nešvar úplně všech. Doporučuji použít lepidlo na závity.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7273
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Membrána AC pumpy - upozornění

Příspěvek od valda1971 »

Že se mi to v životě nestalo....? Ale dám si na to pozor :)
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Re: Membrána AC pumpy - upozornění

Příspěvek od Nulašestka »

Takže půjde o benzinové podávací čerpadlo paliva (akcelerační pumpička má rovněž membránu) a modří už vědí, že dneska se dá jít už jen cestou původních membrán ze zásob, nebo cestou Pierburgu a podobně kvalitního aftermarketu, v extrému přestavbou na elektriku.
DoDo v podobě podlepení matičky je bohužel standard...
Uživatelský avatar
grafi2
Příspěvky: 696
Registrován: stř zář 13, 2017 19:40
Bydliště: SK, BB kraj

Re: Membrána AC pumpy - upozornění

Příspěvek od grafi2 »

tiež sa mi za jazdy odkrútila matička, no moje prekvapenie nové (hnedé) membrány vyzerali po nejakých 500km horšie ako staré... To sa fakt predáva taký šmejd alebo som urobil nejakú chybu. Teraz som dal druhú opravnú sadu tak sa už pomaly zmierujem stým že sa to rozpadne znova... Matičku som dotiahol "nafest"

zohnať komplet pierburg mám možnosť, je to trvácnejšie? Lebo v ponuke jesto aj nejaké Unitehna za príjemnú cenu...
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Membrána AC pumpy - upozornění

Příspěvek od Cory »

A nechces vyskusat lepsiu membranu?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
grafi2
Příspěvky: 696
Registrován: stř zář 13, 2017 19:40
Bydliště: SK, BB kraj

Re: Membrána AC pumpy - upozornění

Příspěvek od grafi2 »

rozmýšľam nad elektrikou keď to skape...

ale môžem vyskúšať aj kvalitnejšie
Uživatelský avatar
Honza854
Příspěvky: 413
Registrován: sob úno 21, 2015 19:48
Bydliště: Strančice

Re: Membrána AC pumpy - upozornění

Příspěvek od Honza854 »

Ahoj. Jaky je rozdil mezi cerpadlem pierburg a lada? Na prvni pohled se jedna o jine horni vicko... Diky za info...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Uživatelský avatar
Mikeš
Příspěvky: 164
Registrován: sob zář 28, 2013 17:29
Bydliště: Mimoň

Re: Membrána AC pumpy - upozornění

Příspěvek od Mikeš »

Mám Pierburg rok a půl namontovaný, v rámci aftermarketu je to asi nejspolehlivější řešení od předního dodavatele(příruba se neprohýbá, okolo nátrubků nic neuniká, membrány by měly být stavěné na ekolihobenzín).
Ale hlavní nevýhoda je bohužel v tom že nemá páčku pro ruční dočerpávání paliva.
Tudíž po delším stání je třeba buď potýrat startér s baterkou, nebo nelenit a stříknout trocha benzínu do karburátoru, taky je možnost namontovat ruční pumpičku ,,balónek" do série s čerpadlem, která nevýhodu ručního čerpání odstraňuje.
Vaz 2101 r.v.71 1995-2000-ukradeno...Vaz 2103 r.v.1978 2013-? srdcovka...
Citroen Berlingo 1.6BHDI rodinný kočár-ek :-)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Membrána AC pumpy - upozornění

Příspěvek od Laďuša »

Tak od startování tam ten startér s baterkou přece jsou, nevidim důvod, proč nenechat udělat pár otáček navíc. Jak mi vysvětlil jeden člen, je sice fajn nacupovat, když baterce zbejvají poslední tři převalení, ale to už můžeme počítat i s klikou. Kvůli tutomu řešit novej díl je z mýho pohledu srandovní.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
mušketýr
Příspěvky: 1249
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic
Kontaktovat uživatele:

Re: Membrána AC pumpy - upozornění

Příspěvek od mušketýr »

Mikeš píše:Mám Pierburg rok a půl namontovaný, v rámci aftermarketu je to asi nejspolehlivější řešení od předního dodavatele(příruba se neprohýbá, okolo nátrubků nic neuniká, membrány by měly být stavěné na ekolihobenzín).
Ale hlavní nevýhoda je bohužel v tom že nemá páčku pro ruční dočerpávání paliva.
Tudíž po delším stání je třeba buď potýrat startér s baterkou, nebo nelenit a stříknout trocha benzínu do karburátoru, taky je možnost namontovat ruční pumpičku ,,balónek" do série s čerpadlem, která nevýhodu ručního čerpání odstraňuje.
Zapoměl si na kliku, lano a rozjezd z kopce tudíž gravitaci :lol:
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Membrána AC pumpy - upozornění

Příspěvek od Vašátor »

Já beru ruční pumpování paliva jako rituál. Je to věc názoru, ale já to ve voze prostě musím mít :-)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7273
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Membrána AC pumpy - upozornění

Příspěvek od valda1971 »

Vašátor píše:Já beru ruční pumpování paliva jako rituál. Je to věc názoru, ale já to ve voze prostě musím mít :-)
Tak nějak :D Já taky :wink:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
grafi2
Příspěvky: 696
Registrován: stř zář 13, 2017 19:40
Bydliště: SK, BB kraj

Re: Membrána AC pumpy - upozornění

Příspěvek od grafi2 »

Je to iné keď natiahnem a po týždni chytí “na drc” ako ju točiť kým si natiahne...
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Membrána AC pumpy - upozornění

Příspěvek od Cory »

Ine tak na pocit. V principe to je fuk :D ale nevravim, v zime to zmysel ma...ale kto ma dnes ladu na kazdodenne pouzivanie v zime?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“