Seicento
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seicento
Hele, prolít jsem to docela rychle, ale nevšim jsem si (kromě požadavku čtyřmístnosti) jedný docela důležitý informace: zeptal jsi se maminky? A co vlastně ona na to?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Seicento
Dobrá otázka.......
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Seicento
No máma je tak na půl ... prostě nesmí to být (moc) zhoršovák co se týče vnějších rozměrů, výhledu ven, mrštnosti (nezapomeňte že seicento má cca třičtvrtě tuny a 40 kW motor), poruchovosti ...
Klidně by zůstala u Seicenta, pokud nebude nic lepšího ... jenom je tam to riziko, že Seicento budeme muset udržovat jako "veterána" dalších 10-15 let s tím, že za 5-10 let může už být problém změny vozidla
Jinak suzuki Ignis má 3,7m tedy Niva+
Klidně by zůstala u Seicenta, pokud nebude nic lepšího ... jenom je tam to riziko, že Seicento budeme muset udržovat jako "veterána" dalších 10-15 let s tím, že za 5-10 let může už být problém změny vozidla
Jinak suzuki Ignis má 3,7m tedy Niva+
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Seicento
mne prijde ze si vzdy na kazdem aute najdes neco co je jine a to je pak spatne. takze vlastne ani jine auto nechces.
osobne si myslim ze bezpecnost u Seicenta je opravdu hoodne nizka a hlavne kvuli tomu bych mame doporucil jine auto.
mamu bych nepodcenoval, na lepsi auto si zvykne velmi rychle.
osobne si myslim ze bezpecnost u Seicenta je opravdu hoodne nizka a hlavne kvuli tomu bych mame doporucil jine auto.
mamu bych nepodcenoval, na lepsi auto si zvykne velmi rychle.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
Re: Seicento
Predpokladam ze v nejakom bazare je moznost skus9bnej jqzdy aj ked to potom nekupis, cize by som mamu dotiahol tam nech si vyskusa.
Re: Seicento
Mámu rozhodně nepodceňuju, odjakživa se bránila řízení krabic, že jsou velké, říkal jsem si, jak se popasuje s větším Seicentem proti Maluchovi a zvykla si velice rychle. No jsem zvědav, díky všem za nápady, vzniká rozšířený seznam a uvidíme, jestli, jak říká moje prateta o mezilidských vztazích, "jiskřička přeskočí" . Klidně brainstormujte dál a z mého frflání si nic nedělejte, prostě jsem ďáblův advokát a přejímám co by mohl být problém - ale třeba zajdeme dejme tomu do Toyoty a řekne "beru"uha2324 píše:mne prijde ze si vzdy na kazdem aute najdes neco co je jine a to je pak spatne. takze vlastne ani jine auto nechces.
osobne si myslim ze bezpecnost u Seicenta je opravdu hoodne nizka a hlavne kvuli tomu bych mame doporucil jine auto.
mamu bych nepodcenoval, na lepsi auto si zvykne velmi rychle.
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Seicento
Pokud jde skutečně primárně o rozměry vozu, budete mít velice těžký výběr. Jak jsem tu už jednou psal - malých aut ubývá. Resp. i malá auta jsou dnes vlastně velká. Octavia 3 je větší, než byl Superb 1. A tak je to dnes se vším.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Seicento
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
Re: Seicento
Jo, docela to chválili v testech. A je tam malý atmosférický motor, což už se opravdu dneska moc nevidí. Například můj známý má Hyundai i10 a dokonce v automatu, což mě dost překvapilo, neb malých městských aut se s automatem u nás zrovna moc nevidí. Jeho žena je totiž tak kvalitní řidička, že po 25 létech, co má řidičák, se stále neumí rozjet se spojkou. Jsou s tím velice spokojeni. Už jsou to lidé v letech kolem sedmdesátky, takže coby poskok do města pro ně naprosto dostačující.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Seicento
i10 je hroznej krám, jediná výhoda je to že to má čtyřválec, ale jinak i předchůdce atos mi přišel lepší protože to sice taky byla hrozná mrdka ale aspoň se to nesnažilo tvářit jako normální auto, takže od toho člověk nic nečekal.
Vlastně je to zvláštní ale zatím co sem jel s různejma benzínovejma motorama ve Hjundaích tak všechny se chovaly taky nějak podobně a sice do cca 3000 ot. celkem hezky táhly ale nad tím už jen řvaly žraly a nic moc nejely. A to bez ohledu na to jestli to byl 1,1 8v nebo 12v čtyřválec, 1,4 16v, nebo 2,7 V6. U tý V6 to tedy moh mít trochu na svědomí i automat.
Vlastně je to zvláštní ale zatím co sem jel s různejma benzínovejma motorama ve Hjundaích tak všechny se chovaly taky nějak podobně a sice do cca 3000 ot. celkem hezky táhly ale nad tím už jen řvaly žraly a nic moc nejely. A to bez ohledu na to jestli to byl 1,1 8v nebo 12v čtyřválec, 1,4 16v, nebo 2,7 V6. U tý V6 to tedy moh mít trochu na svědomí i automat.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Seicento
S tím jsem jel v Coupé v manuálu, táhlo to pěkně i ve vyšších, ale to auto je nepoužitelný kvůli přednímu náhonu v kombinaci s debilně nastaveným podvozkem.zelvotron píše: nebo 2,7 V6. U tý V6 to tedy moh mít trochu na svědomí i automat.
Re: Seicento
já s tim jezdil v první generaci SantaFe, asi to ten automat fakt nechal hodně klouzat navíc ve velkým těžkým 4wd autě, ale byl to asi nejlepší hjundaj s kerým sem jel, vůbec nic jsem od toho nečekal a přitom v lehčím terénu se to neztratilo a na silnici pohodlný, ject to samý třeba v landroveru nebo jimnym by sice možná lezce přidalo na jistotě v někerejch úsecích ale hlavně na přejezdech z člověka vyklepalo duši
hjundaj jako firma se mi líbí v tom dokáže nabídnout prakticky cokoliv co trh zrovna žádá, je zájem o kupé, tak ho prostě do pár let nabídne, je to ale hlavně mistr tabulek, takže papírově obvykle dost slušný hodnoty, ale reálně to pak už většinou taková sláva není, spíš podprůměr, ale želízko v ohni mají
jakej to rozdíl od lady, která má zase filozofii jednou za dvacet třicet let novej model hlavně se neukvapit
hjundaj jako firma se mi líbí v tom dokáže nabídnout prakticky cokoliv co trh zrovna žádá, je zájem o kupé, tak ho prostě do pár let nabídne, je to ale hlavně mistr tabulek, takže papírově obvykle dost slušný hodnoty, ale reálně to pak už většinou taková sláva není, spíš podprůměr, ale želízko v ohni mají
jakej to rozdíl od lady, která má zase filozofii jednou za dvacet třicet let novej model hlavně se neukvapit
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Seicento
Takže update:
Viděli jsme:
1) Toyotu Aygo (na první pohled OK, líbí se, ale vysoká nakládací hrana proti Seicentu, debilně tvarovaný kufr, vzadu se moc nevejdu na výšku - to poslední není zásadní),
2) Fiat Panda (shoda, že minulá generace byla hezčí, páté dveře těžké jak u Priory hatch, ale vevnitř spousta místa. Ale zvenku neoslnila. Motor má správný počet válců i obsah 1,2l). A je moc velká
3) Peugot 108 - méně sexy než Toyka, v zadu ještě méně místa a kdo vymyslel, že při zvednutí 5. dveří se plato zvedne k oknu Takže Pažouta nebrat.
4) C1 není nikde vystavená
Takže je otázka, jestli při argumentu "Panda je velká" má cenu chodit do Škodováckého autosalonu (mmch v JNC neměli k vidění).
Každopádně v rámci zoufalství jsem vygůglil nové Mini (odhlédnu-li od cenovky je moc velké !) ale hlavně jsem objevil
Kei car. Z těch bychom si asi vybrali, ale copak nám tohle někdo doveze ?
Viděli jsme:
1) Toyotu Aygo (na první pohled OK, líbí se, ale vysoká nakládací hrana proti Seicentu, debilně tvarovaný kufr, vzadu se moc nevejdu na výšku - to poslední není zásadní),
2) Fiat Panda (shoda, že minulá generace byla hezčí, páté dveře těžké jak u Priory hatch, ale vevnitř spousta místa. Ale zvenku neoslnila. Motor má správný počet válců i obsah 1,2l). A je moc velká
3) Peugot 108 - méně sexy než Toyka, v zadu ještě méně místa a kdo vymyslel, že při zvednutí 5. dveří se plato zvedne k oknu Takže Pažouta nebrat.
4) C1 není nikde vystavená
Takže je otázka, jestli při argumentu "Panda je velká" má cenu chodit do Škodováckého autosalonu (mmch v JNC neměli k vidění).
Každopádně v rámci zoufalství jsem vygůglil nové Mini (odhlédnu-li od cenovky je moc velké !) ale hlavně jsem objevil
Kei car. Z těch bychom si asi vybrali, ale copak nám tohle někdo doveze ?
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Seicento
Pokud se nepletu, tak se CITYGO už nevyrábí a pouze doprodává. Nové budou už pouze elektrické. Honza
Re: Seicento
hele tak si kup Scion xB, to je takovy Kei car. ale pro Tebe asi moc veliky. par jich u nas jezdi.
jinak do tech japonciku bych nesel ikdyby byl zazrakem v CR homologovany, uz jen pri predstave jak by jsi na to kupoval nejjednodussi nahradni dil bych tyhle auta radeji obesel. pokud ale chces vypadat zajimave, nebo jsi fanda, tak proc ne. jen ta homologace by asi byla pruserova.
kdyz ty na vsem jen hledas neco spatneho aby jsi to nechtel. treba Panda mne prijde ze by mamku musela potesit vic nez Seicento, ani neni draha. ale samozrejme kdyz chces tak duvod proc nekoupit vzdy najdes.
ale ja taky snim o kde cem a pak z toho vetsinou nic neni
jinak do tech japonciku bych nesel ikdyby byl zazrakem v CR homologovany, uz jen pri predstave jak by jsi na to kupoval nejjednodussi nahradni dil bych tyhle auta radeji obesel. pokud ale chces vypadat zajimave, nebo jsi fanda, tak proc ne. jen ta homologace by asi byla pruserova.
kdyz ty na vsem jen hledas neco spatneho aby jsi to nechtel. treba Panda mne prijde ze by mamku musela potesit vic nez Seicento, ani neni draha. ale samozrejme kdyz chces tak duvod proc nekoupit vzdy najdes.
ale ja taky snim o kde cem a pak z toho vetsinou nic neni
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!