Dva roky před 11kou (konktérně 2003) si máma koupila na ježdění po Praze nové Seicento (po té co už Maluch hnil víc než jsme byli ochotni tolerovat), naspecifikovali jsme detaily a čekali na auto tenkrát ještě z Itálie a ne Polské druhovýroby. Auto jezdí ve většině případů krátké trasy, motor se skoro neohřeje, najeto cca 50 tisíc, ale v tomhle režimu. Do auta se víceméně lil olej a benzín a jezdilo se. Nedávno začal svítit olej, Marek mi dobře poradil čidlo, to se vyměnilo, zjistila se trochu ohnutá olejová vana (nikdo neví kdo co trefil, ale mohlo to souviset), trochu se ohnula, prošlo se technickou ... Před létem prohnil (poprvé


No, máma už není úplně nejmladší a mým odhadem má před sebou cca 10 max 15 let ježdění. A otázka zní, jestli má smysl uvažovat o upgrade na něco nového, s čím by se ještě sžila. Seicento kdysi vyhrálo cenou a rozměry (i když bylo pořád větší než Maluch), když se dívám do ceníků, tak tam zásadní rozdíly nevidím, nejmenší je Toyota Aygo z Kolína s litrovým tříhrnkem (byla by to zajímavá evoluce 2 válce->4 válce -> 3 válce ...


Všechna nová auta už mají příslušné povinné blbiny (například hill hold, v tak malém autě WTF ?) i užitečné prvky co Seicento nemá (například airbagy, ABS, ESP), kurvítka ... na druhou stranu trend je jasný, aby flotila splnila Euronormy, musí mít průměrné emise jako současný nejmenší model, tudíž nejmenší model musí být na elektřinu, tudíž stojí absurdní peníze, tudíž ho nikdo nekoupí, tudíž ho přestaneme vyrábět ... Zásadní parametr je velikost a alespoň 4 místa uvnitř (btw, Seicento je teoreticky pětimístné

Takže nápady sem
