jackfree a jeho výlet
Moderátor: Moderátoři
jackfree a jeho výlet
Ahoj, jsem na Balatonu s vysypanym 5kvaltem na nive. Mám rozjednanych pár převodovek ctyrrychlostnich. Jak je to prosím se zamennosti s převodovkou z jiných modelů? Potřebuji ji vyměnit a pokračovat do Rumunska. Děkuji za rady.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Zamennost převodovek niva 5g vs 2105 q jine
Zadrhel by mohl byt v silentbloku vzadu. Pokud to bude 4q ze sedanu tak bych si dovolil tvrdit, ze urcite. Ty dva stefty vzadu vychazi o neco vyse. Ale vyckej zkusenych nivaru.
P.S. Ony teda byly i 5q co si se 4q drzaky a silety rozumely. Byl to takovej mezityp. Nemely vzadu tu obrovskou zaslepku.
P.S. Ony teda byly i 5q co si se 4q drzaky a silety rozumely. Byl to takovej mezityp. Nemely vzadu tu obrovskou zaslepku.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- mušketýr
- Příspěvky: 1248
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamennost převodovek niva 5g vs 2105 q jine
Pokud tam chceš dát čtyřkvalt tak je ti třeba čtyřkové příčky. Bez ní těžko, přetěžko.M:S
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Pouze volat!
602132238
Re: Zamennost převodovek niva 5g vs 2105 q jine
Nezkousel jsem, ale kdyby mi jen nesedel zadni uchyt prevodovky vuci kastli, tak bych ten jiny uchyt zkusil nasroubovat na nove diry a silnou podlozku (treba 10x10cm i vic) uvnitr kastle. Kdyby neslo jinak. Jinak me ceka podobny vylet, tak potěš
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Prosím o radu, jsem v Rumunsku a začal mi horet kabel
Ahoj, dokážete mi prosím někdo poradit. Za jízdy mi začal jít kouř z palubovky od budíku, shořel mi červený kabel z toho nejsirsiho konektoru v prostoru pod budíky v levo. Schéma tu man, ale nemohu se v tom vyznat. V elektrice se vubec nevyznám. Mam u sebe multimetr. Nějaký nápad, co s tím mohu na cestě udělat? Foto vložím. 8
Re: Prosím o radu, jsem v Rumunsku a začal mi horet kabel
Z jedné strany toho konektoru vede červený kabel a z druhé červený a bílý nebo nebo možná světle šedý... Pro upresneni
Re: Prosím o radu, jsem v Rumunsku a začal mi horet kabel
Aspon typ auta uved
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Prosím o radu, jsem v Rumunsku a začal mi horet kabel
Lada Niva jednobod. Zjistil jsem, že se mi zkratovali vodiče od klaksonu, shořel ten červený od pojistky c 10 přes ten konektor až ke klaksonu. Od pojistky c 10jde ještě osvětlení interiéru, to nepotřebuji ale brzdová světla ano. Vyskripl jsem ten spálený kabel za pojistkou, jsou tam dva dle schématu jeden oro klakson a druhý pro brzdová světla ten jsem nechal. Světla ale nejdou. Tak můj problém se zuzil na zprovoznění brzdových světel..
Nemaje po ruce schéma neporadím, ale aspoň jsem to přesunul do správného chlívku. Georgius
Nemaje po ruce schéma neporadím, ale aspoň jsem to přesunul do správného chlívku. Georgius
Re: Prosím o radu, jsem v Rumunsku a začal mi horet kabel
Děkuji. Problém vyřešen.... Místo hřebíku jsem dal pojistku, to za prvé. Utrzenymi vodici od klaksonu se to zkratovali a začalo hořet. Po odstrihnuti Spálené ho okruhu a osazení pojistky nefungovala brzdová světla prostě proto, že pojistka na sobě měla nevodivou oxidační vrstvu. Obrouseno o kámen a vše funguje. Trochu vrásky mi dělá potavený svazek, ale s tím se musím vydat dál. Tolik jedna story. Omlouvám se za rozruch a zdravím z Transylvanie.
Re: Prosím o radu, jsem v Rumunsku a začal mi horet kabel
Tak jste si poradili my zatim dojeli nivou jednobodem pres Bosnu k mori. At to jde, zdar.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Další problém z Rumunska, tentokrát motor...
Ahoj. Niva mi začala cukat při rozjezdech na jedničku a dvojku. Jakoby při přechodu z volnoběhu pod plyn v nechávala, při plynule jízdě vše ok. Po cca 50km začala jakoby velmi krátce vynechává při přejezdu retarderu, nerovností. Teď už se s ní nedá jet. Palivový filtr jsem proplachl, v nádrží čerpadlo filtr taky. Vyblikany závady 24 absence snímače rychlosti draty se zdají ok konektor vyčištění, 35 odchylka klikovky při volnoběhu, to nevím co si pod tím představit s 44 chudá směs. Spotřeba je normální, motor šel pěkně. Teď nechce ani moc chytat, má tendenci skoro střílet. Někdo nějaký nápad? Ještě mohu zkusit náhradní krokovy motorek.. Jinak nevím.. Tenhle výlet se snad už podelalo co mohlo....
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další problém z Rumunska, tentokrát motor...
Pošťourej - prohlídni určitě i čidlo polohy klikového hřídele.jackfree píše:...35 odchylka klikovky při volnoběhu...
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Další problém z Rumunska, tentokrát motor...
Tri dratky cidla rychlosti vedou kolem prevodovky a nekde kolem rezervniho kola projdou do kastle. Jestli se teda neutavily. Cukani to asi nezapricini, ale lepe jej mit funkcni, jinak to umi drzet jinde otacky. Napinak rozvodoveho retezu mas potuneny s hrubsim zakoncenim u napinaci listy? Ta se taky umi sypnout, kdyz neni poctiva. Ale retez by sel slyset. Vse dobre ukostrene taky udela sve, ale cukani mi delaly akorat svicky a to nebylo tak hrozne, tak nevim co jeste by to bylo nez nejaka elektro chybka.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: jackfree a jeho výlet
Děkuji za sloučení. Problém cukani a chcipani nakonec vyřešen. Byl to volný konektor na spínače a při určitě poloze volantu to zhaselo motor. Ale rozebral jsem půl auta než to vyslo najevo. Každopádně děkuji za rady. Mám ale další problém. Vaří se mi benzín v nádrži. Auto přestalo jet a z víčka nádrže jdou zvuky jako bubliny. Benzín je horkej a na tom plechu za sedadly skoro neudržím ruku. Tipuji správně, že jde o palivové čerpadlo v háji? Připomínám, že mám 1.7 spi. Děkuji.