jackfree a jeho výlet

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
jackfree
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

jackfree a jeho výlet

Příspěvek od jackfree »

Ahoj, jsem na Balatonu s vysypanym 5kvaltem na nive. Mám rozjednanych pár převodovek ctyrrychlostnich. Jak je to prosím se zamennosti s převodovkou z jiných modelů? Potřebuji ji vyměnit a pokračovat do Rumunska. Děkuji za rady.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Zamennost převodovek niva 5g vs 2105 q jine

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Zadrhel by mohl byt v silentbloku vzadu. Pokud to bude 4q ze sedanu tak bych si dovolil tvrdit, ze urcite. Ty dva stefty vzadu vychazi o neco vyse. Ale vyckej zkusenych nivaru.

P.S. Ony teda byly i 5q co si se 4q drzaky a silety rozumely. Byl to takovej mezityp. Nemely vzadu tu obrovskou zaslepku.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
mušketýr
Příspěvky: 1248
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic
Kontaktovat uživatele:

Re: Zamennost převodovek niva 5g vs 2105 q jine

Příspěvek od mušketýr »

Pokud tam chceš dát čtyřkvalt tak je ti třeba čtyřkové příčky. Bez ní těžko, přetěžko.M:S
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1185
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Zamennost převodovek niva 5g vs 2105 q jine

Příspěvek od Mara »

Nezkousel jsem, ale kdyby mi jen nesedel zadni uchyt prevodovky vuci kastli, tak bych ten jiny uchyt zkusil nasroubovat na nove diry a silnou podlozku (treba 10x10cm i vic) uvnitr kastle. Kdyby neslo jinak. Jinak me ceka podobny vylet, tak potěš :)
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
jackfree
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Prosím o radu, jsem v Rumunsku a začal mi horet kabel

Příspěvek od jackfree »

Ahoj, dokážete mi prosím někdo poradit. Za jízdy mi začal jít kouř z palubovky od budíku, shořel mi červený kabel z toho nejsirsiho konektoru v prostoru pod budíky v levo. Schéma tu man, ale nemohu se v tom vyznat. V elektrice se vubec nevyznám. Mam u sebe multimetr. Nějaký nápad, co s tím mohu na cestě udělat? Foto vložím. 8
Uživatelský avatar
jackfree
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Re: Prosím o radu, jsem v Rumunsku a začal mi horet kabel

Příspěvek od jackfree »

Z jedné strany toho konektoru vede červený kabel a z druhé červený a bílý nebo nebo možná světle šedý... Pro upresneni
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Prosím o radu, jsem v Rumunsku a začal mi horet kabel

Příspěvek od Cory »

Aspon typ auta uved
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
jackfree
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Re: Prosím o radu, jsem v Rumunsku a začal mi horet kabel

Příspěvek od jackfree »

Lada Niva jednobod. Zjistil jsem, že se mi zkratovali vodiče od klaksonu, shořel ten červený od pojistky c 10 přes ten konektor až ke klaksonu. Od pojistky c 10jde ještě osvětlení interiéru, to nepotřebuji ale brzdová světla ano. Vyskripl jsem ten spálený kabel za pojistkou, jsou tam dva dle schématu jeden oro klakson a druhý pro brzdová světla ten jsem nechal. Světla ale nejdou. Tak můj problém se zuzil na zprovoznění brzdových světel..

Nemaje po ruce schéma neporadím, ale aspoň jsem to přesunul do správného chlívku. Georgius
Uživatelský avatar
jackfree
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Re: Prosím o radu, jsem v Rumunsku a začal mi horet kabel

Příspěvek od jackfree »

Děkuji. Problém vyřešen.... Místo hřebíku jsem dal pojistku, to za prvé. Utrzenymi vodici od klaksonu se to zkratovali a začalo hořet. Po odstrihnuti Spálené ho okruhu a osazení pojistky nefungovala brzdová světla prostě proto, že pojistka na sobě měla nevodivou oxidační vrstvu. Obrouseno o kámen a vše funguje. Trochu vrásky mi dělá potavený svazek, ale s tím se musím vydat dál. Tolik jedna story. Omlouvám se za rozruch a zdravím z Transylvanie.
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1185
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Prosím o radu, jsem v Rumunsku a začal mi horet kabel

Příspěvek od Mara »

Tak jste si poradili :) my zatim dojeli nivou jednobodem pres Bosnu k mori. At to jde, zdar.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
jackfree
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Další problém z Rumunska, tentokrát motor...

Příspěvek od jackfree »

Ahoj. Niva mi začala cukat při rozjezdech na jedničku a dvojku. Jakoby při přechodu z volnoběhu pod plyn v nechávala, při plynule jízdě vše ok. Po cca 50km začala jakoby velmi krátce vynechává při přejezdu retarderu, nerovností. Teď už se s ní nedá jet. Palivový filtr jsem proplachl, v nádrží čerpadlo filtr taky. Vyblikany závady 24 absence snímače rychlosti draty se zdají ok konektor vyčištění, 35 odchylka klikovky při volnoběhu, to nevím co si pod tím představit s 44 chudá směs. Spotřeba je normální, motor šel pěkně. Teď nechce ani moc chytat, má tendenci skoro střílet. Někdo nějaký nápad? Ještě mohu zkusit náhradní krokovy motorek.. Jinak nevím.. Tenhle výlet se snad už podelalo co mohlo....
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4307
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Další problém z Rumunska, tentokrát motor...

Příspěvek od Teepee »

jackfree píše:...35 odchylka klikovky při volnoběhu...
Pošťourej - prohlídni určitě i čidlo polohy klikového hřídele.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1185
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Další problém z Rumunska, tentokrát motor...

Příspěvek od Mara »

Tri dratky cidla rychlosti vedou kolem prevodovky a nekde kolem rezervniho kola projdou do kastle. Jestli se teda neutavily. Cukani to asi nezapricini, ale lepe jej mit funkcni, jinak to umi drzet jinde otacky. Napinak rozvodoveho retezu mas potuneny s hrubsim zakoncenim u napinaci listy? Ta se taky umi sypnout, kdyz neni poctiva. Ale retez by sel slyset. Vse dobre ukostrene taky udela sve, ale cukani mi delaly akorat svicky a to nebylo tak hrozne, tak nevim co jeste by to bylo nez nejaka elektro chybka.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: jackfree a jeho výlet

Příspěvek od Raduz »

Sloučeno do jednoho výletového tématu.®
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
jackfree
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Re: jackfree a jeho výlet

Příspěvek od jackfree »

Děkuji za sloučení. Problém cukani a chcipani nakonec vyřešen. Byl to volný konektor na spínače a při určitě poloze volantu to zhaselo motor. Ale rozebral jsem půl auta než to vyslo najevo. Každopádně děkuji za rady. Mám ale další problém. Vaří se mi benzín v nádrži. Auto přestalo jet a z víčka nádrže jdou zvuky jako bubliny. Benzín je horkej a na tom plechu za sedadly skoro neudržím ruku. Tipuji správně, že jde o palivové čerpadlo v háji? Připomínám, že mám 1.7 spi. Děkuji.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“