Takže po prvé ak ti PC ukazuje s tou klímou 7,4-7,7, tak reál máš cca 7-7,3, no a to je len 1-4 deci nad to čo ti píše výrobca, takže vieš do čoho si išiel a pod spotrebu výrobcu sa nedostane asi žiadne auto ani časom, a navyše ešte aj s klímou.Dusan píše:Tak super dnes 33st klima na 20, a spotreba ke kk 7,7l na 100, cesta spat 7,4l/100km.
V zime to asi jazdi za 15lna 100. A nevravte mi ze sa to zlepsi o 2l casom to ani omylom.
Navyse neviem ktory blbec to programoval ale pod 1800 otacok to zacina pustat benzin dole kopcom, to je fakt genialne, tak ze aby to nezralo tak treba dole kopcom jazdit na 4. Uzasne.
Za druhé, cez zimu to nežerie 15. Mne to po meste(90%jazdy mesto) cez tie najväčšie mrazy s každodenným raňajším rozmrazovaním(cca 10 min.), obedňajším rozmrazovaním(cca 3-5 min.) a tiež večerným rozmrazovaním(cca 3-5 min.) zožralo max. reálnych 9-9,5l.
Za tretie, ja viem, že občas to žerie aj dole kopcom resp. tam kde by si to nečakal, ale ak to máš takto presne odsledované, že kde a presne pri akých podmienkach to žerie, tak proste daj nižší stupeň a ideš zadarmo. Vtedy ani motor neničíš ani nič zlé sa nedeje, len proste zvýšiš otáčky cca z 1800 na 2000-2200 a to nie je nič hrozné dole kopcom, s tým sa dá v pohode žiť.
A po štvrté, vieš do čoho si išiel, však na tomto fóre bolo už dosť veľa informácii... No a ak sa ti to teraz fakt tak nepáči, tak to fakt radšej predaj a kúp si nejaké turboprdítko, ktoré bude síce žrať o liter menej, ale omnoho viac dáš do servisu... Je to len na tebe, je tu dosť Lada nadšencov ktorý ju s radosťou od teba kúpia. Takže si napíš na papier výhody a nevýhody Vesty a toho turboprdítka a podľa toho sa rozhodni....