od Luděk Musil » pon kvě 20, 2019 11:49
Ahoj Davide.
Předpokládám, že ve svý Grantě mám tentýž akumulátor.
Na hladinu se dívám vcelku pravidelně, ale zatím jsem potřebu doplnit neměl, ale:
- v každým případě musí být zaplavený desky
- já mám hladinu cca 6 - 7 mm pod spodkem víka
- doporučuju občasnou kontrolu.
Je to cca měsíc, kdy jsem se po nějakým čase nezabýval pouze doplněním nádobky ostřikovače. Při pohledové kontrole motorového prostoru mi zrak "zůstal" na baterii … zdála se mi mokrá … prostě byl na ní, jakoby mokrý, flek. Při důkladnější obhlídce jsem zjistil, že mi ubylo kapaliny v prvním oddíle, na doplnění to nebylo, ale hladina byla o poznání níž než ve zbývajících pěti oddílech.
A že plusový pól na sobě má oxidaci - takovou tu hnusnou šedozelenou "sůl". Takže jsem připojil autonabíječku abych náhodou neztratil data, odpojil jsem + pól, očistil a zlehka namazal jak konektor, tak + pól a seskládal zpátky. Což mi připomíná, že bych mohl opět vykonat pohledovou kontrolu.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´