
Nejlepší je ten moskal PoJeB


Moderátor: Moderátoři
DíkyLuky píše:Pěkné fotky a jistě pěkná akce.
Nejlepší je ten moskal PoJeB![]()
A v Příhrazech bys to zvládnul ?Vašátor píše:Výměnu gufer ventilů dělám na počkání, bez sundání hlavy motoru. Ale to by jsi musel přijet
valda1971 píše:A v Příhrazech bys to zvládnul ?
upřesním: k nám na dílnu.Vašátor píše: Ale to by jsi musel přijet
Jo, já to pochopil. Jen jsem se zeptal.... Neboj, žes mne už dřív nenapadnul Ti to tam dát. Jenže to bych tam někde musel i spát (na noční otočku bych to nedalVašátor píše:valda1971 píše:A v Příhrazech bys to zvládnul ?upřesním: k nám na dílnu.Vašátor píše: Ale to by jsi musel přijet
Výměnu gufer ventilů dělám na počkání - no já vycházel z této věty, přiznám se, že nevím, co to obnáší. Možná to tak dopadne, že opravdu jeden den dojedu, přespím, zajedu k Tobě, v těch cca 17h se vrátím na nocleh a další den pojedu domů....Vašátor píše:Chápu, že to máš daleko. Nicméně tohle v polních podmínkách prostě udělat nejde. I na naší vybavené dílně, mi to včetně kompletního seřízení motoru (což je v podstatě nutností) zabere celý den. Respektive ráno v 8h.přijedeš, odpoledne v 17h. odjíždíš a to i s repasovaným karburátorem a nastaveným motorem.
Nedávno jeden místní člen neváhal celkem urazit 400km jen kvůli osazení mnou zrepasovaného karburátoru a nastavení motoruPráce na hodinku.
Tak kolik ? Bližilo se to maximalní rychlosti Priory ?Georgius píše:protože jsem trochu ověřoval informaci od Tommela, že Vesta nemá omezovač rychlosti, ale jen otáček