Já mám i posilovač řízení, pokud je to složitější, asi se na to vykašlu, zatím to jde i tak... Holt jezdit s rozumem...
Ale díky! Možná by stačilo psát jenom tobě Majo.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderátor: Moderátoři
Měděné trubky jsem měl na několika autech a nikdy nebyl problém,akorát kvůli STK je potřeba je natřít nějakým černiskem.Životnosti bych se nebál a lepší se tvarujou.Mara píše:Medene trubky na stk neuznavaji vesmes. Med s nejakym kovem, co je na koncovce asi, nejak umi oxidovat a nemusi to byj tak trvanlive jak se zda. Koncovky Niva jdou ze spatne trubky sundat a koupit zelezne trubky treba na feldu. Jedna strana nove trubky se odrizne, nasunou se nivacke koncovky misto tech na feldu (jiny zavit) a konec se zapertluje. Nejaci servisaci treba za 100kc. Nebo vlastni pertlovaci sadu, ale to nemusi byt tak lehke. Nekde jsem to tu uz resil..