Žigulík samozřejmě má šnek, ale jiné konstrukce a robustní, který vydrží i 200tis.km, resp. po 200tis. to má stejnou vůli, jako tento po 5-10tis..(dáno ložiskovým kovem) Tím, že je tam teď řešení ala Mercedes (vnitřek té převodky se dělá v Německu a stojí bohužel raketu), tak se vlastnosti hóodně zlepší, ale zase zhorší konstrukcí nápravy vlastní, takže jako celek se to přiblíží té Ladě

.
Ty barvy byly tato, červená, žlutá (velmi lehce žlutá), bílá, černá a modrá - taková střední - hodně se blížila modré "jadran" co se dávala na favority/formany okolo roku 91/92. U jiných ročníků pak byla ještě modrozelená, slonová kost, zelená, tmavočervená + nějaké exportní - např. západní Němci si na poslední sérii dodali svoji barvu a koženku na čalounění. Možná jsem ještě něco zapomněl, musel bych se podívat do materiálů

co mám. Honza