LADA 2191 - Moje nová Granta
Moderátor: Moderátoři
Re: LADA 2191 - Moje nová Granta
Aj bmw svojho času znova objavilo voľnobežku a nazvali to flying mode. Bolo to prezentované ako strašný zázrak modernej technologie... Trabant to mal už koncom 50rokov...
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LADA 2191 - Moje nová Granta
V tomto roce první žárovka . Levá H4.
Už mám vcelku natrénováno … 10 minut. L.
Už mám vcelku natrénováno … 10 minut. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: LADA 2191 - Moje nová Granta
Před 2 měsíci u mě levá, asi před 14 dny pravá, obě made in Hungary. Pi*oval sem u toho snad 3/4 hodiny, ale povedlo se. Příště to bude určitě lepší, popř. by bylo nejlepší kdyby příště nebylo vůbec
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LADA 2191 - Moje nová Granta
Nejhorší bylo stáhnout tu "šprcku" . Vona se dycky přilepí. A trefit při nasazování krytu na díry, víceméně po hmatu, to je taky vopruz .
Přitom ještě přemýšlet, kde při evoluci člověka nastala chyba … absence minimálně jednoho dalšího kloubu na ruce a proč nemáme oči jako šnek . L.
Přitom ještě přemýšlet, kde při evoluci člověka nastala chyba … absence minimálně jednoho dalšího kloubu na ruce a proč nemáme oči jako šnek . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: LADA 2191 - Moje nová Granta
Když se tvořil člověk, ještě se nevědělo o dnešních moderních technických vymoženostechLuděk Musil píše:....... při evoluci člověka nastala chyba … absence minimálně jednoho dalšího kloubu na ruce a proč nemáme oči jako šnek . L.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LADA 2191 - Moje nová Granta
To je fakt. Miliony let trvalo, než se paryby dokonale uzpůsobily sběru malin a výrobě oštěpu z pazourku, a mezitím už je vynalezená Granta. Jestlipa se ňáká dochová do doby, až se k ní člověk dovyvine?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Teepee
- Příspěvky: 4310
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: LADA 2191 - Moje nová Granta
A nestačilo by na to obyčejný zrcátko?Laďuša píše:To je fakt. Miliony let trvalo, než se paryby dokonale uzpůsobily sběru malin a výrobě oštěpu z pazourku, a mezitím už je vynalezená Granta. Jestlipa se ňáká dochová do doby, až se k ní člověk dovyvine? mrgreen:
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: LADA 2191 - Moje nová Granta
Je pravda,že na nových vazidlách toho miesta nie je nazvyš,ale treba to brať pozitívne,aspoň sa to dá vymeniť doma bez nutností ísť do servisu a demontovať tam nárazník aj zo svetlometom .
Ja som si to zvykol pred demontážou najprv odfotiť do mobilu. Nedávno som si zaobstaral z ali minikameru do smartfónu za cca 8€,ktorá je na takéto veci ako stvorená. Človek tým pádom dostane slimačie oči .
Popravde som si pred dvomi mesiacmi aj ja dobre zap.čoval,lebo sa mi v ľavom svetlomete vypálila H7. Samozrejme v tej najväčšej zime a po prvotnom snímku do mobilu bolo jasné,že človiečik ktorý tam osádzal tú pružinku čo drží žiarovku mal zlý deň . Noo mordoval som sa s tým 1,5 hodiny,ale podarilo sa.
K tým žiarovkám. V ľavom sa mi vypálila prvý raz. Po 76tkm. Tak isto ako v pravom bola Osram Made in Germany.
Na druhej strane žiarovky denného svietenia sa menia veľmi ľahko. Obe boli Koyto Made in Japan.
Ja som si to zvykol pred demontážou najprv odfotiť do mobilu. Nedávno som si zaobstaral z ali minikameru do smartfónu za cca 8€,ktorá je na takéto veci ako stvorená. Človek tým pádom dostane slimačie oči .
Popravde som si pred dvomi mesiacmi aj ja dobre zap.čoval,lebo sa mi v ľavom svetlomete vypálila H7. Samozrejme v tej najväčšej zime a po prvotnom snímku do mobilu bolo jasné,že človiečik ktorý tam osádzal tú pružinku čo drží žiarovku mal zlý deň . Noo mordoval som sa s tým 1,5 hodiny,ale podarilo sa.
K tým žiarovkám. V ľavom sa mi vypálila prvý raz. Po 76tkm. Tak isto ako v pravom bola Osram Made in Germany.
Na druhej strane žiarovky denného svietenia sa menia veľmi ľahko. Obe boli Koyto Made in Japan.
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
Re: LADA 2191 - Moje nová Granta
Urcite si to menil na lade?
Lebo tam by malo byt russia, a tie spominane krajiny su troska dalej ako SSSR
Lebo tam by malo byt russia, a tie spominane krajiny su troska dalej ako SSSR
Re: LADA 2191 - Moje nová Granta
Určite áno,lebo na iných podradnejších autách žiarovky nemenímDusan píše:Urcite si to menil na lade?
Lebo tam by malo byt russia, a tie spominane krajiny su troska dalej ako SSSR
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LADA 2191 - Moje nová Granta
Jak jsem psal ve vedlejším příspěvku .
Tento víkend jsem byl na výletě v Košicích u Coryho za účelem lehkého čipnutí mé Granty + oživení dálkového ovládání k centrálu.
Veselé zážitky z cesty (tam):
- v kufru jsem vezl 2 motory, jeden 2103, druhý 21011, takže auto sedělo na zadku jak kačena
- navigace se poprvé ztratila u Trenčína
- podruhé a to definitivně se ztratila někde u Žiliny
- pár km před Prešovem (to už se stmívalo) jsem na parkovišti zjistil, že mi nesvítí pravá přední lampa
- ale oživil jsem navigaci (jak prosté - stačí povolit mezinárodní roaming )
V Košicích jsem byl těsně před sedmou, Jano přijel ze Sniny těsně po sedmé. Takže jsme vybalil, motory jsme odvezli k němu do garáže.
Následovala (jeho) otázka: budeme niečo robit? Po mé odpovědi, že klidně, Jano vzal šroubovák a demontoval budíky. Při trestání láhve Jágrmaistra do nich nasypal nový SW a ještě to v autě odzkoušel. Tím pádem začalo fungovat DO.
Také jsem s sebou přivezl krabičku (na plynový pedál) - jetter + tempomat. Já to zkoušel doma oživit, však bezúspěšně. Jano na to koukl a hovorí: si blb ... no - přímo takhle to neřekl ... vraj máš to zle zapojené .
Ráno jsme ty konektory přeskládali do správných děr v OBD konektoru a šli jsme k autu. Jano instaloval budíky, já vyměnil žárovku. Tentokrát asi do 5 minut s cigárem v hubě .
Následoval odjezd k němu do garáže (bez elektriky pro NTB se blbě čipuje), nasypání nového softu do ŘJ, zkuš
ební jízda. Po první zkušební jízdě jsme nainstalovali a zapojili krabičku na pedál, s další zkušební jízdou a odzkoušením jízdních režimů a tempomatu. Vše funguje - hurá!
Ale i tak zabraly tyhlety "atrakce" celé dopoledne. Dostal jsem oběd a zhruba před druhou hodinou jsem se vydal na cestu zpět. Ale to už jsem byl "lehkej", takže nic nebránilo tomu odzkoušet pořádně nové vlastnosti motoru.
Při jízdě po dálnici jsem se učil ovládat tempomat, nasadil jsem rychlost, aktivoval TMP, doladil na 120 km/h a nechal jsem jej pracovat - nech ukáže čo dokáže. Jedna zastávka na tankování někde pod Tatrami + cigareta. Druhá zastávka u Trenčína, WC + cigareta. No a potom už přes Buchlovský kopce a v Nesovicích odbočit k domovu, do Vyškova.
V Buchlovských kopcích jsem si vyzkoušel funkce Jetteru (Economy - Dynamic - Sport). V modu Eco bylo poznat, že motor jde, po tom čipnutí, lépe. Pak se naskytla možnost levého pruhu, přepnul jsem na Sport a motor dost znatelně ožil a "tlačil" jsem před sebou i silnější auta . V Nesovicích, po odbočení na Vyškov, jsem musel přepnout zpět na Eco, protože "ve sportu" se to po té klikatici nedalo udržet. V tom motoru se prostě probudil levhart a auto reagovalo již na lehounké sešlápnutí pedálu.
Takže resumé: ten výlet do Košic splnil má očekávání, dokonce bych řekl, že je to lepší než předpoklad.
Takže ještě jednou velké poděkování Corymu.
L.
Edit: Ještě ke spotřebě:
Cesta z Brna do Košic, naložený, kochací, klidná jizda do max rychlosti cca 100 km/h byla se spotřebou (výpočet) 5,5 l. Cesta zpět, dle palubního počítače, ukázala spotřebu 5,9 l.
Tento víkend jsem byl na výletě v Košicích u Coryho za účelem lehkého čipnutí mé Granty + oživení dálkového ovládání k centrálu.
Veselé zážitky z cesty (tam):
- v kufru jsem vezl 2 motory, jeden 2103, druhý 21011, takže auto sedělo na zadku jak kačena
- navigace se poprvé ztratila u Trenčína
- podruhé a to definitivně se ztratila někde u Žiliny
- pár km před Prešovem (to už se stmívalo) jsem na parkovišti zjistil, že mi nesvítí pravá přední lampa
- ale oživil jsem navigaci (jak prosté - stačí povolit mezinárodní roaming )
V Košicích jsem byl těsně před sedmou, Jano přijel ze Sniny těsně po sedmé. Takže jsme vybalil, motory jsme odvezli k němu do garáže.
Následovala (jeho) otázka: budeme niečo robit? Po mé odpovědi, že klidně, Jano vzal šroubovák a demontoval budíky. Při trestání láhve Jágrmaistra do nich nasypal nový SW a ještě to v autě odzkoušel. Tím pádem začalo fungovat DO.
Také jsem s sebou přivezl krabičku (na plynový pedál) - jetter + tempomat. Já to zkoušel doma oživit, však bezúspěšně. Jano na to koukl a hovorí: si blb ... no - přímo takhle to neřekl ... vraj máš to zle zapojené .
Ráno jsme ty konektory přeskládali do správných děr v OBD konektoru a šli jsme k autu. Jano instaloval budíky, já vyměnil žárovku. Tentokrát asi do 5 minut s cigárem v hubě .
Následoval odjezd k němu do garáže (bez elektriky pro NTB se blbě čipuje), nasypání nového softu do ŘJ, zkuš
ební jízda. Po první zkušební jízdě jsme nainstalovali a zapojili krabičku na pedál, s další zkušební jízdou a odzkoušením jízdních režimů a tempomatu. Vše funguje - hurá!
Ale i tak zabraly tyhlety "atrakce" celé dopoledne. Dostal jsem oběd a zhruba před druhou hodinou jsem se vydal na cestu zpět. Ale to už jsem byl "lehkej", takže nic nebránilo tomu odzkoušet pořádně nové vlastnosti motoru.
Při jízdě po dálnici jsem se učil ovládat tempomat, nasadil jsem rychlost, aktivoval TMP, doladil na 120 km/h a nechal jsem jej pracovat - nech ukáže čo dokáže. Jedna zastávka na tankování někde pod Tatrami + cigareta. Druhá zastávka u Trenčína, WC + cigareta. No a potom už přes Buchlovský kopce a v Nesovicích odbočit k domovu, do Vyškova.
V Buchlovských kopcích jsem si vyzkoušel funkce Jetteru (Economy - Dynamic - Sport). V modu Eco bylo poznat, že motor jde, po tom čipnutí, lépe. Pak se naskytla možnost levého pruhu, přepnul jsem na Sport a motor dost znatelně ožil a "tlačil" jsem před sebou i silnější auta . V Nesovicích, po odbočení na Vyškov, jsem musel přepnout zpět na Eco, protože "ve sportu" se to po té klikatici nedalo udržet. V tom motoru se prostě probudil levhart a auto reagovalo již na lehounké sešlápnutí pedálu.
Takže resumé: ten výlet do Košic splnil má očekávání, dokonce bych řekl, že je to lepší než předpoklad.
Takže ještě jednou velké poděkování Corymu.
L.
Edit: Ještě ke spotřebě:
Cesta z Brna do Košic, naložený, kochací, klidná jizda do max rychlosti cca 100 km/h byla se spotřebou (výpočet) 5,5 l. Cesta zpět, dle palubního počítače, ukázala spotřebu 5,9 l.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: LADA 2191 - Moje nová Granta
Ej tak to bol pekný a úspešný výlet, som rád že sa podaril a všetko funguje.
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Re: LADA 2191 - Moje nová Granta
Asi se nejakou tou vytunenou grantou budu muset projet . Spotreby pekny, jak za casu desitky, jaka prumerna rychlost?
VAZ 2104 1.3 1989
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LADA 2191 - Moje nová Granta
PP ukazuje 82. L.JmJ píše:..., jaka prumerna rychlost?
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: LADA 2191 - Moje nová Granta
Pěkné, gratuluji k úspěchu
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012