Snažím sagrafi2 píše:Len to nedus a nepodtáčaj...

Moderátor: Moderátoři
Snažím sagrafi2 píše:Len to nedus a nepodtáčaj...
navigáciu ešte nepoužívam nemám tam slovenskú mapu musím niekoho nájsť kto mi ju tam nahodí ja sa bojím do toho vŕtať.Jajo píše:S tým podtáčaním sa moc nemusíš zaoberať. Proste jazdi "normálne" tak aby si počul, že to auto ide normálne a hlavne keď potom stlačíš plyn, až ti to aj pridá. Po rovine a hlavne dole kopcom to je skoro jedno na aké otáčky ideš, ale hlavne si daj pozor aby si ju netrápil hore kopcom na 1000 otáčkach, radšej jej podraď až ide aspoň cez 2000, kľudne aj okolo 3000. Aspoň čo som ja odsledoval, tak moja má také optimálne otáčky okolo 2000, +-200. Minule som aj skúšal aké otáčky má pri 90-tke. Čiže na 5-ke má cca 2000, na 4-ke cca 3000 a na 3-ke cca 4000. No a na dvojku som ju už nešiel "trápiť", lebo na tej by mala teoreticky okolo 5000 až 5500. Otáčky som zisťoval pri stálej 90-tke a postupne som jej podradzoval(samozrejme pri zohriatom motore). Pri 50-tke je diskutabilné akú rýchlosť zaradiť, lebo na 4-ke má cca 1800 otáčok, čo je podľa niekoho málo, ale zasa na 3-ke má cca 2200, čo je zasa podľa mňa už "veľa" a aj to potom žerie viac. Ja osobne idem po rovine na 4-ke a do kopčeka radšej na 3-ke. Ešte k tomu obmedzovaču. Chalani mysleli obmedzovač max. otáčok, ten je na to až ti zabráni v pridávaní(zvyšovaní otáčok) nad nastavený limit výrobcom, naše Vesty to majú cca okolo 6000! A ty keď si písal, že ho ešte nevieš používať, tak ty si myslel asi ten "na volante". Ten sa používa jednoducho. Najskôr stlačíš to tlačidlo na volante(až sa zapne) a potom tlačidlami + a - si nastavíš rýchlosť akú nechceš prekročiť (napr. 50) a potom radíš a pridávaš "ako chceš" a on ti stráži aby si nepridal nad tu nastavenú hodnotu. A keď ideš z kopca a "voľnobehom" by si presiahol túto hodnotu, tak ti zapípa že ideš rýchlo. Nastaviť ho môžeš aj keď stojíš, aj za jazdy. A keby si náhodou potreboval nutne pridať nad nastavenú hodnotu, tak len stlač plyn až na podlahu a vtedy sa ti obmedzovač dočasne vypne a pusti ťa rýchlejšie. Obmedzovač ti nevypne ani stlačenie brzdy, ak ho už nechceš používať musíš ho vypnúť ručne tým tlačidlom na volante. Vyskúšaj a uvidíš, ale ja to používam iba v cudzom meste až sa môžem sústrediť na cestu, navigáciu,,.. a až nemusím sledovať tachometer. A mne sa zdá na tom obmedzovači aj celkové pridávanie a celková dynamika taká zaspatá, tak aj preto to moc nepoužívam.
Ja som zadal požiadavku (dopyt ) na slovenčinu, češtinu do lada vesta tak čakám na odpoved . Jedna spoločnosť mi napísala že pokial to budú mat hotové kontaktujú má . Takto som oslovil asi 4 spoločnosti .Jajo píše:Ja som kedysi skúšal nahrádzať tie WAW súbory z inej navigácie, ale tá mala trošku iné pokyny, tak som ich musel ešte aj upravovať... A nakoniec som zistil, že aj tak to celé nepôjde "preložiť", tak som sa na to vykašľal a ani som to do MMC neskúšal dávať. Fakt som potom radšej uvažoval nad nahratím nejakej sexi kamarátky a bolo by. Len to by trebalo tú sexi kamarátku, ktorá ideálne by vedela aj po anglicky(až vie tie jednotlivé pokyny aj preložiť), dobrú nahrávaciu aparatúru a kopu času.... Ináč, ak by niekto toto všetko mal, tak určite by mu veľa ľudí za to aj zaplatilo...
Najlepsi by bol hlas zeny "hentam odboč doľava" a na obrazovke sipka doprava a po neodboceni suche konstatovanie "ach zase si to preletel"Dusan píše:Tak nahras svoj zamatovy hlas?
kednok píše:Má vesta sedan vzadu 12V zásuvku? Ja ju tam nemôžem nájsť.
Čo ja viem tak sedan nemá(ani som ju tam nehľadal) ani v kufri, ani pri zadných sedačkách. Sa mi zdá,že SW by mala mať v kufri a teoreticky by mala mať aj pri zadných sedačkách, alebo aspoň USB. Ale ako vieme, ani veveričky netušia čo tu príde za výbava.kednok píše:kednok píše:Má vesta sedan vzadu 12V zásuvku? Ja ju tam nemôžem nájsť.