1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

Moderátor: Moderátoři

kunak
Příspěvky: 35
Registrován: úte říj 05, 2010 11:24
Bydliště: Kuřim

Re: Motor 1,7 i

Příspěvek od kunak »

tak jsem dnes rozebral celej vejfuk, vymlatil vlozku z katu, jel se projet a zase to stejny parohy rudy jak trouba vod kamen a na 4 se to zase zacalo dusit a kuckat(5 mi vyskakuje:-(), svíčky pěkný, kabely v pořádku, chyta na brnk, muze to byt kombinaci paliva 1/3 etanolu a 2/3 naturalu?( 5a10l) jezdim jen v lese a obcas jedu do prace asi tak 1x za mesic, aby se holka projela.
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Motor 1,7 i

Příspěvek od Marek »

Pokud chceš vyloučit vliv paliva, vytahni si hadičku paliva do PET flašky s čistým benzinem a jeď. Bude-li to v pořádku, palivem to jest. Bude-li to i dále zlobit, palivem to není.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,7 i

Příspěvek od Luděk Musil »

Marku - takhle to nepůjde. Je to "íčko" = čerpadlo v nádrži. To by musel nádrž vypustit a dát novej benzín.

Aha - teď čtu:
kunak píše:... kombinaci paliva 1/3 etanolu a 2/3 naturalu?( 5a10l) ...
Mohlo by to být řešení problému. Potom ale neodbytně vrtá hlavou otázka, proč jiné vozy jezdící pouze na E85 tento problém nemají? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
kunak
Příspěvky: 35
Registrován: úte říj 05, 2010 11:24
Bydliště: Kuřim

Re: Motor 1,7 i

Příspěvek od kunak »

no pak uz me jen napada ucpany (pri nizsi rychlosti pruchozi) palivovy filtr jinak uz tedy nevim :-(
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Motor 1,7 i

Příspěvek od Petr HC »

Měřil jsi kompresi ? Pokud je podpálený ventil (ventily) poznáš to i při otáčení motorem klikou (pokud ji má)
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
kunak
Příspěvky: 35
Registrován: úte říj 05, 2010 11:24
Bydliště: Kuřim

Re: Motor 1,7 i

Příspěvek od kunak »

Petr HC píše:Měřil jsi kompresi ? Pokud je podpálený ventil (ventily) poznáš to i při otáčení motorem klikou (pokud ji má)
kliku to nema:-( ale asi bych stejne nepoznal jestli je ventil podpalenej zas tak dobrej mechanik nejsem :-(
kunak
Příspěvky: 35
Registrován: úte říj 05, 2010 11:24
Bydliště: Kuřim

Re: Motor 1,7 i

Příspěvek od kunak »

no tak jsem si s motorem a ruznejma cidlama, kabelama, civkou hral celou sobotu a vysledek je stale stejny, motor se cca po rychlejsi (ted uz i pri 80) jizde zacne chovat divne, ztrati vykon a jako by tam nesel benzin (dle me) ale to by to pak nejelo ze.
Studenej motor bezi v pohode, ridici jednotka nic nekrici tak ted uz fuck nevim, jeste v tydnu mrknu na ten filtr a pak asi servis ac nerad :-(
Rankl
Příspěvky: 268
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

Příspěvek od Rankl »

rád bych cvičně změřil kompresi na motoru 1,7 spi, prošel jsem diskuse a nepochopil jsem, jak odpojit zapalování, abych nezničil zapalovací blok nebo něco jiného. to mám nechat zapojené svíčky a ukostřit je mimo hlavu? nebo odpojit čidlo klikovky?
2107 a 21214
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

Příspěvek od Luděk Musil »

Nebo odpojit zapalovací blok :?:
Čidlo kliky bych taky odpojil. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Rankl
Příspěvky: 268
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

Příspěvek od Rankl »

paráda, odpojim čidlo klikovky a konektory na bloku. měl jsem je obavu, aby se nezlobila jednotka. díky moc.
2107 a 21214
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

Příspěvek od Mara »

Rad bych nastavil spravne jiskru a k tomu zkusil sehnat stroboskop. Vackove kolo je na znacce jak ma byt, ale ten štelovaci šroubek pod žlutou čepicou jsem trochu potocil.. Moc k tomu stroboskopu jeste nevim, asi ma konektory +- na baterii a nejaky modul na napojeni se ke kabelu 1 svicky, co jsem vycetl. Nevim kolik stupnu se nastavuje na 1.7i a i verze lpg. To se poznaci treba 5' pred HU remenice klikovky a strobo lampa by mela synchronizovane nablikavat na znacku, podle nastaveni onoho stelovaciho sroubku? Diky, jen co bych sehnal lampu, tak bych se na to pustil..
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Vsak mas strikacku ta si ptedstih sefuje sama. Co tam chces s tim stroboskopem delat? A i kdyby jsi mel na remenici rysku tak by ti trosku delalo zle ze svicka tusim pali dvakrat. Nejen do komprese, ale i do vyfuku, ale to jen dedukuju. Modernimi technologiemi pohrdam :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

Příspěvek od Mara »

Aha, tak to jsem si zas jen neco myslel. To si stare ičko jednobod jako samo reguluje zápal? A naco je potom ten regulačni sroubek se žlutou krytkou pobliž baterie? Ono to totiž pootačenim ovlivnuje tah auta a jelikož jsem do toho šprtnul tak bych to chtel nejak regulerne uvezt do spravneho stavu.
Ten 1 valec jednim stlacenim udela zapal/detonaci a druhym stlacenim výfuk a jiskra taky sepne? To by ale stejne porad blikalo tech nekolik (kolik?) stupnu pred HU, teoreticky.
V nejhorsim bych jen udelal na parkači sidlaku discoteque :D
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

Příspěvek od Cory »

SPI si predstih reguluje samo podla map v RJ. Hodnota predstihu zalezi od viacerych parametrov - otáčky, poloha klapky a pravdepodobne aj hodnota podtlaku v sacom potrubi. Regulacnym srobom sa predstih sa jemne korigovat, posuva sa vsak len o par stupnov, je to dobre pri pouziti nekvalitneho paliva.

Predstih sa zmerat da, stroboskop napojis na plus, minus a signal z 1. valca. Bude sice blikat 2x, ale to nevadi. Na karboch zapajam stroboskop na kabel z inducky, takze blika 4x rychlejsie ako normalne a rysky vidim uplne normalne. Vo vsetkych ičkach /okrem 16V so samostatnymi cievkami/ pali iskra do 2 valcov naraz.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

Příspěvek od Mara »

Diky. Ted teda nevim jestli to kupovat, preci jen to neco stoji a je otazka jestlo k tomu icku ma vyznam. Podle tech reakci auta na stelovaci sroubek bych tim ale asi snad dosahl vetsiho optima. Taky se tim sroubkem da tocit a on zustava porad stejne vysoko, takze taky neznam v jakem rozsahu jim pohybovat, jestli po kouskach, pul otackach, otackach. Mozna by v tom to strobo poradilo. A uhel predstihu u 1.7 pred HU by mohl byt 5' na volnobeh? I tak diky, jeste zvazim zda to ma cenu kupovat.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“