Neobvyklé příhody- různé
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12127
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neobvyklé příhody- různé
U nás neplatí precedentní systém. Naštěstí.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10564
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neobvyklé příhody- různé
Bohužel Aspoň u tohoto silničního pirátství bych byl pro . L.Laďuša píše:U nás neplatí precedentní systém. Naštěstí.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Neobvyklé příhody- různé
"Není to žádná dopravní nehoda. Je to kriminální trestný čin spáchaný shodou okolností na dálnici a automobilem," konstatoval letos v březnu předseda odvolacího senátu Michal Hodoušek. „To, čeho se pan obžalovaný dopustil, je násilné, úmyslné, brutální jednání, kterého se dopustil s vozidlem,“ podotkl soudce.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Re: Neobvyklé příhody- různé
Dneska se mi stala příhoda. Jedu do města a najednou po silnici rozházený kusy pneumatiky, pak klikatý čáry a nakonec v levý krajnici Scania s návěsem s bouhlou gumou. Inu spěchal jsem, aby mi nezavřeli v krámě, ale ještě jsem to i tak otočil a dojel sesbírat pár těch kousků gum, aby do toho někdo nenajel a pokračoval si dále po svých starostech . Po asi hodině a půl se vracím zpět a ten nešťastník tam pořád stál, kolo na návěsu už má vyměněný a to původní roztrhaný, jdu mu tedy pomoct, aspoň to kolo hodit nahoru, když už má skoro hotovo. Jako velkej machr s kolegou vezmu za kolo a ono to opravdu není tak snadný ho dostat na korbu návěsu. Kdyby na to byl sám, tak ho tam nikdy nedá. Zajímavý je, kolik lidí jede okolo a akorát se smějou. Ale aby jeden druhýmu pomohl, to nikoho nenapadne.... Pan řidič byl překvapenej, že se v dnešní době vůbec najde někdo, kdo sám nabídne pomoc.
Další věc proč mu to tak dlouho trvalo, tak rezervu měl zamčenou na visací zámek a tak se ptám jestli tu někdo jezdí s kamionem, jestli je to běžná praxe, jestli se často ztrácejí kola ? Tenhle měl kliku, že nějakej řemeslník mu tam pujčil pilku a odřezali ten zámek a další kliku, že to ustál i měch. Ale představa že někde v polích měním kolo a řežu zámek a pak prosím někoho o pomoc ..... No to by mě asi nebavilo, kdybych měl jezdit.
Je s podivem, že dnes spousta lidí neumí a někdy ani nemůže vyměnit kolo ani na osobáku , že mnohdy ani není to kolo ve výbavě (nová auta) . Ale že někoho nenapadne kolik může vážit kolo u kamionu a že to nebude jako osobák, to už je napováženou. Možná spousta lidí pořád žije v domění, že ten šofér má závozníka.....
Další věc proč mu to tak dlouho trvalo, tak rezervu měl zamčenou na visací zámek a tak se ptám jestli tu někdo jezdí s kamionem, jestli je to běžná praxe, jestli se často ztrácejí kola ? Tenhle měl kliku, že nějakej řemeslník mu tam pujčil pilku a odřezali ten zámek a další kliku, že to ustál i měch. Ale představa že někde v polích měním kolo a řežu zámek a pak prosím někoho o pomoc ..... No to by mě asi nebavilo, kdybych měl jezdit.
Je s podivem, že dnes spousta lidí neumí a někdy ani nemůže vyměnit kolo ani na osobáku , že mnohdy ani není to kolo ve výbavě (nová auta) . Ale že někoho nenapadne kolik může vážit kolo u kamionu a že to nebude jako osobák, to už je napováženou. Možná spousta lidí pořád žije v domění, že ten šofér má závozníka.....
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Neobvyklé příhody- různé
Rezervu na zámek jsem ještě neviděl. Velká část CZ dopravců jezdí s auty v takovém stavu, že ta rezerva tam buď není vůbec, nebo je sjetá na dráty, prázdná atd., když už to kolo vypadá vcelku použitelně, tak jsou zase na smrt zarezlý šrouby, kterýma to drží na držáku, takže fára stejně nemá šanci to povolit a sundat. Řekl bych že případů, kdy proběhne výměna kola na cestě nebude mnoho. V době mobilních pneuservisů, kdy jsou schopni dojet kamkoliv po ČR klidně i do hodiny a kdy většina dopravců honí čas, se vyplácí volat servis.
Mně jednou z náklaďáku ukradli celé zadní světlo, tak nepochybuji o tom, že by byl někdo schopný ukrást i rezervu. Jinak já mám třeba dva zámky na nádrži, přes noc v kabině nenechávám nic hodnotného a když se náhodou stane, že mám přes noc na autě nějaké zboží, tak parkuju vratama třeba jinému našemu autu, nebo třeba ke stromu, aby nebyla možnost je otevřít bez popojetí si. V dnešní době lidi ukradnou cokoliv, tak proč ne rezervu, která v případě pěkného disku a zánovní gumy může mít hodnotu i přes 10 tis.
Jinak pochvala za tvoji angažovanost .
Není to tak dávno, co jsem projížděl po jižní spojce a už od Spořilova to téměř stálo. Inu vyskákal jsem si to až za laňák, kde jsem zjistil, že je to kvůli kikslému Citroen Jumperu, ve kterém seděly dvě postarší korpulentní ženy. První co mě napadlo, že by bylo dobré to minimálně strčit na krajnici. Zastavil jsem v pravém pruhu (ony byly v prostředním), dojdu k nim a zjišťuji že navzdory typu auta v tom nesedí dělnící, ale ženy které to těžko někam odtlačí. V rychlosti jsem je instruoval, aby vyřadily a odbrzdily a strčil jsem je na krajnici, kde to řidička buď nakopla přes kvalt, nebo jim to konečně chytilo normálně a mazaly pryč. Sice jsem si pravý pruh blokoval svým náklaďákem a měl na sobě vestu, ale i tak nás míjeli troubící osobáky i kamiony o centimetry a nikoho ani nenapadlo pomoci nebo alespoň se vyhnout obloukem. Kdyby mi v té rychlosti došlo, co se může stát, tak si autem zavřu klidně půlku spojky , tak pro příště.
Já si vždy říkám, že nikdy nevím kdy budu potřebovat pomoct sám, tak proč si takto "nepředplácet" ochotu vůči jiným
Mně jednou z náklaďáku ukradli celé zadní světlo, tak nepochybuji o tom, že by byl někdo schopný ukrást i rezervu. Jinak já mám třeba dva zámky na nádrži, přes noc v kabině nenechávám nic hodnotného a když se náhodou stane, že mám přes noc na autě nějaké zboží, tak parkuju vratama třeba jinému našemu autu, nebo třeba ke stromu, aby nebyla možnost je otevřít bez popojetí si. V dnešní době lidi ukradnou cokoliv, tak proč ne rezervu, která v případě pěkného disku a zánovní gumy může mít hodnotu i přes 10 tis.
Jinak pochvala za tvoji angažovanost .
Není to tak dávno, co jsem projížděl po jižní spojce a už od Spořilova to téměř stálo. Inu vyskákal jsem si to až za laňák, kde jsem zjistil, že je to kvůli kikslému Citroen Jumperu, ve kterém seděly dvě postarší korpulentní ženy. První co mě napadlo, že by bylo dobré to minimálně strčit na krajnici. Zastavil jsem v pravém pruhu (ony byly v prostředním), dojdu k nim a zjišťuji že navzdory typu auta v tom nesedí dělnící, ale ženy které to těžko někam odtlačí. V rychlosti jsem je instruoval, aby vyřadily a odbrzdily a strčil jsem je na krajnici, kde to řidička buď nakopla přes kvalt, nebo jim to konečně chytilo normálně a mazaly pryč. Sice jsem si pravý pruh blokoval svým náklaďákem a měl na sobě vestu, ale i tak nás míjeli troubící osobáky i kamiony o centimetry a nikoho ani nenapadlo pomoci nebo alespoň se vyhnout obloukem. Kdyby mi v té rychlosti došlo, co se může stát, tak si autem zavřu klidně půlku spojky , tak pro příště.
Já si vždy říkám, že nikdy nevím kdy budu potřebovat pomoct sám, tak proč si takto "nepředplácet" ochotu vůči jiným
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
Re: Neobvyklé příhody- různé
Ono to dřívejc tak určitě bylo, že vždy zastavil kolega a pomohl ti a pokud by se stalo, že projel a nepomohl a ostatní se to dozvěděli, nikdo by se s ním nebavil, ale to bylo před lety, kdy se stálo na čáře a aut nebylo tolik a řídili řidiči a ne polovodiči. V nejhorším případě se někdo chytl přes vysílačku, dneska ji má skoro každý vyplou.
Dneska ti pomalu nepomůže ani kolega z firmy, spousta aut ani rezervu nemá, kradou se, řidiči jsou neschopní, šetří se váha atd........to vše je jakousi změnou společnosti, dneska při závadě ani nikdo nezkouší někoho zastavit a hned volá asistenci, osobáci i nákladní auta. Bohatě stačí svézt se vlakem, každý čumí do telefonu i při chůzi, ti nejlepší aspoň pozdraví při příchodu do kupé. Všechny tyhle fejsbůky a další nesmysly mají lidi přibližovat, ale ve skutečnosti každý druhý žije ve virtuálním světě.
Jo jinak já začal nechávat nádrž u kamionu odemčenou, aspoň nikdo nic nezničí..........
Dneska ti pomalu nepomůže ani kolega z firmy, spousta aut ani rezervu nemá, kradou se, řidiči jsou neschopní, šetří se váha atd........to vše je jakousi změnou společnosti, dneska při závadě ani nikdo nezkouší někoho zastavit a hned volá asistenci, osobáci i nákladní auta. Bohatě stačí svézt se vlakem, každý čumí do telefonu i při chůzi, ti nejlepší aspoň pozdraví při příchodu do kupé. Všechny tyhle fejsbůky a další nesmysly mají lidi přibližovat, ale ve skutečnosti každý druhý žije ve virtuálním světě.
Jo jinak já začal nechávat nádrž u kamionu odemčenou, aspoň nikdo nic nezničí..........
Re: Neobvyklé příhody- různé
TO Gallič : Moje řeč. Chytrý ajfóny s tunou appek a sociální sítě to je kapitola sama o sobě. Jako taky sem měl facebook , ale když jsem na tom postupně visel skoro pořád a došlo mi, že kvůli tomu ani doma nestíhám naštípat dřevo, vykašlal jsem se na to a zrušil . On by fb nebyl sám o sobě asi špatnej nástroj, ale všeho s mírou a když ne vždycky s tím umíme správně zacházet. Ať tak nebo tak, taky mi to přijde, že sociální sítě tu společnost nakonec dost změnily. Ve vlaku na tom visí kdekdo , v hospodě vedle sebe lidí sedí u piva a skoro každej "sjíždí sítě"
K tej asistenčce - Měl jsem za to, že osobáky volaj asistenčku skoro vždycky Ti bez rezervy , manažeři v saku, co nemaj sebou monterky a osoby neholdující technice, kdežto kamioňák by si jako první měl sám poradit a pak když už to není v jeho silách, nebo je to nebezpečný, má volat dispečera nebo rovnou asistenčku.... Nevím ptám se. Nikdy jsem s kamionem nejezdil, tak mě to zajímá.
Jinak ten návěs byl zánovní, tak si to kolo asi raději zamknul, už takhle měl urvanou půlku blatníku a to jistě nepotěší.
Přes vysílačku by mě tenhle chytil, jenže to by musel házet výzvy a když neměl závozníka, kterej by řešil cb a řidič by to zatím rozdělal....... Ale taky mám pocit, že spousta řidičů ty vysílačky ani nezapíná už anebo telefonují a pak cb postrádá smysl.
Luky : Taky slušnej nářez na tej spojce. A přitom by stačilo málo, aby lidi s cb poslouchali a řekli si to a trochu zpozorněli . Ti bez cb by mohli předvídat už podle toho, že to tam brutálně škubalo....
K tej asistenčce - Měl jsem za to, že osobáky volaj asistenčku skoro vždycky Ti bez rezervy , manažeři v saku, co nemaj sebou monterky a osoby neholdující technice, kdežto kamioňák by si jako první měl sám poradit a pak když už to není v jeho silách, nebo je to nebezpečný, má volat dispečera nebo rovnou asistenčku.... Nevím ptám se. Nikdy jsem s kamionem nejezdil, tak mě to zajímá.
Jinak ten návěs byl zánovní, tak si to kolo asi raději zamknul, už takhle měl urvanou půlku blatníku a to jistě nepotěší.
Přes vysílačku by mě tenhle chytil, jenže to by musel házet výzvy a když neměl závozníka, kterej by řešil cb a řidič by to zatím rozdělal....... Ale taky mám pocit, že spousta řidičů ty vysílačky ani nezapíná už anebo telefonují a pak cb postrádá smysl.
Luky : Taky slušnej nářez na tej spojce. A přitom by stačilo málo, aby lidi s cb poslouchali a řekli si to a trochu zpozorněli . Ti bez cb by mohli předvídat už podle toho, že to tam brutálně škubalo....
Přesně tak. Jen v dnešní době plný všelijakých podvodníků se lidem moc do dobrých činů nechce . Sám jsem kdysi uhýbal autobusu aby projel a zahučel do závěje a co myslíte, projely okolo asi 4 auta, z toho jeden známej a nezájem, až se nade mnou slitoval kurýr ppl se sprinterem a vytáhnul mě tak, že ani nemusel vysedat z auta. Nasadit lano a pak ho sundat , to sem si udělal sám a kurýr mohl sedět v tričku za volantem a že zrovna Tihle pořád spěchají . Nejet tam kurýr, tak to tam radši nechám do jara a jdu na vlak.Já si vždy říkám, že nikdy nevím kdy budu potřebovat pomoct sám, tak proč si takto "nepředplácet" ochotu vůči jiným
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Neobvyklé příhody- různé
já nechci, aby to vypadalo, že pláču nad tím, jaká je doba, nejsem žádnej veterán , ale když takhle na silnici nebo i jinde, přijdeš někomu pomoct, tak to často nikdo nečeká a někdy o pomoc ani nestojí.
Co se týče těch gum, větší firmy a možná i menší mají action service, některé firmy si návěsy pronajímají od velkých spedicí(DSV,LKW Walter....), tam to ani jinak nejde......... já sám bych si hodně rozmýšlel, kdy a kde měnit kolo, snad každý druhý týden je, že někoho srazili při výměně kola, jak jsem psal, já jsem spoustu věci zamykat přestal, protože krom krádeže ještě vznikne velká škoda kolem, však často vidíš na parkovišti kamiony s otevřenými vraty, aby bylo jasný, že nejsou zajímavý. O tom kdo a kde krade, to je na dlouho debatu, ale otevření hranic má i negativní vlivy, takže se může stát, že v Rumunsku je teď vcelku bezpečno, protože všichni lumpové jeli řádit do Belgie, Německa atd....
Závozníci taky došli, řidič je univerzální otrok, řídí, počítá peníze a ještě si složí s rudlikem deset tun, pak se v televizi dozvíme, že to nikdo nechce dělat, divný ,
Luky: co se týče stavu rezerv, je to vizitka každýho šoféra, ale je dobrý jednou za čas rezervu sundat, šrouby promazat, tak jako já jsem jednou za rok v létě vytahal řetězy a vyzkoušel si je nasadit, než pak někde v zimě v kopci přemýšlet, jak, že se to vlastně dělá.......
Co se týče těch gum, větší firmy a možná i menší mají action service, některé firmy si návěsy pronajímají od velkých spedicí(DSV,LKW Walter....), tam to ani jinak nejde......... já sám bych si hodně rozmýšlel, kdy a kde měnit kolo, snad každý druhý týden je, že někoho srazili při výměně kola, jak jsem psal, já jsem spoustu věci zamykat přestal, protože krom krádeže ještě vznikne velká škoda kolem, však často vidíš na parkovišti kamiony s otevřenými vraty, aby bylo jasný, že nejsou zajímavý. O tom kdo a kde krade, to je na dlouho debatu, ale otevření hranic má i negativní vlivy, takže se může stát, že v Rumunsku je teď vcelku bezpečno, protože všichni lumpové jeli řádit do Belgie, Německa atd....
Závozníci taky došli, řidič je univerzální otrok, řídí, počítá peníze a ještě si složí s rudlikem deset tun, pak se v televizi dozvíme, že to nikdo nechce dělat, divný ,
Luky: co se týče stavu rezerv, je to vizitka každýho šoféra, ale je dobrý jednou za čas rezervu sundat, šrouby promazat, tak jako já jsem jednou za rok v létě vytahal řetězy a vyzkoušel si je nasadit, než pak někde v zimě v kopci přemýšlet, jak, že se to vlastně dělá.......
Re: Neobvyklé příhody- různé
Řetězy to je taky slušnej materiál. Jednou se tu škrábal borec s návěsem a když sem se chtěl přiučit jak se nandavaj na kozla, tak sem čuměl jak péro z gauče. Jelikož má vzadu tupláky, tak to není jak osobák. Nejdřív sme vytahli řetězy, vyváleli je ve sněhu a koukali na sebe jak to tam patří vůbec , když sme to pochopili a jeden nandali tak sme zjistili že druhej je prasklej a nebylo možný ho nandat tak nezbylo než to zkusit s jedním , no nechytlo se to a stejně to bylo na vytažení traktorem. Ono člověk by si možná i poradil, ale jediný co jsem u sebe měl byl asi kapesní nožík a balík letáků A na tom kamionu měl taky asi prd. Tenhle šofér mi nacpal do kapsy štos stravenek za pomoc , až mě to bylo blbý ale nedal se odbýt .
Jasně měnit kolo do silnice je loterie vždycky o něco větší jak vpravo ,ale on to poslal právě k levý krajnici, kde byl akorát nevyužívanej odbočovací pruh, takže to bylo spíš o tom jestli kolem neprosviští jinej kamion a nezahoupe se návěs. Jak říkám u celý akce jsem neasistoval.
Kamiony s otevřenými vraty jsem už delší dobu neviděl.
Jinak měnit kolo třeba na dálnici je nesmysl, tam bych to viděl že zavolám, aby označili překážku než dorazí asistenčka, pokud jde o kamion.
Jasně měnit kolo do silnice je loterie vždycky o něco větší jak vpravo ,ale on to poslal právě k levý krajnici, kde byl akorát nevyužívanej odbočovací pruh, takže to bylo spíš o tom jestli kolem neprosviští jinej kamion a nezahoupe se návěs. Jak říkám u celý akce jsem neasistoval.
Tak ono je to těžký, jednou nohou v hrobě a druhou v kriminále a ještě dělat všechno kolem toho. Jako někdy bych se rád svezl s někým kamionem ale jezdit na to bych asi fakt nešel. Někdy je člověk rád že odřídí osobák....řidič je univerzální otrok, řídí, počítá peníze a ještě si složí s rudlikem deset tun, pak se v televizi dozvíme, že to nikdo nechce dělat, divný ,
Kamiony s otevřenými vraty jsem už delší dobu neviděl.
Jinak měnit kolo třeba na dálnici je nesmysl, tam bych to viděl že zavolám, aby označili překážku než dorazí asistenčka, pokud jde o kamion.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Neobvyklé příhody- různé
jo řetězy jsou fajn, zvláště, když zůstanou v kastliku a nejsou potřeba do Norska jich musí být v zimním období 7, 5 na tahač a dva na návěs, někdy to čáře kontrolovali.......já už ted od září nejezdím a jezdil jsem na cisterně ADR, takže jsem nikoho stejně vozit nemohl, ale spíš si nech takovou trošku romantickou představu o tom, ono je to ve skutečnosti často dost náročný, 15 hodinový výkon, termínované vykládky, krátké noční lodě, na kterých se nevyspíš, nedostatek parkovacích míst , bezpečnost v Evropě není nic moc, neustálé kontroly a všude radary a pokuty poctivě chodí
Re: Neobvyklé příhody- různé
Nedostatek místa je taky mnohdy kvůli nepřemejšlejícím řidičům osobáků, když je někde menší odpočívadlo a osobák to tam postaví na prostředek musí bejt jasný že s návěsem to tam už třeba nejde. Proto mi dycky přišlo rozumnější osobák postavit buď na konec nebo začátek a nechat velkou mezeru. Někdy se člověk nechytá ani s vozejkem za auto co se týče parkování a přitom by stačilo jen předvídat a nezabírat místa zbytečně nelogicky.Gallič píše:jo řetězy jsou fajn, zvláště, když zůstanou v kastliku a nejsou potřeba do Norska jich musí být v zimním období 7, 5 na tahač a dva na návěs, někdy to čáře kontrolovali.......já už ted od září nejezdím a jezdil jsem na cisterně ADR, takže jsem nikoho stejně vozit nemohl, ale spíš si nech takovou trošku romantickou představu o tom, ono je to ve skutečnosti často dost náročný, 15 hodinový výkon, termínované vykládky, krátké noční lodě, na kterých se nevyspíš, nedostatek parkovacích míst , bezpečnost v Evropě není nic moc, neustálé kontroly a všude radary a pokuty poctivě chodí
K čemu jsou ty dva řetězy na návěs ? Vždyť tam nejsou kola v záběru a jen se vezou .
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Neobvyklé příhody- různé
Aby nesklouzl někam do stranyplavec píše:K čemu jsou ty dva řetězy na návěs ? Vždyť tam nejsou kola v záběru a jen se vezou .Gallič píše:jo řetězy jsou fajn, zvláště, když zůstanou v kastliku a nejsou potřeba do Norska jich musí být v zimním období 7, 5 na tahač a dva na návěs, někdy to čáře kontrolovali.......já už ted od září nejezdím a jezdil jsem na cisterně ADR, takže jsem nikoho stejně vozit nemohl, ale spíš si nech takovou trošku romantickou představu o tom, ono je to ve skutečnosti často dost náročný, 15 hodinový výkon, termínované vykládky, krátké noční lodě, na kterých se nevyspíš, nedostatek parkovacích míst , bezpečnost v Evropě není nic moc, neustálé kontroly a všude radary a pokuty poctivě chodí
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Neobvyklé příhody- různé
Aj brzdia nie?plavec píše: K čemu jsou ty dva řetězy na návěs ? Vždyť tam nejsou kola v záběru a jen se vezou .
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Neobvyklé příhody- různé
je to přesně tak, jak kluci říkají, vede stopu a brzdí......... pro většinu "normálních" podmínek stačí často jeden řetěz, nebo je jen podhodit, popřípadě si to podsypat, protože silnice jsou udržovaný a jde třeba jen o kousek do firmy, malý kopeček atd.....někdy je vhodný předek návěsu lehce přetížit kvůli trakci, dvě tři tuny pomůžou, to jde např. u vícekomorové cisterny .....jinak já sice Norsko a Švédsko jezdil, ale nikdy jsem nebyl v totálním extrému, ale třeba můj velmi zkušený kolega zastavil jen na vyčůrání a byl konec, řetězy nepomohly, návěs funguje jako kotva a museli ho tahat ......
Míst k parkování je v některých úsecích opravdu málo, řidiči osobáků jsou ohleduplní asi jako kamionisti, je to vzájemné........ a co se týče těch míst na odpočinek, to je taky kapitola sama pro sebe, kolikrát je to velmi blízko silnice nebo aspoň kabinou k ní, takže si odpočine jedině robot
Míst k parkování je v některých úsecích opravdu málo, řidiči osobáků jsou ohleduplní asi jako kamionisti, je to vzájemné........ a co se týče těch míst na odpočinek, to je taky kapitola sama pro sebe, kolikrát je to velmi blízko silnice nebo aspoň kabinou k ní, takže si odpočine jedině robot
Re: Neobvyklé příhody- různé
Bratranec jezdí s cisternou pro Českou kamionovou firmu, nicméně ta jezdí pro firmy ze západní a severní Evropy. Když jsem se ho ptal, jak je to s výměnou kola, tak mi jen suše řekl, že rezervu sice má, ale vždy volá asistenci. Asistence to má rychle a není čas ztrácet čas. Horší bylo, když jeli na čas ve dvou a začala jim hořet zadní náprava. V Německu. Vyběhli s hasícím přístrojem, což bylo jako když plivne. Všude kupa kouře a Němci si vesele jezdili okolo a zastavil jeden až po velké chvíli. Bratranec volal policii, hasiče a ti než přijeli, tak to taky žádná sláva nebyla. Nakonec se ozvala rána, bouchla pneumatika, načež to jeho kolega schytal pěkně naplno. Takže ještě volat záchranku. Než přijeli hasiči, návěs byl v plamenech. Kolegu odvezl vrtulník, 3/4 roku se z toho dostával a stejně není úplně fit. Takže ono ani v Německu to s tou pomocí není o moc lepší jak u nás.
Nicméně taky trošku pozitivně. V pátek mi volala Vendy, že má prázdný kolo (ometla ho o rozházený cihle a udělala z boku pěknou díru) a že stojí tam a tam .... v autě dítě, těhotná žena ... po chvíli prej přišel nějakej pořízek a že prej "paninko, mohla byste s tím autem odjet o kus dál? Budeme tu skládat materiál" . "Já bych ráda" a ukazuje na prázdné kolo. Borec "já vám to vyměním". Vytáhl rezervu, hever, klíč na kola ... (litá kola jsem utahoval já) ... originál Opel klíč ohnul ... dal se do shánění lepšího klíče na kola od okolních řidičů. Nakonec klíč sehnal, kolo vyměnil, nic nechtěl a ještě byl rád, že mohl pomoct
Nicméně taky trošku pozitivně. V pátek mi volala Vendy, že má prázdný kolo (ometla ho o rozházený cihle a udělala z boku pěknou díru) a že stojí tam a tam .... v autě dítě, těhotná žena ... po chvíli prej přišel nějakej pořízek a že prej "paninko, mohla byste s tím autem odjet o kus dál? Budeme tu skládat materiál" . "Já bych ráda" a ukazuje na prázdné kolo. Borec "já vám to vyměním". Vytáhl rezervu, hever, klíč na kola ... (litá kola jsem utahoval já) ... originál Opel klíč ohnul ... dal se do shánění lepšího klíče na kola od okolních řidičů. Nakonec klíč sehnal, kolo vyměnil, nic nechtěl a ještě byl rád, že mohl pomoct
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/