https://www.baltyre.com/sk/vyrobcovia/c ... yaroslavl/
https://www.mikona.sk/cordiant/
Čo som sa rozprával s fakt odborníkov v tejto oblasti, čo pracoval dlhé roky na kvalite u nás v Conti Púchov a teraz
má vlastný pneuservis a vlastnú internetovú predajňu pneumatík, tak tieto ruské pneumatiky vôbec nemusia byť zlá voľba

Výhodou bude hlavne to, že vďaka lacnejším zdrojom, nižšej cene práce a výbornému odbytu v obrovskom Rusku, nemusia
šetriť všade a na všetkom ako výrobcovia v EU. Takže vytvoria masívnejší ocelokord, behúň, bočnice aj pätku pneumatiky.
Dezény sú si už tak podobné, že tam sa už prakticky nedá nič prevratné vymyslieť.
Výhodou Rusov je ale hlavne to, že Rusko nieje tak byrokraciou a ekológmi prežraté ako EU, takže v Rusku sa ojazdené
pneumatiky klasicky spaľujú a vyrába sa z nich v tepelných elektrárňach elektrina. U nás v EU sa likvidujú nákladným
spôsobom, zahrabú sa do zeme na 100 rokov


A najhoršie je, že EU výrobcov nariadeniami nútia pridávať rework (starú gumu) do zmesí pre nové pneumatiky,
čo negatívne ovplyvňuje kvalitu nových pneumatík

Tak sa potom nemôžeme diviť, že v pneuservisoch vám povedia na zabehnuté značkové pneumatiky, že také si
radšej nedávajte, tie sú predražené a určené pre prvovýrobu (do nových aut) a odporučia vám radšej napr.Cordiant alebo
inú lacnejšiu značku. Lebo tá vôbec nemusí byť horšia

