Tohle už opravdu nemá smysl meleš si dokola svoje kraviny a překrucuješ si to jak zrovna potřebuješ.
Lidi kteří mají zkušenosti s danou problematikou se ti snažili v dobrém poradit. Je ti to volné a stále si plkáš své...
Pokud ti shnije komplet kastle tak je čas zamáčknout slzu a uznat, že auto s plachetnicí k sobě volá Odin do Valhally
Nemáš ani ponětí kolik by stála celá plechařina a ostatní komponenty na celou generálku auta, aby se z vraku zase stalo auto.
Kolik je potřeba času to celé rozbodovat a rozřezat a zase to posvářet do stavu aby, to bylo auto. Kde jsou barvy, ochrana proti korozy a lakování auta...
Pokud si tohle umíš udělat sám a dokážeš to tak jsi mistr co má zlatý ruce a všichni se ti tu budou klanět.
Jsou tu lidi na fóru co dokáží zázraky, ale většinou je to jejich koníček a jsou do těch aut blázni a sami ti potvrdí, že do těch aut nandají strašné peníze a stovky hodin práce...
Pokud si jen teoretik co tu jen ty teorie rozvíjí, což si myslím, že ano. Tak pokud si tohle u někoho celé necháš dělat, jestli vůbec někoho na takovou práci seženěš tak to nezaplatíš a ta cena se bude nakonec blížit ceně nového auta... Opravdu tohle zadarmo dělat nikdo nebude...
Teda pokud to někdo udělá poctivě a pořádně! Takové ty generálky v podobě montážní pěny a asfaltové lepenky neberu v úvahu...
A jestli si myslíš, že tu jen melu tak moje auto má za sebou dvě větší generálky kastle, jednu generálku pohonného ústrojí, nespočet off a expedičních úprav... Peníze za díly, off a expedičních věcí, práci, zakázkovou výrobu některých komponent, stovky hodin mé práce vůbec nepočítám. Kecám odhadem by za to bylo slušný Toy HDJ 80...
Ale Niva je můj dětský sen a koníček, věrně mi slouží, projel jsem s ní kus světa a navštívil místa kam bych se normálně nedostal...
A po každém návratu z expedice auto potřebuje další investice a opravy...
Trochu jsem se rozjel...
Závěrem : " Komu není rady tomu není pomoci!"
![2 man down :drinkers:](./images/smilies/icon_jook.gif)