Mám doma, ještě z dob kdy firma provozovala uhelnou kotelnu, práškový grafit.
Tento si občas smíchám s olejem a tím namažu spoje, které potom lze i po letech bez problémů oddělit. L.
Práškověj grafit mám ještě někde doma v lahvičce. Má teda výhodu, že maže nasucho.
Tak já jo asi začnu do toho míchat
Ale jinak šrouby na exponovaných místech do grafitové vazelíny namáčím běžně.
Dlouho dobu se mi to vyhýbalo, ale dnes mi vypadla přívodní trubička benzínu do karburátoru. Když sem zvednul kapotu, tak mě teda polilo horko. Divím se, že sem neshořel. Teď mi poraďte, jaké jsou spolehlivé způsoby zajištění trubičky? Jinak se s tím budu bát jezdit.
PS: už sem tady našel tému, kde se to řeší, takže děkuji...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09 ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...