Zrychlení probíhá asi takto:
Troska stojí, silou posunujete řadící páku k sobě a tvrdě dopředu. Rozjezd, Troska se staví na "zadní", vyletí jak z praku. Spojka, neutrál, spojka, meziplyn, delší hledání dvojky, puštění spojky, plyn! Skoro stojící Troska opět vyrazí jak z praku, půl plynu a jede, plyn do podlahy a letí, tachometr ukazuje 60km/h (reálně 45km/h). Spojka, neutrál, spojka, meziplyn, najít trojku, plyn a jedem. Troska kupodivu i na trojku vzrušeně zrychuje. Tachometr ukazuje 85km/h (reálně 70km/h), přichází řazení čtyřky .... spojka, šup tam čtyřku, plyn
I na čtyřku Troska citelně zrychluje, tachometr ukazuje 100km/h (reálně si domyslete), spojka, páka na neutrál, silou doprava a ještě větší silou dopředu, chvilka přemýšlení ... ano je tam pětka!, plyn ... a tady už Troska nezrychluje
(pokud nefouká do zad).
Po dovolené jsem sedl do naší Corsy a automaticky řadil z meziplynama
Dovolenou jsme si i přes dvoudenní nepřízeň počasí opravdu užili. Fany při ploužení v kopcích povzbuzovala vrčením a pohupováním vpřed a vzad
. Volal jsem i konstruktérovi tohoto obytňáku, byl rád, že nakonec skončila u mě a jsme domluveni na exkurzi. Dokonce se mi svěřil, že Troskou dojel až na kraj světa. "Pane, tak to máte opravený, teď už s tím dojedete až na kraj světa!" , říkal servisák na Bratislavské. Tom tedy usedl za volant a odjel. "Pane, tak ten Váš kraj světa je už na Kolišti!"
(Pro neznalé Brna, cca 500m).