nechce se mi zakládat nové téma, tak si dovolím připojit svůj dotaz.
Lze použít střední díl výfuku 2101 (jedno-tlumičový) i na 2103/21061? Standardně se pro tuto motorizaci používají dvou-tlumičové výfuky. Jaké jsou výhody/nevýhody takového osazení? Doma se mi válí jeden nový díl, tak přemýšlím, jestli ho má smysl dále skladovat.
Výhoda - nižší hlučnost, bez výčnělku pod podlahou.
Nevýhoda - nepatrně nižší výkon.
Dvouplášťový tlumič by měl mít na konci, u druhého tlumiče, větší restriktor. Takže spalinám klade menší odpor = vyšší výkon. Ale kdo ví u dnešní produkce, co je pravda...Na patnáctce ho mám taky, protože dvoutlumičový střední díl byl nesnesitelně hlučný. Jednou jsem v tom dokonce měl i špony, co tam vířily. To mi vzali zpátky na záruku.
Ještě jednou dík za odpovědi, to jsem potřeboval slyšet. Jak jsem to správně pochopil, tak ve výsledku stejně víc záleží na kvalitě zhotovení než na koncepci.