Tiež dúfam, že sa hnevať nebude, ale ako som si všimol, tak medzičasom tu bol a zjavne teda asi nemal námietky, resp. sme mu nestáli za ten čas, aby sa nad nami nejako pozastavoval Odvíjame sa ale stále od témy ktorú načal sám. Navyše je tiež moderátor, tak si to vie popresúvať podľa chuti. Ja už sa teda ale pre istotu skúsim vyjadriť len v krátkosti.lucifero89 píše:Dúfam, že sa Radek nenahnevá, že to riešime v jeho vlákne, prípadne to admini presunú, ale...
Toto asi takmer určite nebude problém... Lebo skúšal som aj takú vec, že stlačím spojku pri vypnutom motori, naštartujem a keď chcem zaradiť spiatočku, tak aj tak to škrkne a trošku hodí autom, ako keby dostalo kopanec... Čakať so stlačenou spojkou som samozrejme skúšal rôzne intervaly, aj pol minúty a nepomáha... Niekde som čítal, že ideál je počkať 3 sekundy. Z toho mi tak nejak vždy vychádzalo, že ďalším dôvodom môže byť, že nevypínala dobre spojka... To mi však vylučuje ďalšia vec a síce, že občas sa stane že tu spiatočku nemôžem zaradiť vôbec, asi preto, že je práve zub oproti zubu a musím znova pustiť spojku a zošlapnúť alebo sa auto musí pohnúť... Neviem teda...posim píše:Lucifero89 - ak Ti to škrtanie zubov spiatočky robí i po zastavení vozidla, tak je problém iba v tom, že tú spiatočku radíš príliš rýchlo po stlačení pedálu spojky, resp. krátko po stlačení spojky.
Ona tá Tvoja spojka zrejme niekedy unáša a niekedy nie - podľa toho čo píšeš. Ak by to bolo zlým nastavením, tak by sa to prejavilo tým, že bude zaberať príliš nízko (treba porovnať s iným autom alebo príručkou, nespoliehať sa na svoj odhad - človek si časom zvykne na všetko a pritom to ok nemusí byť:o) Ak zaberá normálne a predsa unáša, tak v nej bude nejaký problém - napr. krivá či inak poškodená lamela. Nabudúce ak Ti to chrupne, tak skús tú spiatočku znova vytiahnuť a opäť zasunúť, či to chrupne znova. Ak áno, tak máš istotu, že spojka unáša a treba to riešiť, aby to nebolo niečo, čo sa postupne, či nebodaj naraz zhorší.