Bezkontakt

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Bezkontakt

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Martas, pokud pojedes na zimni mecheche tak jej tam vem. Priblizi se do Brna kde ti muzu omezit co lehlo. Na jarnim srazu se ti vrati zpet. Budesli tedy chtit a dojedes rozumne :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: Bezkontakt

Příspěvek od Marťas »

Ty jo, to by bylo super! :)
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Dusan
Příspěvky: 3936
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Bezkontakt

Příspěvek od Dusan »

Cicto nebude prislisnou udrzbou.
Odkedy sa lada stala viac menej pracovnym autom tak nema poruchy :D
Nas ma 10r, par tisic nabehane a v pohode.
Akurat som menil konektro co ide na rozdelovac za konektpr WV. Lebo ten ukrajinsky s kablovackou blbol a nemal kontakt.

Startuje to, nic z toho netecie, brzdi to. Nevrtaj do toho a jazdi.
vaca11
Příspěvky: 28
Registrován: ned dub 05, 2015 19:45

Re: Bezkontakt

Příspěvek od vaca11 »

Ahoj hosi, mam dotaz.
Mam 21011 a prehodil jsem karb na 2105-xxx-20. Zaroven jsem dodal bezkontakt. Zapojil, nastavil a sel startovat. Po nejaky dobe me chytnul. Predstih jsem nastavil podle ucha aby motor bezel. Ale kdyz jsem pripojillampu tak mam risku tak o 10cm jinde nez by mela byt. Je zhruba na vrsku remenice. Co s tim?!

A pak dotaz na karb... je me jasny ze musim nejdriv udelat predstih ale i tak me karb nereaguje na srouby...bohatost ani mnozstvi. Karb jsem komplet pretesnil, novy membrany, nastavil podle literatury.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezkontakt

Příspěvek od dmatej »

Mám 2101 (Laďka), karb 2105, bezkontakt s podtlakem, ale rysku mám správně! Včera jsem jí složil s novým blokem.
Ryska na dolním kole musí sedět s ryskou na horním kole, o tom žádná, co se týče rozvodů. Po osazení řemenice dolní ryska není vidět, ale odpovídá tomu 0° na řemenici.

Rozdělovač se dá přesazovat v zubech, povytáhnout, pootočit, zasunout, utáhnout, palec mít pořád namířený někam k prvnímu válci.

Vůči značkám na kolech není pevná poloha, dá se s tím hýbat zub sem, zub tam, ale budou překážet ty spony, takže je tam rozsah cca 30°, což je víc než dost, čili - napřed osadit nahrubo, pak už jen pootáčením těla doladit předstih podle lampy. Pokud se potáčením dostanu tam, kde mi už naráží spony do hlavy, nedá se nic dělat, musím celý rozdělovač vytáhnout a posunout o zub.

Tenhle karbec je dobře nastavený z výroby, nastavuje se jen jeden šroub, jestli se dobře pamatuju.

Jestli Ti motor běží, když máš rysku kolmo nahoru, je něco špatně, tipoval bych špatně usazené horní rozvodové kolo, a řekl bych, že pak si koleduješ o ventily.

Když jsem startoval prvně, sem tam mi plivl do sání, ale nechytal, předstih jsem měl kolem -5°. Při 0° už chytal pod plynem, ale neudržel volnoběh.
Mně motor běží nejlíp s klidovým předstihem kolem 8° (lampa a ryska na řemenici vs. rysky na "ňadrech"). A zvuk je to krásnej, půl roku jsem ho neslyšel :D

I s blbě nastaveným karbecem by motor měl na plný plyn/půl plynu chytit, pokud je dobře předstih (což se v jednom člověku špatně dělá, že ... ale jde to, jak jsem dokázal včera - prostě hádáš :D )
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Bezkontakt

Příspěvek od Cory »

Hmmm... a neskusal si nastavit rozdelovac podla stroboskopu tak, aby ti ryska sedela na cca 5°?

Ak mas karb precisteny a nereaguje na sroby bohatosti a mnozstva zmesi, tak mas pravdepodobne priotvorenu klapku prvej komory. Treba nastavit doraz.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
vaca11
Příspěvky: 28
Registrován: ned dub 05, 2015 19:45

Re: Bezkontakt

Příspěvek od vaca11 »

No prave ze zkousel. Jakmile nasadim strobo a zkousim rozdelovac dat tak aby se priblizil k ryskam na bloku tak motor prestane jit pekne a chcipe. Nejde ani za plynem.

Covece klapky mozna pootevreny jsou. Ale nevim jak moc. Psali “vlasecnicovou mezeru” tak nevim jestli jsem neudelal mezeru na dva vlasy:-)
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Bezkontakt

Příspěvek od Cory »

No a z toho vyplyva dalsi problem. Predpokladam, ze si zapojil aj podtlakovu regulaciu. Ak ano a mas pri tom pootvorenu klapku, tak podtlakova regulacia predstihu bude v cinnosti. Pre kontrolku skus odpojit hadicku a zaslepit (staci stlacit prstami) a skontrolovat predstih.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
vaca11
Příspěvky: 28
Registrován: ned dub 05, 2015 19:45

Re: Bezkontakt

Příspěvek od vaca11 »

Dmatej:

Me do posledni chvile jezdil a v poho. Karbec 2101... a rozdelovac bez podtlaku obyc. Predstih podle stroba taky kolem 7-8. Jezdil docela pekne...
Takze vacka vuci klice hnuta nebude.
Ted jsem jen dostal chut teochu vylepsit. Takze ve skldu jsem nasel starsi 2105 karbec, pretesnil, nastavil podle literatury, nasadil na motor.
K tomu jsem objednal bezkontakt. Prohazel dle navodu takze snad v poho. Jediny v cem jsem tapal tak zapojeni kabelu na civce...to debilni rusky B a K. Ale motor bezi tak snad ok.
Dal novy kabely a svice.
Tak nejak oznacil, prehodil a zkusil nastartovat. Neslo tak jsem vyndal prvni svicku, dal pist do HU a palec na 1. Pak to tak nejak chytlo ale musim pod plynem.
Zapojil jsem strobo a riska me lita na vrsku remenice. Kdyz se chci dostat k riskam na prsou tak motor zacne jit spatne az chcipe.
vaca11
Příspěvky: 28
Registrován: ned dub 05, 2015 19:45

Re: Bezkontakt

Příspěvek od vaca11 »

Cory: takze klapky dat tak at se opiraj o steny?

A co se tyce podtlaku na karbci...pri sestavovani...klapku otevrit rukou na plno...zatlacit tycku s membranou a vytocit tycku tak aby klapka byla uplne otevrena a membrana zatlacena?
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Bezkontakt

Příspěvek od Cory »

Teraz neviem, ktory podtlak mas namysli. Ten co otvara 2. komoru? S tym nemusis robit nic. Nastav doraz na 1. komore a mozes aj na 2. komore.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
vaca11
Příspěvky: 28
Registrován: ned dub 05, 2015 19:45

Re: Bezkontakt

Příspěvek od vaca11 »

Jojo myslel jsem ten podtlak na karburatoru. Kdyz jsem ho sestavoval tak v knizce psali...otevrit klapku 2 komory, zatlacit tycku v podtlaku, vysroubovat tycku tak aby byla zatlacena a klapka otevrena a pak nasadit na cep a zajistit a pustit :-)

A ty dorazy teda povolit uplne? Nebo nechat malou skvirku?
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Bezkontakt

Příspěvek od Cory »

dorazy povolit uplne a dotiahnut tak, aby sa klapka nedotykala steny.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
vaca11
Příspěvky: 28
Registrován: ned dub 05, 2015 19:45

Re: Bezkontakt

Příspěvek od vaca11 »

Ok zitra zkusim. Dnes uz me to o par nervu pripravilo :-D

Dam vedet.

Jinak kdyby nahodou tak nekdo z okoli kdo by pomohl? Jsem Dvur Kralove...
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezkontakt

Příspěvek od dmatej »

Pokud se z rozvody nic nedělalo, tak máš aspoň nějakou jistotu.
Karbec může mít přicpanou nějakou trysku, taky jsem kdysi z karbecu vyhazoval červotoče (nemám tucha, jak se tam dostal :D).

Vidíš, na dorazy jsem zapomněl ... já teď karbec vzal a nasadil na motor tak, jak byl, nic jsem nešteloval. Jen rozdělovač. Cívku a spol. jsem měl na motoru už od předtím, měnil jsem blok, zbytek je "od minula".

Tož držím palce, Dvůr Králové mám trochu z ruky ;)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“