NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Moderátor: Moderátoři
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 922
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 Cory:
tak na to zapojeni jeste mrknu, ale nevim, kdo by to menil...
tak na to zapojeni jeste mrknu, ale nevim, kdo by to menil...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Nemas Jardo nejakou vychytavku na sundani olejove vany? Jsem se u toho naprskal, kdyz jsem sundaval pracne co slo a stejne to moc neslo. Motor jde zvednout tak 10cm mozna vic, ale cerpadlo ji stejne nepustilo. Potrebuju dat nove tesneni, tak se do toho 2x nechce.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 922
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 Mara:
No nemam no :/ Uz jsem tu nekolikrat popisoval problemy s mazanim, ale nikdo to nedokaze objasnit, proste kdyz jedu v kose alespon 500km tak na volnobeh zacne poblikavat kontrolka mazani, pri brzdeni sviti a kdyz auto naklonim tak taky sviti, kdyz jsem tomu daval do strane tak to zacalo byt znat i na chodu motoru :/. Nechapu to, kdyz jsem to mel rozdelany, tak jsem nezkouknul redukcni ventil, to jedine me napada...
Byt to zigul, tak bych to ted kuchnul cele, sundal bych vanu, cerpadlo, vytahal bych pisty, ale tady se mi vubec nechce, vysledrk je nejisty a jeste vic nejisty by byl, kdyz bych tam dal dily ze solexu, to je tak na treti pokus, nekdy ani to ne no a ten motor je spis uz stejne ko vzhledem k 2. valci. Ikdyz mozna by me stacilo jen odsroubovat pevnostni diferak ze 6ti uchytu a vyklonit ho, jeste to zkouknu, samo i kardan odpojit...
No nemam no :/ Uz jsem tu nekolikrat popisoval problemy s mazanim, ale nikdo to nedokaze objasnit, proste kdyz jedu v kose alespon 500km tak na volnobeh zacne poblikavat kontrolka mazani, pri brzdeni sviti a kdyz auto naklonim tak taky sviti, kdyz jsem tomu daval do strane tak to zacalo byt znat i na chodu motoru :/. Nechapu to, kdyz jsem to mel rozdelany, tak jsem nezkouknul redukcni ventil, to jedine me napada...
Byt to zigul, tak bych to ted kuchnul cele, sundal bych vanu, cerpadlo, vytahal bych pisty, ale tady se mi vubec nechce, vysledrk je nejisty a jeste vic nejisty by byl, kdyz bych tam dal dily ze solexu, to je tak na treti pokus, nekdy ani to ne no a ten motor je spis uz stejne ko vzhledem k 2. valci. Ikdyz mozna by me stacilo jen odsroubovat pevnostni diferak ze 6ti uchytu a vyklonit ho, jeste to zkouknu, samo i kardan odpojit...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
No skoda teda. Sundavat nize napravnici se mi nechce. Dif jsem taky ruzne povykrucoval, az byl venku a vana porad nesla ven. Nakonec jsem mezerou demontoval cerpadlo a davat to potom zpatky byl ulet. Ta kontrolka na volnobeh (nizsi nez asi 800ot) mi taky zacla blikat, ale zkusim i vymenit cidlo. Budik tlaku na volnobeh ukazuje nad nulou. A jak bylo cerpadlo venku, tak jsem pridal pod pruzinu reducaku tenci podlozku, jak se tu nekde popisuje na foru. Ale nejak znat to nejde. To tesneni zkusim asi taky provlect pres mezeru. Jen cisteni a tmel bude narocnejsi. O vikendu jsem daval nove predni lozisko a nedal tam nejake bocni plisky asi na udzeni vazeliny u valecku, tak nevim jestli to nejak moc vadi..
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 922
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 Mara:
ja mam na napravnici zavarene matice, takze by to bylo jeste narocnejsi
Pozor, pri tom cerpadle jsem malem prisel o ruku, nadzvednutej motor, vrtal jsem se v tom, vyndal jsem ruku a motor spadnul :/.
ja mam na napravnici zavarene matice, takze by to bylo jeste narocnejsi
Pozor, pri tom cerpadle jsem malem prisel o ruku, nadzvednutej motor, vrtal jsem se v tom, vyndal jsem ruku a motor spadnul :/.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 922
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
nekdo mi radil, ze mam ty valce prejet timdle https://www.kovonastroje.cz/Auto-moto/P ... 177mm.html
co myslite, nemam s tim zkusenost :/
co myslite, nemam s tim zkusenost :/
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 922
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Koupil jsem nove salky a ojnicni nemaji dirku na ostrik valce, vyndal jsem u 1.7spi ojnice a mam tam taky salky bez otvoru, ale ojnice ma navrtanej kanalek a z kazde strany trysku, ale navrtana je jen jedna... ty salky tam asi uz puvodni nejsou, hlavni puvodni asi budou, jsou v horsim stavu. Ted nevim, jestli ty ojnicni navrtat nebo ne.
A potom jsem ve vane nase todle, je to dost velke, to uz musi nekde chybet, mysli, ze jsem tu kdysi neco podobneho videl, ale vubec nevim kde...
A potom jsem ve vane nase todle, je to dost velke, to uz musi nekde chybet, mysli, ze jsem tu kdysi neco podobneho videl, ale vubec nevim kde...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Vedla spodneho rozvodoveho kolesa. Brani to zoskoceniu retaze napr. pri vymene vacky.
Ojnicne salky rozhodne navrtat ak su dierky v ojniciach. Bez dierok su urcene pre "velku" kluku, ktora maze ostrekom dalsich "vyvazovakov".
A tie brusne kamene na honovanie su na taky domaci vybrus. Lenze to vo vrtacke nema spravny chod, takze je to tak na vybrus kosacky aj to je na povazenie. A samozrejme ako po kazdom vybrusu nasleduju vacsie piesty
Ojnicne salky rozhodne navrtat ak su dierky v ojniciach. Bez dierok su urcene pre "velku" kluku, ktora maze ostrekom dalsich "vyvazovakov".
A tie brusne kamene na honovanie su na taky domaci vybrus. Lenze to vo vrtacke nema spravny chod, takze je to tak na vybrus kosacky aj to je na povazenie. A samozrejme ako po kazdom vybrusu nasleduju vacsie piesty
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 922
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 Majo:
Dekuji, tak to tam vpodstate byt nemusi? proc proboha tak maly prumer, kde se to zlomilo... Pujde to vymenit, aniz bych sundaval prsa?
Velka klika, to myslis nejakou na vetsi objem zdvihem, nez ma 1.7? Ja bez tech der v salkach najel 60tis. km a uz pred tim to urco neco najezdilo, mozna proto ty valce vypadaji, tak jak vypadaji. Urcite dam nove stiraky. Tim honovacim pripravkem bych to vzal jen lehce, pod petrolejem, mozna i jen rukou, aby to odstranilo jen vrcholky a udelalo nejake nove honovani, ktere potom i zabranuje pridirani.
A porad jsem mel problemy s mazanim, kdyz jsem jel 150km, tak se to neprojevilo, problem nastal, kdyz jsem ujel treba 500km v kuse a pak to jeste trapil v terenu, ted na UA uz kontrolka svitila do 1200/min. to uz jsem mel opravdu strach, to je ten hlavni duvod, proc jsem to rozebiral, jinak bych udelal jen hlavu. Olej jsem musel drzet na horni rysce, aby to alespon nejak mazalo. A stejne si zatim nejsem jist, cim to je :/. Navrtanim ojnicnich salek, zas o trochu tlaku oleje naopak prijdu a pres krouzky to bude brat oleje jeste vic.
Dekuji, tak to tam vpodstate byt nemusi? proc proboha tak maly prumer, kde se to zlomilo... Pujde to vymenit, aniz bych sundaval prsa?
Velka klika, to myslis nejakou na vetsi objem zdvihem, nez ma 1.7? Ja bez tech der v salkach najel 60tis. km a uz pred tim to urco neco najezdilo, mozna proto ty valce vypadaji, tak jak vypadaji. Urcite dam nove stiraky. Tim honovacim pripravkem bych to vzal jen lehce, pod petrolejem, mozna i jen rukou, aby to odstranilo jen vrcholky a udelalo nejake nove honovani, ktere potom i zabranuje pridirani.
A porad jsem mel problemy s mazanim, kdyz jsem jel 150km, tak se to neprojevilo, problem nastal, kdyz jsem ujel treba 500km v kuse a pak to jeste trapil v terenu, ted na UA uz kontrolka svitila do 1200/min. to uz jsem mel opravdu strach, to je ten hlavni duvod, proc jsem to rozebiral, jinak bych udelal jen hlavu. Olej jsem musel drzet na horni rysce, aby to alespon nejak mazalo. A stejne si zatim nejsem jist, cim to je :/. Navrtanim ojnicnich salek, zas o trochu tlaku oleje naopak prijdu a pres krouzky to bude brat oleje jeste vic.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
To mas taky hordu prace, to jsi tahal motor ven kufrem? Vcera jsem menil tesneni olejove vany a dal si pozor pri tom prizdvihnuti motoru. Posledne se zvedaky to bylo dost nejiste, tak jsem to ted dal na lana a hupcuk k provizornimu překladu. Tesneni jsem ale stejne musel delat v asi 10cm skulině a zkusil pouzit snad kvalitni cesky tmel na vany. Akorat neslo moc zajistit odmastene plochy. Dneska bych mel zjistit jak to dopadlo. A dotahovaci moment vany mam v tumovi kolem 80Nm, což je překlep, tak dedukuju hodnotu kolem 8Nm
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 922
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 Mara:
Jj, motor je na svem miste, teda to, co z neho zbylo Na vyndani pevnostniho diferaku jsem musel sundat vyfuk... A ja nejsem nejak rychlej . Do 14 dni to musi jezdit.
Nejak se mi tu znasobily prispevky a neumim je odstranit
Jj, motor je na svem miste, teda to, co z neho zbylo Na vyndani pevnostniho diferaku jsem musel sundat vyfuk... A ja nejsem nejak rychlej . Do 14 dni to musi jezdit.
Nejak se mi tu znasobily prispevky a neumim je odstranit
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10567
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Nemáš zač. L.Jarda_NIVA1.7 píše:Nejak se mi tu znasobily prispevky a neumim je odstranit
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
A nechceš před tou albánií ten motor vyměnit? Já mít takovej motor tak už je roztříděnej na hliník a železo čeká tu na tebe
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Ono je to zavit M8 a utrhnut sa to da len pri dotahovani, takze jedine ze to niekto nacal a potom to upadlo. Byt to tam nejak extra nemusi, prsia kvoli tomu musia dole, je na nich taky krizovy naliatok, ktory brani povoleniu toho "sroubu".
K tej kluke: praveze 1.7 uz ma "velku" kluku. 1500 aj 1600 maju zdvih 80, rovnako ma aj 1700, lenze ta kluka z 1700 je vacsia, teda masivnejsia, ma viac vyvazovakov a piesty su mazane ostrekom narazania na olejovu hladinu. Prve 1.7 este pravdepodobne mali kluku staru a preto mali dierky na mazanie este v ojniciach. Osobne som sa s tym ale nestretol, iba som videl ojnice s naliatkom na mazanie a sucasne na plavajuci piestny cap(ako ma iba 1700). Bez spodneho mazania dokaze motor najazdit kludne aj 100tkm....
K tej kluke: praveze 1.7 uz ma "velku" kluku. 1500 aj 1600 maju zdvih 80, rovnako ma aj 1700, lenze ta kluka z 1700 je vacsia, teda masivnejsia, ma viac vyvazovakov a piesty su mazane ostrekom narazania na olejovu hladinu. Prve 1.7 este pravdepodobne mali kluku staru a preto mali dierky na mazanie este v ojniciach. Osobne som sa s tym ale nestretol, iba som videl ojnice s naliatkom na mazanie a sucasne na plavajuci piestny cap(ako ma iba 1700). Bez spodneho mazania dokaze motor najazdit kludne aj 100tkm....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 922
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 Luděk Musil:
dekuji
2 Ondra1,7mpi:
no vezmu ho, trebas do zasoby, rad bych treba 01 s timdle motorem nebo kdyz me v kratke to mpi bude stvat , tendle jeste neco najezdi, da 140 na rovince, ale nejlip pry jede motor pred smrti , dnes jsem dal nove salky na kliku, povodni nebyly kriticke, ale ani moc hezke....
2 Majo:
diky, tak na to kaslu, snad se to nepotka... ja mam rok 1999, 12. mesic, ale vlastne motor tam je 21073, takze tezko rict, na klice jsou jako trysky, ale kdyz jsem to ocistil, tak zadny otvor... jeste to proverim, dyztak nafotim kliku, je to divne, tak potom bych to navrtal, ale stiraky prakticky nemam, co myslis menit vsechny krouzky nebo jen stiraky? diky a neni nejaky navod, jak posoudit stav cerpadla, mam nove udajne origo a vule ma vetsi nez to moje :/
dekuji
2 Ondra1,7mpi:
no vezmu ho, trebas do zasoby, rad bych treba 01 s timdle motorem nebo kdyz me v kratke to mpi bude stvat , tendle jeste neco najezdi, da 140 na rovince, ale nejlip pry jede motor pred smrti , dnes jsem dal nove salky na kliku, povodni nebyly kriticke, ale ani moc hezke....
2 Majo:
diky, tak na to kaslu, snad se to nepotka... ja mam rok 1999, 12. mesic, ale vlastne motor tam je 21073, takze tezko rict, na klice jsou jako trysky, ale kdyz jsem to ocistil, tak zadny otvor... jeste to proverim, dyztak nafotim kliku, je to divne, tak potom bych to navrtal, ale stiraky prakticky nemam, co myslis menit vsechny krouzky nebo jen stiraky? diky a neni nejaky navod, jak posoudit stav cerpadla, mam nove udajne origo a vule ma vetsi nez to moje :/
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet