NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Mara »

Taky me ceka alkytona, ale zelena a autolak radeji nahradim teda plechovkovyma barvama, kvuli opravovatelnosti. No snorch jsem teda nelepil, ani jsem nenasel tolik kontaktni plochy. Dal jsem hlinikove profily, 1 podel baterie a 1 na vrch sloupku. K snorchlu jsem je prinytoval se silikonem na 6tky nity, 4 a 4 na kazdy drzak. K autu zas 4 a 4 nerez vruty, at je sundavaci. Na prořez kapoty jsem si opravil rezervni kapotu. Rano cestou do prace jsem mel ponor trochu pres kapotu vlnu a asi do puli dveri. Kupodivu jsem projel a interier suchy. Jen v prednich svetlech se drzela voda, tak jsem je musel potom vylit. Skoda, ze mi padaji otacky na 0 na lpg, na to zatim nemuzu prijit. Jak jsem dal dokupy cidlo na pridavce, tak to mozna zaclo, ale to check nehlasi, ze by bylo chybne.
Kratka niva asi bude rozdil, proti dlouhe..
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 923
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

Jj, taky zelenej alkyton neni spatnej, ale modrej se mi libi vic.... a ten zelenej jsem se bal rozlit, aby to nepoteklo. Nemas foto, jak jsi poresil ten snorchl? u te baterie si to dovedu predstavit, ale u toho sloupku moc ne.
To mas peknou cestu do prace :), ja jen jedno hluboky bahno, kde jsem zahrabal feldu a nivou jsem pokazdy projel, ale takovej peknej brudek ne :/.
Jo s volnobehem mam u LPG taky problem, to by sekvencka na kratke snad delat nemela (ta tam teda jeste neni). no u kratke nebudu tak strejchat zadkem, u dlouhe porad voram taznym, ted na UA jsem utrhl 3 couvaci senzory ze 4 :).
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Mara »

Ten brudek nebyl standart, ale mala "zkratka" vyjimecne, ani jsem tolik vody necekal. Neopraval jsem tak dlouho, abych to zas hned zrochnil :D, nicmene mensi test to chtelo. Tu fotku vrchniho uchytu ted nemam, ale popisem se mi povedlo vyřezat > Z < profil asi min 15cm dlouhy. Jedna lehce nahybana plocha se nytla na snorchl a 2. ploska smeruje ke žlabku, tak at se tam ty vruty daji nasroubovat. Snorchl teda kopiruje sloupek asi 3cm nad nim. To taky dobre usadilo i tu spodni zakladnu. Kdyby se ten snorchl plazil po sloupku, tak mozna nad ti lepidlem autoskel uvazuju, ale tim mi nevychazel ten spodek. Skoda, ze ty nyty nejde moc dat na podlozky zevnitr, pak by to drzelo fest.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 923
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 Mara: jj, to me se plazi vpodstate po sloupku, tak to vidom asi jen na jeklik k baterce... a nahore prilepit a dat vic samoreznaku :)
2 Ondra1,7mpi: tak uz tam jsou pruziny od Tebe, chtel jsem se zeptat na ty tlumice z terana, to jsou z I? jake jsou potreba upravy, nemas odkaz? diky a predek mas zvednutej jak, me ted prijde moc nizkej, mam 3 podlozky pod cepem a podlozenou misku, pomuzu si, kdyz dam podlozky jeste pod pruziny? Chtel bych predek jeste alespon o 2-3 cm
Přílohy
kdyz uz jsem poradne obvaril uchyceni, tak se ohne, kdyz ji zesilim, tak se zas treba vytrhne, to je porad dokola...:)
kdyz uz jsem poradne obvaril uchyceni, tak se ohne, kdyz ji zesilim, tak se zas treba vytrhne, to je porad dokola...:)
evoluce zadnich pruzin, od seriove vpravo po tu dnesni :)
evoluce zadnich pruzin, od seriove vpravo po tu dnesni :)
IMG_20180510_171228.jpg (190.57 KiB) Zobrazeno 647 x
jsem zvedav, kolik si to sedne...
jsem zvedav, kolik si to sedne...
IMG_20180510_185304.jpg (193.3 KiB) Zobrazeno 647 x
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Cory »

Ak je na volnobehu motor roztraseny, skontroluj, ci je hadicka z absorberu napojena do spodneho natrubku klapky a hadicka z odvetravania do horneho natrubku a ci je natrubok prechodny - je v nom tryska, ktora sa zvykne zaniest.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 923
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 Cory:
jj, diky, prave ten absorber byl z nejakeho duvodu odpojen - elektricky (ICD psalo chybu) a ja ho jen pripojil, tu trysku dokazu nejak vycistit?
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Cory »

Treba dat dole klapku, najlepsie to ide cisticom na karburatory. Da sa to precistit tenkym drotikom, priemer trysky je asi 1,7 alebo 1,8mm. Tryska je tam preto, aby sanie vzduchu cez odvetravanie bolo regulovane, pretoze prave cez blok vznika by-pass serva volnobehu. V konecnom dosledku to RJ zacne vyhodnocovat ako chybu vahy vzduchu, pretoze servo volnobehu je stiahnute na minimum a spotreba vzduchu je aj tak prilis velka (kedze vzduch prudi mimo serva)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

zdar
jsem na dovolený.. proto píšu až teď...
tlumiče jsou z terána 2, nijak se nemusí upravovat, padnou tam parádně. na druhý nivě jsem převařil originál tlumiče uchycení na nápravu a taky to funguje dobře. Sedne si to dost, kor s tvými náklady :D mě ty pera 55cm sedli už asi 2-3cm.
PS. nechceš dlouhou zelenou kastli s pěknými nosníky? asi půjde k rozebrání, je to 2002. Nejspíš budu měnit pracovní rajon a stím i vozový park, 3 nivy u baráku jsou moc... výhledově i ten motor spi jak jsi u mě poslouchal půjde k prodeji...
vepředu to zvedneš max o 5 cm podložkou pod čep a tím musíš dát klíny cca od 2 do 3 cm. jiné zvedání je dost komplikované ale lze, jsou to ty spešl podložky asi 6,5cm z vlákna o zvedání nebo se zeptej Maja... spouštění nápravnice jsem taky vzdal...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 923
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

Ahoj Ondro,
Skoda, ze nejsi doma, mohl jsem se stavit, jsem ted v Batelove. Nasel jsem za slusnou cenu tlumice pro terano ii kamoka, ale nevim ta znacka... Zatim to mam posunute na naprave a k tlumici jsem privaril jeste jedno oko na SB, jel jsem s tim zatim nejvic cca 50kmh a kardan mi prisrl, ze dela trochu neplechu. Jestli si to o ty 2-3 cm sedne, tak by to melo byt vpoho. Predek tak nejak uz mam, zkusim jeste 3cm podlozky pod pruziny... ikdyz Majo nekde psal, ze nic moc :/ nebo jestli jeste vic podlozit spodni misku. Mozna mi prijdou ty pruziny z Kyrgyzstanu z nivy 1.6 nejake kratsi nebo vic unavene, mam jedny z 1.7mpi, ale dal jsem je piskovat a z toho mam strach, opiskovane mi praskly obe :(. Dal jsem na ne nejakej zinkovej zaklad, protoze v alkytonu za 2 roky total orezle.
Karoserie by byla dobra, ale to uz by me doma zabili, ale ten motor bych snad jeste obhajil a ten v dlouhe je na tom cimdal hur... Parkrat jsem mel za filtrem pisek, ted uz davam jenom mann filtr, ruskej nebo ua nebo co to je je fakt srajda.
2 Cory: diky, jj zkusim...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Zdar
mě se osvedčilo prodloužit krátké kosti, o 1,5cm stačí, třeba sedne a stačilo by 1cm. Majo je zase zkracuje, což nevím jak řeší zalomení kardanu... sice to na těchto pružinách dost zakloní nápravu, ale to neřeším, 100km/h to zvládá slušně, to mi stačí...
Pokud mi vyjde práce v Rajchu dám 2 nivy pryč, pokud bys obhájil motor můžu ti ho dát do tý zelený :mrgreen: a řekneš že to musíš vzít komplet :mrgreen:... ale musel bys překopat elektriku, v tý je totiž mpi. Koupím asi českou klasiku 1,9TDI, do lesa na huntování nemusí být nóbl...
Ještě si zkontroluj jestli ti to při křížení někde neškrtá, já musel na ty 215/75/15 s ET0 upravit tu zadní část lemu.
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Majo »

ja mam kardan robeny na zakazku, umoznuje o malinko vacsie zalomenie, takze kratke kosti stelujem tak, aby bol kardan co najkolmejsie. Ako som uz pisal inde, pre plynuly prenos krutiaceho momentu je dolezite aby uhol zalomenia pri pridavnej bol identicky s tym na diferenciali....
inak tie pruziny uz u mna sadli natolko ze som im pridal 5cm podlozky :lol:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 923
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 Ondra1,7mpi:
sis mel prohlednout tu pritelkyne 4kolu, celkem projede lehky teren, blaticko skoro jak niva, ale neumi krizit a nekdy to pripojeni zadku je uz pozde

Dnes jsem sundal hlavu, 4. valec se vyplachoval, tak je ted alespon cistej pist :) 3. valec vypada pekne, ale 2. - je to poskrabane a jeste kdyz po plose valce jedu prstem, tak citim vlnky :(, to je v pr.... ten motor to ma za sebou. Nekvalitni filtry ze solexu a pokazde jsem mel nad klapkou za filtrem hromadku pisku :( ted uz davam jen mann a jeste jak to kvuli nekvalitnimu benzinu kolikrat detonovalo :( v tajikistanu stovky km :/ aditivum te osmdesatce prodavane jako 93 moc nepomohlo :/, ale detonacemi by se preci neposkodil jen jeden valec... ja nevim, nevim jestli jeste rozebrat spodek, to je zas hoodne prace u nivy nebo udelat jen GO hlavy a vratit ji tam a jezdit s tim, dokud to pojede na 4 valce a pak jinej motor.
No a jeste jsem zjistil popraskanej nosnik v miste pomocneho cepu rizeni a to jsem chtel davat posilovac a pritom jsem to dokazal znicit i bez neho :).

2 Majo: no ja pod tou prvni verzi, co se tu resila na kratkou mel 3 cm a to uz celkem drzelo vysku... az je dam na kratkou, tak nevim, jestli nejakou podlozku
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Cory »

Kludne moze detonovat len jeden valec, ak je napriklad zle spravena hlava. Kazdopadne, detonacne cidlo to musi zachytit a vyhodit ako chybu, ak je to MPi.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 923
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 Cory:
nee, to je na dlouhe, spi E2 :/
na mpi jak jsi mi radil procistit tu trysku privodu z absorberu, tak jsem to udelal a stale nejde na volnobeh uplne ciste, trochu se to zlepsilo (urcite jde na vsechny valce), kdyz se ohreje, tak jde jeste o neco lip, ale neni to uplne ono
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Cory »

Jarda_NIVA1.7 píše: jak jsi mi radil procistit tu trysku privodu z absorberu, tak jsem to udelal a stale nejde na volnobeh uplne ciste, trochu se to zlepsilo (urcite jde na vsechny valce), kdyz se ohreje, tak jde jeste o neco lip, ale neni to uplne ono
Pretoze z absorberu to nejde cez trysku. Odvetravanie bloku ma ist cez trysku. Absorber ide do spodneho natrubku bez trysky.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“