Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Moderátor: Moderátoři
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
jeste k barve bloku motoru
2106 mela blok snad vzdy modry
2103 a 2101 nenabarveny blok
21011 nevim
a videl jsem i 2103 s bezovym blokem, vypadalo to jako orginal, ale kdo vi.
2106 mela blok snad vzdy modry
2103 a 2101 nenabarveny blok
21011 nevim
a videl jsem i 2103 s bezovym blokem, vypadalo to jako orginal, ale kdo vi.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Já mam na 2103 oranžovej blok a vysoký hrdlo víčka oleje. Rok 1979.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Ale to je vůz majitele, který viděl, jak se to dělá na Kubě, to bych nebral vážněLaďuša píše:Já mam na 2103 oranžovej blok a vysoký hrdlo víčka oleje. Rok 1979.
Teď k věci...u 21011 jsem viděl vždy jen modrý blok
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Standart u klasik je motor 1200 a 1500 šedý blok (ne nenatřený), a 1300 a 1600 modrý blok.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Valda má pravdu, nicméně v určitém období se u 2103 barvil blok i do oné Láďou zmíněné oranžové.
Model 2103 se začal opravdu vyrábět už v roce 1972 V posledním čtvrtletí tohoto roku stihli vyrobit 518 sedanů označených jako VAZ-2103 V (jako vremennyj - dočasný). Dodavatelé komponentů interieru měli zpoždění, takže úplně první nulatrojky měly interier z modelu 2101, včetně přístrojovky. Sériová výroba nulatrojky se vším všudy začala v předjaří 1973 a do konce roku automobilku opustilo 67.000 ks těchto vozidel.
A jak všichni víme, několikrát se měnilo i přední čelo. Proto můj dotaz, co to jsou vlastně úplně první 2103
Model 2103 se začal opravdu vyrábět už v roce 1972 V posledním čtvrtletí tohoto roku stihli vyrobit 518 sedanů označených jako VAZ-2103 V (jako vremennyj - dočasný). Dodavatelé komponentů interieru měli zpoždění, takže úplně první nulatrojky měly interier z modelu 2101, včetně přístrojovky. Sériová výroba nulatrojky se vším všudy začala v předjaří 1973 a do konce roku automobilku opustilo 67.000 ks těchto vozidel.
A jak všichni víme, několikrát se měnilo i přední čelo. Proto můj dotaz, co to jsou vlastně úplně první 2103
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Remenova 1300 je seda
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
nekde jsem cetl ze ty prvni vozy s pristrojovkou 2101 si mohli koupit jen zamestnanci. takze mozna opravdu prvni vuz pro volny trh (asi s poradnikem ) byl vyroben az v roce 1973 jak psal Valda, zalezi na zdroji. kdo vi... muzeme tedy rikat ze 2103 se zacala vyrabet na prelomu roku 1972-1973 a pravdu meli vlastne vsichni.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Já bych zahájení výroby s prodejem nepletl. To je úplně něco jiného.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Teda šedej ani oranžovej ten blok fak' nemám...
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Taky přispěji do mlýna
Mám 011 s šedým blokem a je to origoš... Asi zrovna soudruhům došla barva
Mám 011 s šedým blokem a je to origoš... Asi zrovna soudruhům došla barva
Lada Vaz 21011 (1975)
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
ta klepšie farba ako hajzlák že
mám u suseda na dvore takú čokoládovú, kuknem jej pod kapotu čo tam má za coloru
mám u suseda na dvore takú čokoládovú, kuknem jej pod kapotu čo tam má za coloru
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Ty asi nebudeš normální chlap. Ty asi rozeznáváš víc jak 16 druhů barev Každopádně souhlas, ona to přímo šedá není. Je to takový mix šedé, modré a zelené. Zkráceně blok šedýJimmi píše:Teda šedej ani oranžovej ten blok fak' nemám...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Tak to potom ten ročník 1972- úplne prvé kusy budú tie, ktoré boli zachytené na jednom prospekte (Volga 24 a väz 2103-novinky)a v živote som takú 1500 vku nevidel. Zato po takej špeciality túžil. Na foto bola len zvonka, zato volant 2101 s chrom. obručou bol neprehliadnuteľné. Zadné svetlá boli otočené hore nohami. Predné čelo plné, ktoré pretrvalo do roku 1973. A marí sa mi, no niesom si istý, že aj vonkajšie spätné zrkadlo bolo inakšie. Nemá niekto fotografie tohoto dočasného prevedenia?Vašátor píše:Valda má pravdu, nicméně v určitém období se u 2103 barvil blok i do oné Láďou zmíněné oranžové.
Model 2103 se začal opravdu vyrábět už v roce 1972 V posledním čtvrtletí tohoto roku stihli vyrobit 518 sedanů označených jako VAZ-2103 V (jako vremennyj - dočasný). Dodavatelé komponentů interieru měli zpoždění, takže úplně první nulatrojky měly interier z modelu 2101, včetně přístrojovky. Sériová výroba nulatrojky se vším všudy začala v předjaří 1973 a do konce roku automobilku opustilo 67.000 ks těchto vozidel.
A jak všichni víme, několikrát se měnilo i přední čelo. Proto můj dotaz, co to jsou vlastně úplně první 2103
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
nejak tak to bude, ale otazka je zda vsechny ty docasne veci byly na vsech autech z roku 1972.... kup si casopisy SM a Automobil z let 1972 - 73, tam par fotek nekde je, treba ta 2103 s volantem z 2101, nebo ty kapkovite zpetna zrcatka vepredu na blatniku, atd..myslim ze ty docasne modely byly ruzne a dnes jiz tezko zjistime specifikace vsech variant techto vozu vyrobenych v roce 1972.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Na tomto příkladu je krásně vidět, že o ničem se nedá 100% tvrdit, že to tak z výroby nebylo.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/