LADA KALINA CROSS (2194)
Moderátor: Moderátoři
Re: LADA KALINA CROSS (2194)
Riadne posolená CROSS-ka, v dnešnej dobe by asi bez soli na zasneženú cestu z polovodičov nikto autom nevyšiel. A na jar to bude zasa „sama-jama“, no, ono to už je aj teraz.
ŠKODA 100/110LS (1971) od 1989 – 2002, RENAULT 21 GTD (1991)od 2002 – 2018, KEEWAY SilverBlade 125EFI od 2014, LADA 2194 CROSS LUX (2017) od 2017, LADA 2112 1,5 GLI (2002) od 2020, , LADA 2194 CROSS LUX (2016) od 2023
Re: LADA KALINA CROSS (2194)
Trocha si zvýraznil bielu farbu,no . Neboj,ja ju mám takú istú. Ale vydieť u teba pokrok,na jar si ju nechcel vytiahnúť do dažďa a teraz si ju rovno posolil .KRAES píše:Riadne posolená CROSS-ka, v dnešnej dobe by asi bez soli na zasneženú cestu z polovodičov nikto autom nevyšiel. A na jar to bude zasa „sama-jama“, no, ono to už je aj teraz.
Ja som ho už vymenil,síce trocha neplánovane skorej,lebo CASTROL Magnatec 10W40 sklamal . Predošlých desať dní bolo aj u nás na juhu slušne mrazivých(ráno klesala teplota aj hodne za hranicu -10) a keď som to ráno naštartoval,tak veru to vydávalo divné zvuky . Proste bolo počuť,že ten olej tomu motoru neprospieva.KRAES píše:A kvalitný plne syntetický olej Ruskej výroby za vynikajúcu cenu Gazpromneft Premium N SAE:5W-40; API:SN/CF je doma nachystaný na výmenu pri druhej garančnej prehliadke, ktorá sa už blíži.
Takže som pri tej "príjemnej" teplote vonku vymenil olej doma na dvore. A Gazpromnefť 5W40 sa javý ako jasne lepšia voľba,tie zvuky po studenom štarte našťastie zmyzli . Klepkanie síce nie,ale aj tu sa to značne zmiernilo a "zjemnilo" .
Čiže ja zatiaľ z mojej skúsenosti môžem odporučiť radšej olej 5W40 ako 10W40 hlavne v "chladnejších" častiach československa .
No a ešte ako na potvoru sa mi teraz v tých mrazoch vypálila žiarovka v tlmenom svetle(H7). Čiže vonku -11 a ja som sa trápil s výmenou. Čo vám poviem,už to nie je Samara alebo 12-ka...ten prístup tam nie je ideálny,ale nie je dramatický. Meniť sa to dá len po pamäti. Odporúčam si to sfotiť mobilom,preštudovať a potom meniť. Našťastie pružina čo drží žiarovku v parabole je jednoduchšia,stačí vycvaknúť nabok a žiarovka je uvolnená. Kto má však ruky ako lopaty ,tak sa trocha potrápi. Žiarovka sa mi vypálila prvý raz po roku a 7 mesiacoch,najazdených 48tkm. Bola tam Osram H7 made in Germany a takú istú som tam aj dal .
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
Re: LADA KALINA CROSS (2194)
Dneska ráno z práce mi na tachometry preskočili zaujímavé čísielká .
No a keďže po týchto prvých 50tkm by sa patrilo aj niečo zbilancovať ,tak sem skúsim niečo napísať.
Zatiaľ teda okrem toho zadného pravého ložiska náboja kolesa (8000km) som nič závažné neriešil.
Zatiaľ len drobnosti: pritiahnutie zadného stierača,pretože pri stieraní sa dakde stratil z dohľadu stieranej plochy ,premazanie určitého miesta na zadnej náprave kvôli vrzaniu,výmena dvoch vypálených žiaroviek a určité úpravy v interiéry.
Celkovo je interiér spracovaný na veľmy slušnej úrovni,ale je to ako všade samý plast. Takže som musel podlepiť gumovým tesnením jednu ozdobnú lištu na prístrojovke a dvierka odkladacej schránky kvôli rezonancii. Ozýva sa ešte niečo vzadu od zadných sedačiek,ale na presné identifikovanie ma bude musieť niekto povoziť,aby som si sadol dozadu . Ale v celku je interiér tichý a auto slušne odhlučnené,či už od motoru,podvozku,alebo kolies. Je to taká malá oáza ticha. Čakal som to popravde trocha horšie,po predchádzajúcich skúsenostiach s vazidlami . Ešte snáď za zmienku stojí,že prístrojovke sa nelúbia výrazné priečne pukliny na ceste. Vtedy dá o sebe poznať,že je z plastu. Zaujímavé však je,že panelová cesta jej nevadí.
Auto je inak celkovo tvrdé a určite k tomu majú čo povedať aj nízkoprofilové pneumatiky. Zase na druhej strane je potešiteľný fakt,že aj napriek svojej výške a malej šírke má skutočne veľmy dobré jazdné vlastnosti či už na ceste,alebo v teréne. Tu musím fakt povedať,že jazda s ním je nadmieru príjemná. Riadenie s ostrým prevodom a el.posilňovačom,naladenie podvozku vo verzii cross,aj široké pneu prispievajú k veľmy slušným jazdným vlastnostiam. To auto sa ovláda úplne ľahúčko a nenáročne. Jazda v meste,ale aj po úzkych kľukatých cestičkách v horskom teréne je relax . Nestratí sa však ani v dialničnom tempe. Tu by som však už privítal 6 kvalt. Skrátenie stáleho prevodu sa síce výborne podpísalo pod dynamické vlastnosti auta,ale pri 130-ke to točí okolo 3800ot.,čo už je dosť. Niežeby to otravovalo nejakým výrazným hlukom,ale určite by sa to výrazne prejavilo na nižšej spotrebe.
No a keď už sme pri motore a spotrebe,tak tá sa pohybuje celoročne v rozmedzí 6 až 7 litrov. Dynamika motora? Odjazdil som teda už dosť na to,aby som si všimol aj pri výrazne dynamickej jazde,ktoré autá okolo mňa na to majú alebo nie . Takže ten motor sa nestratí ani v dnešnej dobe "moderných TSI" motorov,ale nie je to žiadny "trhač asfaltu" . V každom prípade na bežnú premávku úplne postačujúci a človek ak chce,tak si viež užiť aj trocha adrenalínovej jazdy .
K motoru snáď jediná malá výtka:ten klepotavý zvuk krátko po studenom štarte,ktorý po čase utíchne. Všimli si to už viacerý,ale ak to nie je na závadu,tak kašľať na to .
Zatiaľ za jediné VÝRAZNÉ NEGATÍVUM považujem ako som tu už nie raz spomínal,hlučnosť prevodovky .... a to nielen za studena. Jazda na dvojke po meste,nie raz pripomína zvuk variátorov na kombajne . Sú dve možnisti: buď si na zvykneš,alebo si na to nezvykneš .
Prebral som tu jazdné vlastnosti,motor,interiér,tak teraz trocha o karosérii. Celkové spracovanie príjemné,medzery medzi jednotlivými dielmi presné. Výtku mám však zatváraniu piatych dverý. Z vnútornej strany síce pribudlo madlo na zatváranie,aby si človek nezasvinil ruky,ako je to bežné u iných výrobcov áut,ale ak človek dostatočne rýchlo nešvihne s rukou smerom dolu,tak to len pribuchne. Je to tak 50 na 50...a potom furt nadávky,že to musím dať na druhý pokus. Neviem či za to môžu tuhé tlmiče alebo nevyváženosť dverý,ale na tomto by mohli inžiniery v budúcnosti viac popracovať. Na 2112-ke mi stačilo piate dvere v určitom bode pustiť a pekne sa zavreli. No a ako sa mi pochválili aj iný majitelia nových kalín a gránt,tak aj zadné ľavé dvere treba pri zatváraní postrčiť trocha viac. Celkovo sa dvere na tom zatvárajú veľmi ľahučko a ticho,ale pri tých ľavých zadných ide zrejme o výrobnú chybu .
V motorom priestore toho miesta moc nazvyš nie je,niektoré veci sú prístupné dobre,niektoré už menej. Výmena žiaroviek už nie je taká prístupná ako u predošlých vazidlách,ale stále to ide bez demontáže rôznych kravín . Priestor v kabíne v pozdľžnom smere vzhľadom že ide o triedu malých áut dostatočný,trocha horšie je to zo šírkou. Vzhľadom na to,že nie som zrovna štíhly a moja polovička jak by dal (proste taká socialistická rodinka ),no proste si trocha zavadziame v oblasti ramien. 5 cm šírky navyše by sa zišlo.
Keď to bolo nové (čo aj prakticky stále je ),tak na to človek dával pozor,ale nakoľko to auto je každodenný pracant,tak sa jednoducho rôznym škrabancom vyhnúť nedá. A hlavne fenoménu odletujúcich kamienkov. Už si to odniesli určité neoplastované časti karosérie,ale už prakticky po druhej zime môžem skonštatovať,že nebadám známky korózie.
Na záver musím skonštatovať,že auto zatiaľ spľňa moje požiadavky v HD kvalite .(na Full HD to zatiaľ nie je ). Proste za tie peniaze čo som za to dal(10000€) je to veľmy slušný výrobok. Pár drobných navyše bol ešte tempomat a iné prkotinky,ale to je detail.
Nové auto je aj o tom,že sa človek poteší a chvíľu má aj radosť z jazdy. Popravde ja aj po roku a ôsmych mesiacoch a 50tkm si vždy rád sadnem za volant toho auta a tešim sa na príjemnú jazdu .
No a keďže po týchto prvých 50tkm by sa patrilo aj niečo zbilancovať ,tak sem skúsim niečo napísať.
Zatiaľ teda okrem toho zadného pravého ložiska náboja kolesa (8000km) som nič závažné neriešil.
Zatiaľ len drobnosti: pritiahnutie zadného stierača,pretože pri stieraní sa dakde stratil z dohľadu stieranej plochy ,premazanie určitého miesta na zadnej náprave kvôli vrzaniu,výmena dvoch vypálených žiaroviek a určité úpravy v interiéry.
Celkovo je interiér spracovaný na veľmy slušnej úrovni,ale je to ako všade samý plast. Takže som musel podlepiť gumovým tesnením jednu ozdobnú lištu na prístrojovke a dvierka odkladacej schránky kvôli rezonancii. Ozýva sa ešte niečo vzadu od zadných sedačiek,ale na presné identifikovanie ma bude musieť niekto povoziť,aby som si sadol dozadu . Ale v celku je interiér tichý a auto slušne odhlučnené,či už od motoru,podvozku,alebo kolies. Je to taká malá oáza ticha. Čakal som to popravde trocha horšie,po predchádzajúcich skúsenostiach s vazidlami . Ešte snáď za zmienku stojí,že prístrojovke sa nelúbia výrazné priečne pukliny na ceste. Vtedy dá o sebe poznať,že je z plastu. Zaujímavé však je,že panelová cesta jej nevadí.
Auto je inak celkovo tvrdé a určite k tomu majú čo povedať aj nízkoprofilové pneumatiky. Zase na druhej strane je potešiteľný fakt,že aj napriek svojej výške a malej šírke má skutočne veľmy dobré jazdné vlastnosti či už na ceste,alebo v teréne. Tu musím fakt povedať,že jazda s ním je nadmieru príjemná. Riadenie s ostrým prevodom a el.posilňovačom,naladenie podvozku vo verzii cross,aj široké pneu prispievajú k veľmy slušným jazdným vlastnostiam. To auto sa ovláda úplne ľahúčko a nenáročne. Jazda v meste,ale aj po úzkych kľukatých cestičkách v horskom teréne je relax . Nestratí sa však ani v dialničnom tempe. Tu by som však už privítal 6 kvalt. Skrátenie stáleho prevodu sa síce výborne podpísalo pod dynamické vlastnosti auta,ale pri 130-ke to točí okolo 3800ot.,čo už je dosť. Niežeby to otravovalo nejakým výrazným hlukom,ale určite by sa to výrazne prejavilo na nižšej spotrebe.
No a keď už sme pri motore a spotrebe,tak tá sa pohybuje celoročne v rozmedzí 6 až 7 litrov. Dynamika motora? Odjazdil som teda už dosť na to,aby som si všimol aj pri výrazne dynamickej jazde,ktoré autá okolo mňa na to majú alebo nie . Takže ten motor sa nestratí ani v dnešnej dobe "moderných TSI" motorov,ale nie je to žiadny "trhač asfaltu" . V každom prípade na bežnú premávku úplne postačujúci a človek ak chce,tak si viež užiť aj trocha adrenalínovej jazdy .
K motoru snáď jediná malá výtka:ten klepotavý zvuk krátko po studenom štarte,ktorý po čase utíchne. Všimli si to už viacerý,ale ak to nie je na závadu,tak kašľať na to .
Zatiaľ za jediné VÝRAZNÉ NEGATÍVUM považujem ako som tu už nie raz spomínal,hlučnosť prevodovky .... a to nielen za studena. Jazda na dvojke po meste,nie raz pripomína zvuk variátorov na kombajne . Sú dve možnisti: buď si na zvykneš,alebo si na to nezvykneš .
Prebral som tu jazdné vlastnosti,motor,interiér,tak teraz trocha o karosérii. Celkové spracovanie príjemné,medzery medzi jednotlivými dielmi presné. Výtku mám však zatváraniu piatych dverý. Z vnútornej strany síce pribudlo madlo na zatváranie,aby si človek nezasvinil ruky,ako je to bežné u iných výrobcov áut,ale ak človek dostatočne rýchlo nešvihne s rukou smerom dolu,tak to len pribuchne. Je to tak 50 na 50...a potom furt nadávky,že to musím dať na druhý pokus. Neviem či za to môžu tuhé tlmiče alebo nevyváženosť dverý,ale na tomto by mohli inžiniery v budúcnosti viac popracovať. Na 2112-ke mi stačilo piate dvere v určitom bode pustiť a pekne sa zavreli. No a ako sa mi pochválili aj iný majitelia nových kalín a gránt,tak aj zadné ľavé dvere treba pri zatváraní postrčiť trocha viac. Celkovo sa dvere na tom zatvárajú veľmi ľahučko a ticho,ale pri tých ľavých zadných ide zrejme o výrobnú chybu .
V motorom priestore toho miesta moc nazvyš nie je,niektoré veci sú prístupné dobre,niektoré už menej. Výmena žiaroviek už nie je taká prístupná ako u predošlých vazidlách,ale stále to ide bez demontáže rôznych kravín . Priestor v kabíne v pozdľžnom smere vzhľadom že ide o triedu malých áut dostatočný,trocha horšie je to zo šírkou. Vzhľadom na to,že nie som zrovna štíhly a moja polovička jak by dal (proste taká socialistická rodinka ),no proste si trocha zavadziame v oblasti ramien. 5 cm šírky navyše by sa zišlo.
Keď to bolo nové (čo aj prakticky stále je ),tak na to človek dával pozor,ale nakoľko to auto je každodenný pracant,tak sa jednoducho rôznym škrabancom vyhnúť nedá. A hlavne fenoménu odletujúcich kamienkov. Už si to odniesli určité neoplastované časti karosérie,ale už prakticky po druhej zime môžem skonštatovať,že nebadám známky korózie.
Na záver musím skonštatovať,že auto zatiaľ spľňa moje požiadavky v HD kvalite .(na Full HD to zatiaľ nie je ). Proste za tie peniaze čo som za to dal(10000€) je to veľmy slušný výrobok. Pár drobných navyše bol ešte tempomat a iné prkotinky,ale to je detail.
Nové auto je aj o tom,že sa človek poteší a chvíľu má aj radosť z jazdy. Popravde ja aj po roku a ôsmych mesiacoch a 50tkm si vždy rád sadnem za volant toho auta a tešim sa na príjemnú jazdu .
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
Re: LADA KALINA CROSS (2194)
Super dnes zapnem klimu šak už je teplo a hla ta sviňa kuri normalne som mal v aute teplejšie ako bolo vonku
Re: LADA KALINA CROSS (2194)
Klimu som aj ja uz odskusal a v pohode.
No mam iny problem. Odkedy sa menil cas na letny, zacali mi blbnut hodiny v MMC. Vyskusal som snad vsetko, vypnutie RDS v radiu "Singlemenu" a aj v originale "Home" aplikacii, v systeme novej presivky mam nastavene casove pasmo Bratislava a skusal som so zapnutym aj vypnutym autonastavenim hodin. Uz ma to nebavi stale to prestavovat lebo potom mi to hadze blbe casy do dennika jazd. Inac som si vsimol kedy to zblbne. Niekedy mi hodiny ukazovali spravne aj tri styry dni. No prisiel som na to, ze ked je MMC spustene v case kedy sa meni cas z xx:58 na xx:59 (niekedy aj z xx:59 na xx:00 - no menej casto) tak to vtedy zblbne a hodi o dve hodiny menej. Zaujimave je, ze ked to prepinam do navigacie, tam ukazuje spravny cas. Vyjdem z nej a stale je o dve menej. Dalsia zaujimavost je, ze ked nastavim spravny cas v systeme a spustim Singlemenu, tak ten to automaticky "posere". Musim spustit "Home" aplikaciu a tam to nastavit. Potom ked spustim Singlemenu, tak ten cas drzi az do spominanej doby 1 az 2 minuty pred celou.
Fakt by som ocenil nejaku radu a pomoc s nastavenim, lebo uz stracam nervy a ten pocit ked sadam do auta so stresom ci budem musiet zasa pred jazdou 3minuty nastavovat spravny cas.
Vlakno na tuto temu nepomo - viewtopic.php?f=165&t=23356
No mam iny problem. Odkedy sa menil cas na letny, zacali mi blbnut hodiny v MMC. Vyskusal som snad vsetko, vypnutie RDS v radiu "Singlemenu" a aj v originale "Home" aplikacii, v systeme novej presivky mam nastavene casove pasmo Bratislava a skusal som so zapnutym aj vypnutym autonastavenim hodin. Uz ma to nebavi stale to prestavovat lebo potom mi to hadze blbe casy do dennika jazd. Inac som si vsimol kedy to zblbne. Niekedy mi hodiny ukazovali spravne aj tri styry dni. No prisiel som na to, ze ked je MMC spustene v case kedy sa meni cas z xx:58 na xx:59 (niekedy aj z xx:59 na xx:00 - no menej casto) tak to vtedy zblbne a hodi o dve hodiny menej. Zaujimave je, ze ked to prepinam do navigacie, tam ukazuje spravny cas. Vyjdem z nej a stale je o dve menej. Dalsia zaujimavost je, ze ked nastavim spravny cas v systeme a spustim Singlemenu, tak ten to automaticky "posere". Musim spustit "Home" aplikaciu a tam to nastavit. Potom ked spustim Singlemenu, tak ten cas drzi az do spominanej doby 1 az 2 minuty pred celou.
Fakt by som ocenil nejaku radu a pomoc s nastavenim, lebo uz stracam nervy a ten pocit ked sadam do auta so stresom ci budem musiet zasa pred jazdou 3minuty nastavovat spravny cas.
Vlakno na tuto temu nepomo - viewtopic.php?f=165&t=23356
Re: LADA KALINA CROSS (2194)
Windows CE do koše, nahradit Linuxem nebo aspoň tím Linuxem s robotem (=Android) Ale nepředbíhejme událostem ...
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: LADA KALINA CROSS (2194)
Nerekl bych, ze problem bude ve windows ce. Problem bude v softwaru nad nim.Georgius píše:Windows CE do koše, nahradit Linuxem nebo aspoň tím Linuxem s robotem (=Android) Ale nepředbíhejme událostem ...
VAZ 2104 1.3 1989
Re: LADA KALINA CROSS (2194)
"MiroK" - tak problémos s hodinami to ma tiež vytáčal. Reštartuj celý systém a nechaj nabehnúť originál "LADA MENU" od výroby, tam v nastavení hodin zmeň čas. Potom späť do systému WIN CE a spusť "SingelMenu" a bude to v pohode, teda aspoň u mňa to tak robím.
ŠKODA 100/110LS (1971) od 1989 – 2002, RENAULT 21 GTD (1991)od 2002 – 2018, KEEWAY SilverBlade 125EFI od 2014, LADA 2194 CROSS LUX (2017) od 2017, LADA 2112 1,5 GLI (2002) od 2020, , LADA 2194 CROSS LUX (2016) od 2023
LADA KALINA CROSS (2194)
Pneumatiky zimné za letné origoš s TPMS sú vymenené, čo napáchala zima so soľou a „jemným“ štrkom na spodku karosérie a nápravách skontrolované a malé oťukance opravené. Zatiaľ jednoznačné spokojnosť , len si musím zvyknúť na hrdzavejúce výfukové potrubie na ktorom sa ani kvalitná farba na výfukové potrubie neudrží a kľudne si koroduje. Asi po 100-200 m riadiaca jednotka „našla“ svoje stratené snímače tlaku a konečne oranžová pneuška na budíkoch zhasla.
ŠKODA 100/110LS (1971) od 1989 – 2002, RENAULT 21 GTD (1991)od 2002 – 2018, KEEWAY SilverBlade 125EFI od 2014, LADA 2194 CROSS LUX (2017) od 2017, LADA 2112 1,5 GLI (2002) od 2020, , LADA 2194 CROSS LUX (2016) od 2023
Re: LADA KALINA CROSS (2194)
KRAES, tak nepomohlo ani to . Bude to ocividne chyba v Singlemenu.
Re: LADA KALINA CROSS (2194)
Nadstav si tam časové pásmo o hodinu viac a bude ti to ukazovať presne .MiroK píše:KRAES, tak nepomohlo ani to . Bude to ocividne chyba v Singlemenu.
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
Re: LADA KALINA CROSS (2194)
Dneska bol čas sa v tom trocha vrtať ,tak som oddekloval rozvody.
Skúšal som ich počúvať stetoskopom,išli zatiaľ ticho bez zadrhávania...mám najazdené 52tkm.
Našiel som tam remeň zn.Gates,čo nie je zlé .
Ale keď som pozrel na vodiacu kladku,tak ma popravde oblial studený pot ...poľská .
Šponovacia kladka je výroby neznámej,zrejme bude uvedený z opačnej strany,ale predpokladám,že bude tiež poľská .Skúšal som ich počúvať stetoskopom,išli zatiaľ ticho bez zadrhávania...mám najazdené 52tkm.
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: LADA KALINA CROSS (2194)
Tvůj nynější nájezd udělám tak za 6 let. Kdybych měl štěstí jak ty tak bych byl spokojen .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: LADA KALINA CROSS (2194)
Ale neboj,budeš spokojný . Na YT je jedno video taxikárskej Granty,ktorá má najazdené 600tkm. Je síce v dezolátnom stave,ale stále jazdí .Koko Loko píše:Tvůj nynější nájezd udělám tak za 6 let. Kdybych měl štěstí jak ty tak bych byl spokojen .
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LADA KALINA CROSS (2194)
Aha ... takže stará dobrá žigulácká výdrž . L.stano112 píše:... Na YT je jedno video taxikárskej Granty,ktorá má najazdené 600tkm. Je síce v dezolátnom stave,ale stále jazdí .
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´