Časti motora

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Ondrej19
Příspěvky: 10
Registrován: pon úno 12, 2018 18:06

Časti motora

Příspěvek od Ondrej19 »

Ahojte zaujímala by ma časť motora vyznačená na obrázku. Prečo má Niva také veľké nasávanie alebo čo to vlastne je a akú funkciu to plní (vyznačené v obdĺžniku).

Druhá moja otázka je načo je "skrutka" na začiatku vstrekovacej rampy (vyznačená šípkou). Ďakujem Vám za informácie.
Přílohy
21214-1144010-00.jpg
Lada_Niva_(engine).jpg
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Časti motora

Příspěvek od Cory »

Skrutka na palivovej rampe je ventil na meranie tlaku paliva, pripadne sa da tadial odvzdsnit system.

Ten velky slimak je sanie, ak mam byt presnejsi, tak sanie so zasobnikom. Je to bezna vec, na roznych autach to ma roznu formu. V strede, v podstate za klapkou je zasobnik vzduchu, ktory zvysuke efektivnost v prechodovych rezimoch, a z toho zasobnika idu kanaly do hlavy. Vdaka tomu zatoceniu do slimaka su kanaly dostatocne dlhe na to, aby mal motor v nizkych otackach vyssi krutiaci moment. Len dodam, ze aby mali kanaly rovnaku dlzku, tak za klapkou je osadeny este plastovy natrubok, ktory siaha do polovice zasobnika.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“