NIVA - palivové čerpadlo

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
mirozv
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvek od mirozv »

Marí sa mi, že na APS 4 mohol za určitých podmienok "odplávať" kód, tuším, že keď bol immo v režime znovu aktivovania sa a začalo sa vtedy štartovať. Možno sa mu ten immo teraz znovu nejakým záhadným spôsobom aktivoval, ale na to, či pri zapnutí zapaľovania palivové čerpadlo načerpá palivo asi immo nemá vplyv.
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Hanuš
Příspěvky: 80
Registrován: sob říj 22, 2011 19:05
Bydliště: Krkonoše

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvek od Hanuš »

ještě doplním, svítí kontrolka motoru....
Uživatelský avatar
mirozv
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvek od mirozv »

Kedy svieti? Kontrolka motora svieti pri zapnutom zapaľovaní do naštartovania potom má zhasnúť. To je normálne.Vyriešil si už to čerpadlo a immo? Už sa ti to podarilo naštartovať? Ak svieti pri naštartovanom motore, chybová kódy si neskúšal vyčítať?
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Hanuš
Příspěvky: 80
Registrován: sob říj 22, 2011 19:05
Bydliště: Krkonoše

čerpedlo a imo

Příspěvek od Hanuš »

Ahoj. Tak po dlouhé době opraveno. Ano jednalo se o imo...Prostě, i když to bylo nakódováno aby nebylo potřeba při startu přikládat přívěšek, se to rozhodlo že to skočí zase do nějakého režimu, kdy přívěšek potřeba je. Tě to mám ůplně odstřaněné včetně kabelů k imo...a krabičky...Další věc, která tento ,,restart,, možná způsobila je, že RJ byla zatopená vodou, někde tam teklo...Takže vyčištění RC, programování... cena 1900,- takže se ptám, již jste řešily jak zabalit RJ aby tam neteklo?
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvek od Majo »

Do RJ u Nivy moze tiect jedine ak cez celne sklo. Rozhodne to u Nivy nie je bezna vec. Takze by som skontroloval odkial tam zateka a zabranil samotnemu zatekaniu.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvek od Mara »

Neco by se dalo vycist v Zajm. upravach - Zvednuti RJ kvuli brodeni. Nevim jak moc je to s volnym mistem u Mpi. A jinak by mohlo stacit RJ dat do silneho plastu (v dobrem pouzitelnem plastovem obalu se prodavaji treba elektro prodluzky, roztrojky a podobne). Nejak to zatmelit a dovnitř treba dat jeste nejaky vysouseci granulat z krabky od bot nebo neceho..
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Martin24031
Příspěvky: 12
Registrován: pon úno 12, 2018 19:07
Bydliště: Cadca

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvek od Martin24031 »

Caute chalani aky ma mat tlak cerpadlo v nadrzi u SPI a MPI??
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA - palivové čerpadlo

Příspěvek od Majo »

Len tak z hlavy hodim cifry:
1.7bar a 3.5bar.... ale skusim pozriet presne
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“