NIVA - palivové čerpadlo
Moderátor: Moderátoři
Re: NIVA - palivové čerpadlo
ano když do svorky na obr pozice B pošlu 12V tak čerpadlo maká. Ale zdá se mi, že asi řídící jednotka, jak to dále zjistit?
Re: NIVA - palivové čerpadlo
Pre zaciatok zmeraj na relatku(A) ci ma 30 plus od prislusnej poistky a ci sa na ovladacej strane rele(85/86) objavuje +/-.
Edit: znovu som si to precital a doplnim: ak ma 85 plus, 86 musi mat minus. Ak nema, tak skutocne moze byt problem bud v RJ alebo este skor v imobilozeri
Edit: znovu som si to precital a doplnim: ak ma 85 plus, 86 musi mat minus. Ak nema, tak skutocne moze byt problem bud v RJ alebo este skor v imobilozeri
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: NIVA - palivové čerpadlo
Na kontakt 85 musi byt po zapnuti zapalovania privedenych +12V. Na kontakt 86 prichadza z RJ kostra prave vtedy, ked ma cerpadlo makat (pred startom a potom pocas startovania). Na kontakt 30 musi byt tiez privedenych +12V vzdy, ide to cez poistku. Po zopnuti relatka +12V pokracuje dalej do šedeho kablu k cerpadlu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: NIVA - palivové čerpadlo
Na pozici 30 jde od první nožové pojistky (15A) stale + , Na pozici 85 naměřím při zapnutém kličku a zasunuté druhé nožové pojistce také +, Na pozici 86 měřím +4V....
Re: NIVA - palivové čerpadlo
A meras to pri zapnutom zapalovani? Zmeraj to v pocas zapinania zapalovania, alebo pocas startovania. Resp odpoj rele a zmeraj, ci pri zapnuti zapalovania allebo pri startovani sa objavi na kontakte 86 kostra.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: NIVA - palivové čerpadlo
na pozici 86 jde v počase startování stalé cca 4V...žádná kostra nic...
Re: NIVA - palivové čerpadlo
Tak potom chyba v RJ..alebo v imobilizeri.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: NIVA - palivové čerpadlo
Hmm. Asi jo, jen se chci zeptat, samozřejmě že nejsem první majitel a ke klíčům jsem nic nedostal, ale imo tam je. Vím že se to to už řešilo. Ale...při vypnutém klíčku imo bliká přerušovaně pomalu a při zapnutém přerušovaně rychle. Jak to má být správně?
Re: NIVA - palivové čerpadlo
Spravne to ma byt tak ze ked blika rychlo, co ma byt bud po otvoreni dveri alebo zapnuti zapalovania, ocakava prilozenie imobilizacneho kluca pre odblokovanie. Oficialne by totiz v popisovanom rezime nemalo auto ani startovat a palivove cerpadlo by nemalo tlacit. Treba ist po kabloch a hladat upravy, ktore nevyzeraju fabricky. Niekto to totiz obisiel nie uplne beznym sposobom(bezny je prepajkovanie cipu v rj za cisty, s tym sa potom kontrolka sprava inak).
Ak nenajdes ziadne bastloviny, skus zohnat pouzitu rovnaku RJ aj a imobilizerom a 3mi klucami k nemu...
Ak nenajdes ziadne bastloviny, skus zohnat pouzitu rovnaku RJ aj a imobilizerom a 3mi klucami k nemu...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: NIVA - palivové čerpadlo
Alebo prepajkovat cip a novu sadu klucov
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: NIVA - palivové čerpadlo
Ak je to ina zavada v RJ, tak vymena imo chipu nepomoze. Ale za pokus pre toho kto to vie by to stalo.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: NIVA - palivové čerpadlo
teď uplně nevím jestli v tomto tématu můžem řešit stále tento problém, tak se dystak adminovi omlouvam a dystak ať to přesune. No tak jsem skusil jestli to hází jiskru a nula. takže asi opravdu RJ a Imo. Prošel jsem kabeláž hlavně od imo k RJ a žádný zásah kromě lpg jsem nennašel, a nebo možná nevím po čem koukat. Takže, nevím kdo mě přijede domů do garáže a napíchne mi to na diagnistiku. Asi koupím kabel a skusím to sám, dá se to nějak??? Samozřejmě pokud to nebude chybou v RJ tak to někam pošlu, kam ......to se uvidí:)
Re: NIVA - palivové čerpadlo
Obavam sa, ze imobilzer ti nikto nezdiagnostikuje.
Vyzera to ze nejakym sposobom bol imo vyradeny a znovu sa aktivoval.
Keby si mi poslal rj s imobilizerom, vedel by som to odskusat a pravdepodobne aj opravit, takisto aj Cory, ale v oboch pripadoch to znamena posielanie na SK a spat. V CR neviem o nikom, kto to vie, ale skus sa popytat v okoli...
Vyzera to ze nejakym sposobom bol imo vyradeny a znovu sa aktivoval.
Keby si mi poslal rj s imobilizerom, vedel by som to odskusat a pravdepodobne aj opravit, takisto aj Cory, ale v oboch pripadoch to znamena posielanie na SK a spat. V CR neviem o nikom, kto to vie, ale skus sa popytat v okoli...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA - palivové čerpadlo
Ešte taká provokatívna otázka. Tie prívesky od imobilizéra máš? Impbilizér bol funkčný, alebo bol vyradený?Ako sa to správa, keď priložíš ten prívesok k snímaču? Prestane blikať?Už sa mi totiž stalo, že som stratil čip z prívesku a nevšimol som si. Proste ten prívesok sa otvoril a čip niekde vypadol.
Re: NIVA - palivové čerpadlo
niekde tu pisal ze to kupil bez priveskov. Ako to mohlo fungovat nie je zname
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4