V téhle ne.vodis píše:A to je už v 810 zkušebně i vakuový hajzlík!
POslední dobou to vypadá že se do 810 docela investuje.
Moderátor: Moderátoři
V téhle ne.vodis píše:A to je už v 810 zkušebně i vakuový hajzlík!
Ano, dovolil bych si tématické videjko https://www.youtube.com/watch?v=GH__3qYfKq8 .Laďuša píše:Je to už téměř 7 let, co na pravidelných vlakach dojezdily velký motory řady 831 ...
Tlumacov nas jednou spolkne vsechny...Koko Loko píše:Ano, dovolil bych si tématické videjko https://www.youtube.com/watch?v=GH__3qYfKq8 .Laďuša píše:Je to už téměř 7 let, co na pravidelných vlakach dojezdily velký motory řady 831 ...
Ciwe, kdo a podle čeho to překládal? To je peklo mezi pekly Už podle tutoho odstavce si dělam názor na celej článek. Nevim, jestli v Rusku furt funguje zapas pro případy války či jiných živelních pohrom, tuto ale dočista vypadá jako odstavený stroje s určitou vyhlídkou na budoucí uchování. Stroje VL23 či TE3, nebo co to tam bylo vidět, na to ukazujou, ale tak ňák, při skromný znalosti železničních reálií, skoro pochybuju, že by to někdo bránil s AK-47 v ruce.Na kolejích zarůstajících trávou najdeme také českou stopu - mezi zrezlými železničními zbytky všeho druhu stojí elektrická lokomotiva pro osobní linky DC používaná v Rusku a na Ukrajině nazvaná ChS2 alias Cheburashka, původem z Československé socialistické republiky. Vyráběla se s pantografem mezi léty 1958 a 1976 v závodě Škoda Plzeň ve třech verzích. Česká šestiosá elektrická lokomotiva má hodnotu rozchodu 1,5 metru a na sovětských kolejích dosahovala rychlosti až 160 km/h.