Čiže ste v podstate takí svetlejší migrantiCory píše:Rusnaci su vsade...a doma su tam, kde maju cestovnu tasku polozenu na jednom mieste aspon 2 tyzdne v kuse
LADA 2191 - Polárna Líška
Moderátor: Moderátoři
Re: LADA 2191 - Polárna Líška
Pochopiteľne, že mal volať policajtov - Ty nevieš, že to bola jeho cesta???
Re: LADA 2191 - Polárna Líška
Neviem, ja som už Košičan
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: LADA 2191 - Polárna Líška
Aj keď neviem prečo si nebudujú svoje svetlejšie zajtrajšky cesty a firmy u seba doma a to som študoval v Medzilaborciach stále to tam vyzerá zaspato ale to už je viac politická a kultúrna otázka, veľa sa ich sťahuje do mesta a nechávajú opustené a nepredajné nehnuteĺnosti za sci-fi ceny, no zas na druhej strane je tam ešte ako tak pekná príroda a aj tá končí škaredými výrubmi a kšeftami s drevom, sú tam všelijaké až fantastické stroje vozidlá samochody a zbrane ktoré by pokojne mohli potlačiť a držať v šachu aj slovenskú armádu aspoň na pár dní pokým im nedôjde pitivo, streliva je dosť nie som ale ten prípad a do ba sa vlasne len vraciam po 17 rokoch, prehovorili ma a ukecali no aspoň budem mať bližšie na zraz
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Re: LADA 2191 - Polárna Líška
Heheh a ja som panna orleánska Že Ťa tu človek zastihne je pravdepodobné asi ako zrážka Zeme s meteoritom. Vraj Košičan...Cory píše:Neviem, ja som už Košičan
Lifback: tak hlavne nech sa Ti v tom veľkomeste darí čo najlepšie. Ono je to aj tak fuk, odkiaľ človek je, hlavne že má srdce na správnom mieste - že sa okolím nedá skaziť, ako to často býva... Držím prsty
Re: LADA 2191 - Polárna Líška
Všetkým vodičom a vodičkám kolegovcom na fóre, Želám príjemné prežitie Vianočných Sviatkov v roku 2017
Vianočný špeciál sa chystá na zajtra
Vianočný špeciál sa chystá na zajtra
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Re: LADA 2191 - Polárna Líška
Tak ešte raz všetkých pozdravujem a prajem pekné pohodové vianočné sviatky. Ako som už spomínal zmenil som pracovisko a konečne som už viac popreháňal aj svoju Ladu, momentálne má čerstvých 7000km.
Prvé mráziky v Bratislave zažila v polovici Decembra, "udrelo" -10 nebol najmenší problém naštartovať aj keď vozidlo stálo cca 2 týždne pre nedostatok miesta na parkovisku, ak by som sa presunul nechytím flek, ale počas víkendu sú parkoviská viac menej voľnejšie. Aké bolo moje prekvapenie keď som pri prezentácii zvedavých kolegov zazrel na druhej strane parkoviska rovnakú Ladu Grantu vo farbe koriander? Okamžite som si všimol hmlovky a iné disky kolies, pravdepodobne zimná sada, nákuk do auta cez sklo potvrdil, že sa jedná taktiež o výbavu ICE, takže viac menej podobnú verziu. Dokonca sa naskytla možnosť v jeden víkend zaparkovať pri sebe a vznikla táta milá foto minizrazu. Inú Ladu okolo som už nevidel aj keď je možné, že sa ešte niečo ukáže.
Na cestu domov na východ som sa nijako zvláštne nepripravoval, isté bolo len jedno, chcem sa dostať po našich cestách ešte skôr ako začne kuca-paca, kedy sa polovica slovenska presúva na východ. V práci to vyšlo na výbornú a tak som už v stredu ešte v dobrom počasí tesne nad nulou vyštartoval. Cesta ubiehala príjemne, dokonca som siahol kočke poriadne na otáčky a sem tam pohladkal hranice 5-6000ot/ ak bolo treba držať priaznivé dialničné tempo ktoré dobre zvládala. Kamiónov síce bolo dosť priemerne som to držal okolo 130/140 ale občas sa zadarilo aj viac, prekvapilo ma že mašinka aj naďalej celkom svižne zrýchľovala, ale s hlukom v kabíne už na hraniciach. S úsmevom som ozaj poľahky predbiehal aj novšie vozidielka ktorým dochádzal na dlhých stúpaniach dych. Ich downmotorčeky jednoducho nevládali aj keď sa snažili, nedobehli ma. Dokonca som dlhší čas držal tempo za Fiat Stilom 1.9JTD z Vranova, ktoré som obehol a stratil sa mu. Dobehlo ma až v Prešove na križovatke keď už som sa pred mestom výrazne flákal a spomaľoval. O pretekároch s dodávkami na dialnici nebudem písať, isto ste postrehli nový trend obyčajne nejakej špedičnej alebo prepravnej služby. Motoricky ako som spomínal na dialnicu Lada Granta stačí, ale pri častejšom cestovaní by som uprednosnil a riešil odhlučnenie, mierne zníženie zadnej časti podvozku do horizontu, zadok ma Granta celkom vysoko. Ak by som došiel do extrému na tvrdšie sedadlá si asi treba navyknúť alebo vymeniť za lepšie pohodlnejšie. Operku poriešim pravdepodobne začiatkom roka. Spotreba svižnejším tempom po dialnici bola cca 7l/100km ale to som naozaj nešetril na otáčkach a vytáčal ju aspoň krátkodobo dosť vysoko nech nelenivie. Po mojom príchode o hodinku začalo sneženie a doteraz neprestalo.. takže som to vymákol a mal som ozaj pekné počasie na cestovanie. Ešte sa vrátim k batožinovému priestoru kde by sa zišla sieť aby veci nelietali po veľkom kufri ak veľa toho nevozíte, lieta to tam.
Na záver dodám, že aj keď už je naozaj Lada Granta za zenitom a je to vlastne posledná generácia vozidiel zo začiatku storočia kedy chceli dohnať konštruktéri západ niečo sa im podarilo niečo nie, sú na nej cítiť prvky starej školy a možno je to tak dobre, auto je čitateľné, správa sa prirodzene a za cenovku sa vo svojej kategórii nemusí za nič hanbiť. S výbavom a drobnými úpravami ozaj nie je o čom a to nevychvaľujem, nečakám žiadne zázraky a po ďaších tisíckach kilometrov spravím ďalšiu menšiu recenziu. Čo dodať, Granta je vlastne taká nová Lada Samara a to takmer doslova, veľa vecí je prevzatých alebo urobených rovnako alebo veľmi podobne len s novšími krivkami, myslím, že by skôr patrila do začiatku predaja dacie tam niekde by mala svoje miesto, dnes už ale postačuje len motor ostatné veci ako interiér a doplnky s úpravou presvedčivo vylepšila Lada Vesta ktorá myslím, ešte výraznejšie zasiahne do trhu s vozidlami v roku 2018 po príchode verzie SW/Kombi. Potom bude mať Lada takmer rovnakú šancu ako Dacia, preskočme a vynechajme teraz diskusiu o servisnej sieti a predajcoch. Rovnako uvidíme po facelifte a nových doplnkoch čo ešte Lada Granta a Kalina dnes už v tieni Vesty dokážu.
Prvé mráziky v Bratislave zažila v polovici Decembra, "udrelo" -10 nebol najmenší problém naštartovať aj keď vozidlo stálo cca 2 týždne pre nedostatok miesta na parkovisku, ak by som sa presunul nechytím flek, ale počas víkendu sú parkoviská viac menej voľnejšie. Aké bolo moje prekvapenie keď som pri prezentácii zvedavých kolegov zazrel na druhej strane parkoviska rovnakú Ladu Grantu vo farbe koriander? Okamžite som si všimol hmlovky a iné disky kolies, pravdepodobne zimná sada, nákuk do auta cez sklo potvrdil, že sa jedná taktiež o výbavu ICE, takže viac menej podobnú verziu. Dokonca sa naskytla možnosť v jeden víkend zaparkovať pri sebe a vznikla táta milá foto minizrazu. Inú Ladu okolo som už nevidel aj keď je možné, že sa ešte niečo ukáže.
Na cestu domov na východ som sa nijako zvláštne nepripravoval, isté bolo len jedno, chcem sa dostať po našich cestách ešte skôr ako začne kuca-paca, kedy sa polovica slovenska presúva na východ. V práci to vyšlo na výbornú a tak som už v stredu ešte v dobrom počasí tesne nad nulou vyštartoval. Cesta ubiehala príjemne, dokonca som siahol kočke poriadne na otáčky a sem tam pohladkal hranice 5-6000ot/ ak bolo treba držať priaznivé dialničné tempo ktoré dobre zvládala. Kamiónov síce bolo dosť priemerne som to držal okolo 130/140 ale občas sa zadarilo aj viac, prekvapilo ma že mašinka aj naďalej celkom svižne zrýchľovala, ale s hlukom v kabíne už na hraniciach. S úsmevom som ozaj poľahky predbiehal aj novšie vozidielka ktorým dochádzal na dlhých stúpaniach dych. Ich downmotorčeky jednoducho nevládali aj keď sa snažili, nedobehli ma. Dokonca som dlhší čas držal tempo za Fiat Stilom 1.9JTD z Vranova, ktoré som obehol a stratil sa mu. Dobehlo ma až v Prešove na križovatke keď už som sa pred mestom výrazne flákal a spomaľoval. O pretekároch s dodávkami na dialnici nebudem písať, isto ste postrehli nový trend obyčajne nejakej špedičnej alebo prepravnej služby. Motoricky ako som spomínal na dialnicu Lada Granta stačí, ale pri častejšom cestovaní by som uprednosnil a riešil odhlučnenie, mierne zníženie zadnej časti podvozku do horizontu, zadok ma Granta celkom vysoko. Ak by som došiel do extrému na tvrdšie sedadlá si asi treba navyknúť alebo vymeniť za lepšie pohodlnejšie. Operku poriešim pravdepodobne začiatkom roka. Spotreba svižnejším tempom po dialnici bola cca 7l/100km ale to som naozaj nešetril na otáčkach a vytáčal ju aspoň krátkodobo dosť vysoko nech nelenivie. Po mojom príchode o hodinku začalo sneženie a doteraz neprestalo.. takže som to vymákol a mal som ozaj pekné počasie na cestovanie. Ešte sa vrátim k batožinovému priestoru kde by sa zišla sieť aby veci nelietali po veľkom kufri ak veľa toho nevozíte, lieta to tam.
Na záver dodám, že aj keď už je naozaj Lada Granta za zenitom a je to vlastne posledná generácia vozidiel zo začiatku storočia kedy chceli dohnať konštruktéri západ niečo sa im podarilo niečo nie, sú na nej cítiť prvky starej školy a možno je to tak dobre, auto je čitateľné, správa sa prirodzene a za cenovku sa vo svojej kategórii nemusí za nič hanbiť. S výbavom a drobnými úpravami ozaj nie je o čom a to nevychvaľujem, nečakám žiadne zázraky a po ďaších tisíckach kilometrov spravím ďalšiu menšiu recenziu. Čo dodať, Granta je vlastne taká nová Lada Samara a to takmer doslova, veľa vecí je prevzatých alebo urobených rovnako alebo veľmi podobne len s novšími krivkami, myslím, že by skôr patrila do začiatku predaja dacie tam niekde by mala svoje miesto, dnes už ale postačuje len motor ostatné veci ako interiér a doplnky s úpravou presvedčivo vylepšila Lada Vesta ktorá myslím, ešte výraznejšie zasiahne do trhu s vozidlami v roku 2018 po príchode verzie SW/Kombi. Potom bude mať Lada takmer rovnakú šancu ako Dacia, preskočme a vynechajme teraz diskusiu o servisnej sieti a predajcoch. Rovnako uvidíme po facelifte a nových doplnkoch čo ešte Lada Granta a Kalina dnes už v tieni Vesty dokážu.
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Re: LADA 2191 - Polárna Líška
Cestovanie na východ po slovenských rýchlo-dialniciach a odpočívadlách
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Re: LADA 2191 - Polárna Líška
Ešte pred novým rokom mi môj predajca urobil radosť a poslal pohľadnicu, za ktorú mu veľmi pekne ďakujem, v dnešnej dobe mailov sms a elektronickej pošty to vie potešiť.
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Re: LADA 2191 - Polárna Líška
Také mi ze začátku z mé prodejny v Mostě posílali papírové LADA-pohlednice
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: LADA 2191 - Polárna Líška
Keď sa to už začína veľmi mlžiť tak je najvyšší čas vymeniť peľový filter ktorý dostáva hlavne v zimných mesiacoch zabrať. Len v tomto počasí sa mi akosi nechce
O niečo kvalitnejší uhlíkový cca 12€
O niečo kvalitnejší uhlíkový cca 12€
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Re: LADA 2191 - Polárna Líška
A kde si ho zakúpil? Pasuje to z nejakého iného auta? Ja len že nepredpokladám, že na Grantu či Kalinu držia distribútori ND tieto filtre bežne. Alebo sa mýlim?
Re: LADA 2191 - Polárna Líška
Když jsem začal schánět pylový filtr na Prioru, tak podle značky jsem se nikde nechytal. Tak jsem začal podle rozměrů a sehnal u Starline.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: LADA 2191 - Polárna Líška
Tento dodal predajca hneď na druhý deň a je priamo dovezený z Poľska kde vyrobia/dovezú a poprípade prebalia všetko Samozrejme si to zaúčtujú ale robia to rýchlo a zato sa platí
Pravda je aj tá, že novšia Lada bola zhotovená s pomocou renaultu a nissanu a pasujú tam aj ich pár dielov alebo ich dokonca aj používajú. Príklad od nissanu:
Pravda je aj tá, že novšia Lada bola zhotovená s pomocou renaultu a nissanu a pasujú tam aj ich pár dielov alebo ich dokonca aj používajú. Príklad od nissanu:
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Re: LADA 2191 - Polárna Líška
Nemam pocit, ze by po 7tis km sposoboval pelovy filter mlzenie okien.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: LADA 2191 - Polárna Líška
Taky se mi to zda divne. Mlzeni oken v tomto pocasi zpusobuje nejcasteji nanosena voda do auta na obleceni a na botech. Pripadne v kombinaci se zaplou vnitrni cirkulaci vzduchu je to hotovo.Cory píše:Nemam pocit, ze by po 7tis km sposoboval pelovy filter mlzenie okien.
Neni misto meneni filtru lepsi proste vyvetrat?
VAZ 2104 1.3 1989