Ano, většina mých rozhodnutí je z kategorie neobvyklých
Ne že bych nad takovým vozem nikdy neuvažoval. Rozumně jsem uvažoval o verzi Urban z AMC, to byl původní plán, ale pak se to ve vteřině zvrtlo.
Zlomilo mě to, že mám ten Most u nosu a nějak jsem tam, za ty roky, zapustil kořeny.
Stále si treba nájsť dôvod aby bol ten život krajší veľa spokojných kilometrov
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired) Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná) Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Pokud to dáš pod auto, zachováš sice kufr, ale musíš upravit výfuk potrubí a hlavně si myslím, že to omezuje při jízdě v terénu. Osobně mám lepší pocit, když je vše schované a v suchu. Je škoda že do Nivy nelze dát toroid místo rezervy tak jako u většiny ostatních aut. Bojler v kufru Nivy je ovšem hodně limitující, ale pokud si to Michal koupil pro sebe(pro vlastni dobrý pocit a vyblbnutí se) a v kufru nehodlá nic většího převážet, tak tomu i rozumím.
At to jezdi ku radosti. Mi to na silnici taky prijde jako v klidu auto, co ma kolem sebe vic prostoru k pouziti Nadrz Lpg mam taky v kufru a jinde bych ji nechtel, ale mam asi 35l. takze kolem 300 km zase cepovat a netahaji se moc kila navic. Taky jsem drzak nadrze trochu upravil na co nejnizsi a nezavazejici. V aute se tak v klidu da i natahnout na cestach.
Tak Nivka má za sebou první garanční prohlídku. Jediným problémem byla, poslední dobou, lehká rezonace řadících pák přídavné převodovky. Vyřešeno dotažením povolené příčky pod hlavní převodovkou.
Dále proběhlo dopnutí klíňáku a seřízení světel.
Ta světla mě překvapila, svítila prý moc nízko a já jsem si celou dobu liboval jak to, oproti jedenáctce, božsky svítí. Pravda, oproti jedenáctce svítí skvěle i petrolejka
Když to tak shrnu, s vozem jsem spokojený a jezdit s ním mě baví
2 Michal Pokorný:
taky dodatecna gratulace, urco lepsi volba, nez urban, ja kdybych kupoval novou, tak jednoznacne: http://www.lada.ru/cars/4x4/bronto/gallery.html
Jinak projit by to chtelo asi vsechny srouby, me ted visel drzak motoru na jednom vysroubovanem a ohnutem sroubu ze ctyr . No nejdulezitejsi bych videl podotahovani zadni napravy, hlavne horni kosti v miste ulozeni v karoserii pozdotahovat, tam to dokaze udelat peknou paseku a vymele to ty nosniky ve kterych to je uchycene...
Tak ano, oni v rámci té první prohlídky všecho podotahovali. Patrně i něco se sbíhavostí dělali, protože ono to mělo už od nova, při jízdě v přímém směru, volant nepatrně natočený ke straně a až včera jsem si uvědomil, že to sice stále je nepatrně natočené, ale na druhou stranu
Nedalo se přehlédnout ani promazání, přesněji řečeno přemazání , zámků.
Vypadá to, že se tomu pověnovali dost, tak snad to vydrží.
Okolí už si na můj nový vůz docela zvyká. V práci ještě čas od času zaslechnu hlášku "Á, Návštěvníci přijeli", ale jinak v klidu. Nedávno jsem vezl domů kolegu a ten prohlásil, že mu to připadá jako taková malá Praga V3S
2 Michal Pokorný:
ale prosimte kdyz jsem mel nivu hodne hlucnou, tak mi kamarad rikal, ze na V3S to nema , ze je celkem jeste slyset mluveny slovo... ted uz je slyset i ne moc zesilene radio
2 Crocodile:
i nove buchanky jsou tak hlucne? ja jel jen jednou ve vojenske sanitce a to asi pred 30 lety... tenkrat mi ani nejak hlucna neprisla, ale mel jsem kulicha a bylo mi okolo 6 let
Nejde ani tak o hlučnost, tam je nejvíc ta aerodynamická, ale celkově pocit z jízdy, řazení, ovládání, pedály - má to vše mnohem blíž k V3S, než vlastně civilní Niva...
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Ale náhodou s Pragou V3S se jezdí velice dobře a "čitelně" , to jsou horší vozy, třeba taková značka SOR , jednoznačně vede žebříček toho nejhoršího co jsem kdy řídil.
Todle po prvni zime?, to se divim, ze mi devatinacti leta jeste drzi pohromade a uz se vubec nedivim te jedenactilete... Hlavne udelej poradne dutiny, zevnitr to jde vic, nez z venku, dlouho to neni videt a pak najednou dira nebo se neco utrhne.