

Mě, jako člověka nezajímajícího se (příliš) o politiku, mezinárodní vztahy a drobení velkých států na menší, tyto drobné nuance, jako že Ukrajina, Litva, Estonsko ... , dojdou do hlavy třeba s tříletým zpožděním


L.
Moderátor: Moderátoři
Takže časem vznikne i problém s nákupem dílů....?Cory píše:Na ua tazko, od roku 2017 sa tam nove Lady nedovazaju.
OKCory píše:Neviem co stresujeteValdo, ty sa o svoju Prioru neboj, Prior je na UA habadej, diely sa dovazaju. Horsie to je s dielmi na nove typy, Kaliny a Granty este ako tak, pretoze je to viac menej stejne ako Priora. Ale taka Vesta, to je zatial stratene.
Presne ako píšeš. Plne sa stotožňujem. Tá Vesta tam preblikla tak, že ten, kto to auto nevidel, vôbec nemal šancu získať o ňom ani len predstavu. Zato sa ale nezabudli pristaviť pri motorovom priestore Nivy, kde (na prvý pohľad) zastal čas... Čiže znova sú naši novinári tam, kde i boli a je úplne zrejmé, že je to zámer. Inak je zaujímavé, že ten istý redaktor, ktorý je v úvode toho videa robil v minulosti promo video Lade - tuším pred rokom a tiež v Nitre. Vtedy to bol hotový vyznávač Lady - človek by ho hľadal tuto na fóre. No teraz asi nedostal čo chcel a hrozí mu, že bude zas nejaký čas na ovsenej kašiLiftback píše:Myslím, že sa veľmi preveľmi snažili vyhnúť normálnemu záberu na Ladu Vestu a jej prezentácii, iné značky mali normálny záber a pozíciu. Mohli si odpustiť aj pár poznámok akési opovrhnutie, že to je nové aj keď to vyzerá staršie.. a pod. Myslím, že Vesta má nového dosť, Kalinu ani Grantu som v záberoch nevidel, Nivu áno.
Dtto, vždyť to jsou auta zcela rozdílných kategorií. L.stano112 píše:Dosť dobre nechápem,prečo zrovnáva Logan a Vestu ... .
ono historicky Lada posledních 25 let konkurovala opravdu asi hlavně cenou - při vší lásce a úctě k desítce, kdyby v roce 2005 nestála o 100 tisíc méně než Astra v kombíku s horší výbavou a srovnatelným motorem, asi bychom z Volžské řeky byli vystoupili už tenkrát. V okamžiku, kdy Dacia jakš-takš začala konkurovat výbavou (pamatujete na zrcátka v základním Loganu, co se v roce 2005 nastavovaly zvenku ? Ani páčka z interiéru ?), tak to pohřbila těmi pseudomotory. Takže třeba na Grantu se dá pohlížet jako na "jakožeLogana" s lepším motorem. Kalina (a hlavně Crosska) už je něco trochu jiného no a Vesta byla postavená jako konkurent Hyundai Solaris (vyráběný v RU, k nám se nevozí) nebo nakonec i českého Rapida. No, a s trochou drzosti by se dala srovnávat třeba i s Oktávkou - v tom okamžiku se ale opravdu stává "levným autem"FOMA píše:Osobně nevím proč se mluví o Vestě jako o levném autě