
Rovnako môže byť aj vadná séria akumulátorov a čo tu naznačil Cory chyba - nenastavenie alebo pozabudnutie software v nesprávnom režime a jedno s druhým pár malých drobností spôsobuje problém.
Moderátor: Moderátoři
Cory pri nastartovanom motore chybu vymazem a znovu nenaskocí hned, ale trebars o tyzden.Cory píše:Tu chybu vyhadzuje skoro vzdy a nemusi mat suvis so stavim baterie. Ked ju pri nastartovanom motore vymazes a Znova naskoci, tak to uz je problem
S tím rizikem jsi si Vestu koupilminox píše:A kedy budú mať originálny software na VESTU vo všetkých autorizovaných servisoch LADA ???!!! Ako ideme si u Vás kúpiť Vestu a budete nám vedieť urobiť servis? Samozrejme že áno sme autorizovaný servis. Kúpim Vestu a to aby som chodil 300km do prdele?!
Som myslel, že tá moja je ok, ale dnes ráno 11,8V
Buď rád, že si kvůli tomu nemusíš kupovat zahraniční dálniční známkuminox píše:AKúpim Vestu a to aby som chodil 300km do prdele?!
Ako kupoval som Vestu s tým rizikom, že mám kúsok od domu servis v ZM a očákaval som, že keď je autorizovaný, budú vedieť riešiť problémy v rámci záruky a nie že ma budú posielať do prdele, že na to nemajú prístroje a software.valda1971 píše:S tím rizikem jsi si Vestu koupilA tady jsi dostal slušnou reakci na řešení problému. To zas na jiných fórech není obvyklé, aby odpověděli přímo z aut.servisu
Je mi to jasné že vždy všetko môže byť ovela horšie. A tiež si s tým asi nerátal že budeš musieť chodiť na servis na SlovenskoGeorgius píše:Buď rád, že si kvůli tomu nemusíš kupovat zahraniční dálniční známkuProtože co jsem pochopil, tak držitelé jediné origoš diagnostiky v ČR mi to asi neudělají
.
Prepac ale to je blbost. Neviem aky altik ma vesta ale min 55A, min 20A ostava na abijanie tak ze nejaka 55A baterka je nabita za teoreticcky 2,5h jazde. A kedze z vybitou nenastartujes tak teoreticky hodina jazdy a mas to nabite. Servis uz o probleme vie tak ze je to jasne.Liftback píše:Vozidlá, ktoré jazdia krátku trasu, často štartujú a nestihnú sa v priebehu mesiaca dostatočne alternátorom dobiť je potrebné dobíjať, takto som pred zimnou sezónou a po zime dobíjal aj novšiu baterku, kapacita stále klesá a je to normálne, Poniektoré vozidlá môžu na parkoviskách výrobcov stáť aj mesiace. Hlavne keď sa vodič fláka po meste po úradoch po obchodoch , coura-louda ako hovoríme, tak výlet na chalupu to nezachráni, to by musela byť cez sto km![]()
Rovnako môže byť aj vadná séria akumulátorov a čo tu naznačil Cory chyba - nenastavenie alebo pozabudnutie software v nesprávnom režime a jedno s druhým pár malých drobností spôsobuje problém.
áno,je to ok pri každom zapnutí kľúča,alebo rozvietení vnútorného osvetlenie dôjde k miernemu poklesu napätia,...problém je u áut ktoré sú v kľude dva a viac dní,minox píše:Len teraz neviem, či aj mňa sa týka ten problém nedobíjania baterky. Od apríla čo na nej jazdím sa mi ani raz nevybila tak, žeby som nenaštartoval.
Dnes som spravil asi za 1,5 hodiny 90km a o 12:00 som odstavil auto s tým, že baterka mala 12,4V. Teraz som bol pozrieť, to prešlo 6 hodín a ukazuje 12,3V. Je to OK?