Ještě v létě vypadala nadějně. Dostala nové brzdové kotouče+destičky, brzdové písty, hadice, bubny, pakny a lanovody na ručku. Též nové vnější klouby na poloosách a nový výfuk. Doplňkem bylo antikorozní ošetření spodku.
V červenci, po výměně lambda sondy, prošla emisemi a technickou.
Na září byla domluvena servisní prohlídka ve 180 tis.km a oprava orezlých 5. dveří.
Bohužel osud tomu chtěl jinak.
Byl to vůz, nad očekávání, dobrý a měl jsem ho rád.
Dosti rychle až zbrkle, v podstatě bez rozmyslu, jsem našel značně neadekvátní náhradu v podobě vozu Lada 4x4 zakoupeného v AMK SHD.
Asi jen z toho důvodu, že jsem na tento podnik zvyklý již od dob, kdy jsem tam servisoval svojí 21044 a během mého soužití s 2111 se to pouto poněkud upevnilo
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)