diferak u 2107 - 4q, prevod?
Moderátor: Moderátoři
diferak u 2107 - 4q, prevod?
Nevite nekdo jake se davaly diferencialy do 2107 4q? 3,9:1 nebo 4,1:1 ? a o kolik moc to jede pomaleji nez 2107 s 5q? a spotreba o co je vyssi? Naskytla se mi totiz 2107 - 4q s LPG za 15000Kc Lpg je stare asi 4roky? co vy nato ?
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
Já mám 2107 s 3,9kou a neřek bych, že jí někdo někdy měnil. Se 4q na dálky sem měl spotřebu 7,3L. Když sem nahodil 5q tak sem udělal i 6,5L na sto, ale maximálka se nezvíšila. Roztočil sem 4ku na cca 155 a když sem dal za 5, tak už auto zpomalovalo. Největší přínos je asi v pohodlí, jedeš kilo, motor točí lehce přes 3000 a slyšís jen vítr, kterej ti fouká přes ztvrdlý sametky u oken dovnitř vozu.
- Jozef Matuška
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
- Bydliště: Šurany, Slovensko
- Jozef Matuška
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
- Bydliště: Šurany, Slovensko
- Jozef Matuška
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
- Bydliště: Šurany, Slovensko
U ručkového otáčkoměru se někdy stává že ukazuje na jedné straně stupnice dobře, ale na druhé kecá. Není to nic divného.Jozef Matuška píše:Tak neviem čim to bude asi tam fakt v CCCP namontovali čo do ruky chytili. S autami sme išli vedla seba, rovnaká rýchlosť, 4q, a otáčky rozdielne, tak asi mám zlý otáčkomer
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10559
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Sice je to tu několikrát, ale jednou navíc už nemůže škodit:Deli píše:kdyz trochu projdes forum, najdes ho tu nekolikrat ...Jozef Matuška píše:hod sem nieaký návod ako to zistím a vypočítam a idem na to. počty a prepočty niesu moja silná záležitosť.
1. zaklínovat auto, vyřadit, nezatahovat ruční brzdu
2. zvednout některé zadní kolo
3. namalovat křídou na plášť a na kardan čáru
4. zatočit kolem 10x a počítat, kolikrát se otočí kardan
5. výsledek vynásobit dvěma (nesmíme zapomenout, že točíme jen jedním kolem, proto otáčky kardanu jsou poloviční) a vydělit 10 (kolem jsme otočili 10x)
Takže: jestliže otáček kardanu bylo 19,5 - je převod diferenciálu 3,9.
20,5 otáčky znamená 4,1
21,5 otáčky znamená 4,3
22 otáček znamená 4,44
L.