

Moderátor: Moderátoři
Aby si ho nezavarilrobelles píše:Ja motor moc netočím. Bežne jazdim okolo 2200 otacok. Sem tam mu dam 2600. To stačí. Iné je to do kopca. tam už idem cez 3500.
Jsem se nepřesně vyjádřil, při podtočení chcípal asi jen při rozjezdu, ale do kopce pod zátěží někde od 2000 ot. začal chchlat, klepat a sprostě nadávat v ruštiněCory píše:Asi si mal nieco zle, pretoze karbec nesmie zdochynat ani pri 1000ot.
Protože to žere stejně jako když ten motor podtáčíš a je to mnohem příjemnější sportovní svezení ?robelles píše:Tak načo ju točiť keď jazdím len po rovine. Najväčší kopec je keď idem k nám domov aj to má tá cesta tak 100 metrov .toci sa mlynské koleso.
To mi připomnělo názor Skalouše (letitý majitel jedenáctky v době, kdy jsme my jedenáctku kupovali), že ty nerovnosti a retardéry je potřeba jezdit alespoň šedesátkou, aby to tolik nehoupalorobelles píše: Viac ma s,rie hrkotanie zadnej nápravy pri prechode priečnej nerovnosti.
Viac ma s,rie búchanie prednej nápravy pri jazde cez železničné priecestie.