Tak toto je úžasný prístup predajcu! Silne mi to pripomína riešenie mojej reklamácie. Dnes by som Gabi určite hned napísal písomnú reklamáciu na adresu predajcu, aby sa problém neťahal viac ako 30 dní!Gabi731 píše:Máme Ladu Vestu už 3 mesiace. Zbožňujeme ju. Máme však taký problém, že niečo vybíja batériu, počas státia napr. cez víkend, ale úplne. Zapínanie ani necekne, počuť iba hlasné ťukanie v prednom úložnom priestore na rukavice. Autom chodíme, máme najazdených už vyše 2000 km. Nabíjanie funguje perfektne. Príčinu nevedeli zistiť, tak batériu predajca v aute vymenil, nakoľko sa už iba ťažko dali nabíjať. Boli sme spokojní, však nie dlho, po mesiaci sa problém opakoval vtedy už 3. krát, vtedy vymenili v úložných priestoroch žiarovky na led. Predajca navrhol, aby sme vypínali stále aj rádio, cca to trvalo 3 týždne a včera zasa mŕtvica. Batéria sa nabíjala 5 hod. Boli sme už vo 2 servisoch, príčinu však nevedia zistiť. Začína sa to dozrievať na reklamáciu. Mal niekto tu už podobný problém? Vítame všetky názory, čo by ste robili vy na našom mieste, možno pomôže.
Ale hladal by som určite lepší prístup a servis. Ja chodím do H&M Mitshubishi v Banskej Bystrici (autorizovaný servis a predaj LADA). Je tam velmi mily a ochotny personal. Moja reklamácia sa natahovala u predajcu 2 mesiace a nič len kecy! v BB to mali hotové do týždňa. Vlastne to ani nebola reklamácia, lebo som ju blbec nepodal písomne, tak si mohli dovoliť ma *slušne povedane odfajčiť*. Chalani ešte písali že dobrý servis LADA je v Komárne, tak ak to tam máš bližšie, treba skúsiť tam.